Dev Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 zastanów sie jeszcze nad DS-ami :gwizdanie: trochę drogo ale WARTO !!!!!!!!! :good: Zamiast DS-ów lepiej kupić jarzma i powiekszyć hamulce do 312mm. to nie to samo
Cristoforo Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 ja jarzma mam juz od 312mm kupuje gładkie zimmerman i klocek saxid mysle równiez nad DS ale koszt 460zł jest spory a ja osobiscie moge tego na ulicy nie wykorzystac dobry płyn hamulcowy i nowe przewody
spetsnaz Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 zastanów sie jeszcze nad DS-ami :gwizdanie: trochę drogo ale WARTO !!!!!!!!! :good: Zamiast DS-ów lepiej kupić jarzma i powiekszyć hamulce do 312mm. Warto zmienić na 312mm http://moto.allegro.pl/item568206372_vw_passat_2_5_tdi_2003r_zaciski_hamulcowe.html jeszcze ciekawiej na 334x32mm http://moto.allegro.pl/item558446828_zacisk_hamulcowy_jarzmo_przod_l_p_vw_passat_w8.html
Cristoforo Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 tylko przy tej modyfikacji na 334mm pompa seryjna da rade
spetsnaz Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 tylko przy tej modyfikacji na 334mm pompa seryjna da rade jasne, że da rade, jedyny problem to dostępność tarczy do W8.
Cristoforo Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 wieksza tarcza bedzie dobrze odprowadzac ciepło przy mocnych kilkakrotnych hamowan z duzej prędkosci i przejscie z 288 na 312 bedzie odczuwalne, jak zastosuje sie troche twardszy klocek efekt bedzie pozytywny dobre heble to bdb zacisk i wydajna pompa[br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 21:27_________________________________________________przejscie z 288 na 324 ale czy zwrotnica podejdzie czy nie trzeba bedzie wymieniac tej od aluminiowej
spetsnaz Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 wieksza tarcza bedzie dobrze odprowadzac ciepło przy mocnych kilkakrotnych hamowan z duzej prędkosci i przejscie z 288 na 312 bedzie odczuwalne, jak zastosuje sie troche twardszy klocek efekt bedzie pozytywny dobre heble to bdb zacisk i wydajna pompa[br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 21:27_________________________________________________przejscie z 288 na 324 ale czy zwrotnica podejdzie czy nie trzeba bedzie wymieniac tej od aluminiowej Odziwo, ten zacisk był montowany jeszcze na żeliwnej Pompa wydoli, bo jest taka sama jak w innych silnikach, 8 cylindrowe auta mają inny agregat ABS.
Cristoforo Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 jesli tak to mozna miec ciekawy zestaw w swoje a4 mi wystarczy tarcza 312mm dobra tarcza, dobry klocek,płyn i nowe przewody od seryjnych o niebo lepiej bedzie przy mojej mocy taki zestaw wystarczy jak dla mnie przód 334mm a tył 245 to nie porozumienie nie powinno byc takie róznicy, cały przód za duzo berze na siebie 334mm i tył 288mm to juz [br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 21:37_________________________________________________no i fela pewnie min 17 cali
spetsnaz Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Niestety w B5 z ośką nie da się z tyłu założyć nic mocniejszego, a szkoda.
adamooo Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 ja mam na sprzedaż 312mm zaciski tarcze i klocki zaciski ori, tarcze ate power diski oraz klocki textary - przebieg z 5000km
spetsnaz Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 ja mam na sprzedaż 312mm zaciski tarcze i klocki zaciski ori, tarcze ate power diski oraz klocki textary - przebieg z 5000km Tak adamooo ale do B6, w B5 są inne jarzma. które są w zakupie największym problemem.
Cristoforo Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 zacisk przy tarczy 288 i 312mm jest taki sam tylko róznia sie wielkoscia jarzm ja kupiłem jarzma z zaciskami bo koles nie chciał ich sprzedac osobno ale ze zaciski sa bdb stanie do wymiany tylko zestaw naprawczy to zmojego a4 zaciski beda na sprzedaż za symboliczna kasiorke
spetsnaz Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 zacisk przy tarczy 288 i 312mm jest taki sam tylko róznia sie wielkoscia jarzm ja kupiłem jarzma z zaciskami bo koles nie chciał ich sprzedac osobno ale ze zaciski sa bdb stanie do wymiany tylko zestaw naprawczy to zmojego a4 zaciski beda na sprzedaż za symboliczna kasiorke nie znam osoby, której udało się kupić od handlarza same jarzma sam również byłem zmuszony kupić z zaciskami.
Cristoforo Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 zadzwon do Lewian tam tobie doradza ja bede testował gładkie zimmerman 312mm i kliocek saxid lub inny byc moze textar lub pagid ewentualnie jurid
Dev Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 ja bede testował gładkie zimmermann-y 312mm i klocek saxid lub inny byc moze textar lub pagid ewentualnie jurid jeżeli zakładasz większe tarcze to załóż lepsze klocki sama zmiana na minimalnie wieksza tarcze nie podniesie drastycznie skuteczności hamowania
Elberoth Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 zadzwon do Lewian tam tobie doradza ja bede testował gładkie zimmerman 312mm i kliocek saxid lub inny byc moze textar lub pagid ewentualnie jurid Jeżeli już to tylko Pagid (zależy jeszcze jaki compound). Albo Ferodo DS. Same większe tarcze puchną praktycznie tak samo jak 288. Wystarczy jedne dobre hamowanie ze 120 do 40kmh. A o to w mieście nie problem.
spetsnaz Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 ja bede testował gładkie zimmermann-y 312mm i klocek saxid lub inny byc moze textar lub pagid ewentualnie jurid jeżeli zakładasz większe tarcze to załóż lepsze klocki sama zmiana na minimalnie wieksza tarcze nie podniesie drastycznie skuteczności hamowania założę się, że polecisz mu DS`y, prawda??
Jarol Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Różnica miedzy tarczą 288 na 312 jest bardzo duża i nawet przy zastosowaniu tych samych klocków hamulce będą dużo mocniejsze.
Cristoforo Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 uwazam że zastosowanie tarcz 312mm bedzie zdecydowanie widoczne i bardziej skuteczne niz 288mm i nie bedą tak puchnąc jak twierdzisz do tego odpowiedni klocek najlepiej wypada DS jest to dobre zestawienie do dynamicznej jazdy i skutecznego hamowania odpowedni płyn i dobre dotarcie i załozenie tarcz gwarantuje skuteczność każdą tarcze upalisz kwestia ciezkiej nogi
Elberoth Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Nie twierdzę, że nie zastosowanie tarcz 312 daje efektu. Daje. Tyle że główny problem leży gdzie indziej, i nazywa się klocek. Tak długo jak będziesz jeździć na jakiś klockach szczurkach, tak długo auto hamować nie będzie, nawet jak wstawisz tarcze 321 lub 345mm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się