Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Tarcze + klocki - proszę o pomoc


Dushan

Rekomendowane odpowiedzi

zastanów sie jeszcze nad DS-ami :gwizdanie:

trochę drogo ale WARTO !!!!!!!!! :good: :good:

Zamiast DS-ów lepiej kupić jarzma i powiekszyć hamulce do 312mm.

to nie to samo :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jarzma mam juz od 312mm

kupuje gładkie zimmerman i klocek saxid

mysle równiez nad DS ale koszt 460zł jest spory a ja osobiscie moge tego na ulicy nie wykorzystac

dobry płyn hamulcowy i nowe przewody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanów sie jeszcze nad DS-ami :gwizdanie:

trochę drogo ale WARTO !!!!!!!!! :good: :good:

Zamiast DS-ów lepiej kupić jarzma i powiekszyć hamulce do 312mm.

Warto zmienić na 312mm :)

http://moto.allegro.pl/item568206372_vw_passat_2_5_tdi_2003r_zaciski_hamulcowe.html

jeszcze ciekawiej na 334x32mm :kox:

http://moto.allegro.pl/item558446828_zacisk_hamulcowy_jarzmo_przod_l_p_vw_passat_w8.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko przy tej modyfikacji na 334mm pompa seryjna da rade :mysli:

jasne, że da rade, jedyny problem to dostępność tarczy do W8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wieksza tarcza bedzie dobrze odprowadzac ciepło przy mocnych kilkakrotnych hamowan z duzej prędkosci i przejscie z 288 na 312 bedzie odczuwalne,

jak zastosuje sie troche twardszy klocek efekt bedzie pozytywny

dobre heble to bdb zacisk i wydajna pompa[br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 21:27_________________________________________________przejscie z 288 na 324 ale czy zwrotnica podejdzie

czy nie trzeba bedzie wymieniac tej od aluminiowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wieksza tarcza bedzie dobrze odprowadzac ciepło przy mocnych kilkakrotnych hamowan z duzej prędkosci i przejscie z 288 na 312 bedzie odczuwalne,

jak zastosuje sie troche twardszy klocek efekt bedzie pozytywny

dobre heble to bdb zacisk i wydajna pompa[br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 21:27_________________________________________________przejscie z 288 na 324 ale czy zwrotnica podejdzie

czy nie trzeba bedzie wymieniac tej od aluminiowej

Odziwo, ten zacisk był montowany jeszcze na żeliwnej :)

Pompa wydoli, bo jest taka sama jak w innych silnikach, 8 cylindrowe auta mają inny agregat ABS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli tak to mozna miec ciekawy zestaw w swoje a4

mi wystarczy tarcza 312mm

dobra tarcza, dobry klocek,płyn i nowe przewody

od seryjnych o niebo lepiej bedzie

przy mojej mocy taki zestaw wystarczy

jak dla mnie przód 334mm a tył 245 to nie porozumienie

nie powinno byc takie róznicy, cały przód za duzo berze na siebie

334mm i tył 288mm to juz :kox:[br]Dopisany: 01 Marzec 2009, 21:37_________________________________________________no i fela pewnie min 17 cali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w B5 z ośką nie da się z tyłu założyć nic mocniejszego, a szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam na sprzedaż 312mm zaciski tarcze i klocki

zaciski ori, tarcze ate power diski oraz klocki textary - przebieg z 5000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam na sprzedaż 312mm zaciski tarcze i klocki

zaciski ori, tarcze ate power diski oraz klocki textary - przebieg z 5000km

Tak adamooo ale do B6, w B5 są inne jarzma. które są w zakupie największym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacisk przy tarczy 288 i 312mm jest taki sam tylko róznia sie wielkoscia jarzm

ja kupiłem jarzma z zaciskami bo koles nie chciał ich sprzedac osobno

ale ze zaciski sa bdb stanie do wymiany tylko zestaw naprawczy

to zmojego a4 zaciski beda na sprzedaż za symboliczna kasiorke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacisk przy tarczy 288 i 312mm jest taki sam tylko róznia sie wielkoscia jarzm

ja kupiłem jarzma z zaciskami bo koles nie chciał ich sprzedac osobno

ale ze zaciski sa bdb stanie do wymiany tylko zestaw naprawczy

to zmojego a4 zaciski beda na sprzedaż za symboliczna kasiorke

nie znam osoby, której udało się kupić od handlarza same jarzma :D sam również byłem zmuszony kupić z zaciskami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwon do Lewian

tam tobie doradza

ja bede testował gładkie zimmerman 312mm i kliocek saxid lub inny byc moze textar lub pagid ewentualnie jurid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bede testował gładkie zimmermann-y 312mm i klocek saxid lub inny byc moze textar lub pagid ewentualnie jurid

jeżeli zakładasz większe tarcze to załóż lepsze klocki

sama zmiana na minimalnie wieksza tarcze nie podniesie drastycznie skuteczności hamowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwon do Lewian

tam tobie doradza

ja bede testował gładkie zimmerman 312mm i kliocek saxid lub inny byc moze textar lub pagid ewentualnie jurid

Jeżeli już to tylko Pagid (zależy jeszcze jaki compound). Albo Ferodo DS. Same większe tarcze puchną praktycznie tak samo jak 288. Wystarczy jedne dobre hamowanie ze 120 do 40kmh. A o to w mieście nie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bede testował gładkie zimmermann-y 312mm i klocek saxid lub inny byc moze textar lub pagid ewentualnie jurid

jeżeli zakładasz większe tarcze to załóż lepsze klocki

sama zmiana na minimalnie wieksza tarcze nie podniesie drastycznie skuteczności hamowania

założę się, że polecisz mu DS`y, prawda?? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica miedzy tarczą 288 na 312 jest bardzo duża i nawet przy zastosowaniu tych samych klocków hamulce będą dużo mocniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwazam że zastosowanie tarcz 312mm bedzie zdecydowanie widoczne i bardziej skuteczne niz 288mm i nie bedą tak puchnąc jak twierdzisz

do tego odpowiedni klocek najlepiej wypada DS

jest to dobre zestawienie do dynamicznej jazdy i skutecznego hamowania

odpowedni płyn i dobre dotarcie i załozenie tarcz gwarantuje skuteczność

każdą tarcze upalisz kwestia ciezkiej nogi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę, że nie zastosowanie tarcz 312 daje efektu. Daje. Tyle że główny problem leży gdzie indziej, i nazywa się klocek.

Tak długo jak będziesz jeździć na jakiś klockach szczurkach, tak długo auto hamować nie będzie, nawet jak wstawisz tarcze 321 lub 345mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...