Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Tarcze + klocki - proszę o pomoc


Dushan

Rekomendowane odpowiedzi

a czy swap na 312 zmiesci sie na 15'' feldze?

Nie mieści się min 16"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie , nie mieści min. 16 cali

panowie

dzisiaj dojechały klocuszki Textar przód i tył :naughty::kox: [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 14:30_________________________________________________gładki zimmerman jednak bedzie testowany z klockami Textar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie , nie mieści min. 16 cali

panowie

dzisiaj dojechały klocuszki Textar przód i tył :naughty::kox: [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 14:30_________________________________________________gładki zimmerman jednak bedzie testowany z klockami Textar

Mozna wiedzieć ile takie klocki kosztują???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szukam czegoś na tył do swojego.

Na miejscu w sklepie mają tarcze Remsa i klocki Textar'a.

Ujdzie takie połączenie czy szukać innych tarcz ? Klocki to wiem, że są spoko bo takie mam teraz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy przednie klocki w aeb mają czujniki zużycia? te nadadzą się do mojego auta http://www.allegro.pl/item593863780_klocki_przednie_ate13_0460_7110_2_do_vw_audi.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszcza że niezależnie od wersji silnika wychodziły AEB z czujnikami lub bez i dlatego najlepiej zaglądnąć i sprawdzić czy jest kabelek przy klockach. Jeżeli są to klocuszki z aukcji będą oki. Ja wymieniałem zestaw w tamtym tygodniu tzn. tarcze TRW + klocki Textar z czujnikami. Miały być Zimmermany ale nie było i znajomy dał mi TRW. Narazie docieram, pojeździmy zobaczymy co to warte. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podepnę się pod temat.Bede zmuszony wymienic tarcze i klocki w swojej niuni,gdyz przy hamowaniu mam wibracje i drgania kierownicy :( Do wyboru mam:

tarcze przod-ATE,BREMBO,FEBI;

tarcze tyl-ATE,BREMBO,LUCAS;

klocki przod-ATE,TEXTAR;

klocki tyl-ATE,Lucas.

Sklaniam sie do tarcz ATE i klocek Textar,ew.ATE.-moze byc taka kombinacja?

Zastanawiam sie tylko czy mam czujniki z przodu bo chce kupic wlasciwe i czy musze wymieniac wszystkie 4 sztuki tarcz z klockami??Poradzcie jak zrobic dobrze.

Pozdrawiam.Marcin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba dopiero od 99' byly montowane czujniki. Ja kupilem klocki i tarcze ATE na przod. Zobaczymy jak sie beda sprawowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wracam z opiniami na temat tarcz Zimmerman + klocek Saxid.

Powiem tak...nic nie bije, nie piszczy a do tego hamuje o niebo lepiej niż to co miałem do tej pory(tarcza TRW + klocek JURID).

Jedyny minus to trochę większe pylenie...ale coś kosztem czegoś :th:

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klocek saxid pyli troche jednak

ja zdecydowałem sie jednak na test zimmermana z klockami Textar

zobaczymy co z tego bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt trochę pylą ale i tak furka często myta, więc nie widać aż tak bardzo:)

Myślę, że kolejna wymiana okładzin będzie na Textara...zresztą potwierdzi się to jak Cristoforo dotrze swój komplet i wyda odpowiednią opinię :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje textary wytrzymały 12 tyś km :confused4:

przód czy tył????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przód czy tył????

przód i tak sobie myślę, że są nie za bardzo :gwizdanie:[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2009, 14:59_________________________________________________teraz mam na przodzie tarcze i klocki Ate standard jest o niebo lepiej niż textar, ale powyżej 200 km/ h mają już ciężko. Przelatałem na tym 17 tyś i tarcza ma lekki rancik, a klocków jest trochę mniej niż połowa. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio przeczytalam informacje ze Firma Bosch produkuje w Polsce, moze kolegom przyda sie ta wiadomosc. :gwizdanie:

W fabryce Robert Bosch sp. z o.o. oddział w Mirkowie, której siedziba znajduje się w Mirkowie pod Wrocławiem, wytwarzane są elementy hydraulicznych układów hamulcowych, takie jak: zaciski hamulcowe, pompy hamulcowe, cylindry hamulcowe, hamulce tarczowe, regulatory ciśnienia, korektory siły hamowania, serwa hamulca, pompy sprzęgła, cylindry sprzęgła, oraz części do skrzyni biegów.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się podepnę pod wątek. Pacjent to S4 B5 na ori zestawie. Zmieniłem tarcze i klocki, przód i tył. Tarcze ATE gładkie a klocki chyba Ferrodo Premier (nie jestem pewien bo te wstawił mechanior i wspomniał coś, że wstawił mocniejsze :mysli: ) Tarcze przód się pogięły po 6k km :evil: i bynajmniej nie od wody...

Uwaga, nie twierdzę, że tarcze ATE są złe - po prostu S4 wymaga czegoś wytrzymalszego niż zamiennik OEM, szczególnie jak ktoś ma ciężką nogę (kilka hamowań 200 -> 80 :embarrassed: ). No i co tu teraz wybrać?

Tarcze - kusząco przedstawia się Tarox F2000 (również cenowo)

Brembo ORO - owszem super, tylko cena z kosmosu

Klocki - no i tu d*pa blada. Ferodo, Textar, Mintex nie mają wersji performance do tego zacisku. Pozostaje EBC, Tarox i inne do ściągnięcia za oceanu (np. hawk). Ściąganie ze stanów to średnia opcja bo raz, że trzeba czekać długo, a dwa, że jak coś się spsuje to patrz 1 :decayed:

Pytanie jakie klocki do tych tarcz wybrać lub jaki inny zestaw wart jest polecenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...