Krystian2802 Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Witam.Powracam do tematu wymiany w moim autku uszczelniaczy zaworowych. Tak jak radziliście oddałem autko do reklamacji w celu wykrycia nieprawidłowości przy wymianie uszczelniaczy po raz pierwszy.Mechanik wszystko sprawdził jeszcze raz,wymienił po raz drugi uszczelniacze,sprawdził ewentualne wycieki(BRAK). I nic się nie zmieniło! Znów po przejechaniu 300km(TYLKO)połkła 2L oleju. Co się dzieje! Silnik ma normalną moc,odpala bez zarzutu nie dymi.Pomóżcie bo nie wiem już co mam zrobić! Nadmienię że uszczelniacze wymiaru 7.Mechanik twierdzi że dwu krotnie takie same założył.
pioteres Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Witam.Powracam do tematu wymiany w moim autku uszczelniaczy zaworowych. Tak jak radziliście oddałem autko do reklamacji w celu wykrycia nieprawidłowości przy wymianie uszczelniaczy po raz pierwszy.Mechanik wszystko sprawdził jeszcze raz,wymienił po raz drugi uszczelniacze,sprawdził ewentualne wycieki(BRAK). I nic się nie zmieniło! Znów po przejechaniu 300km(TYLKO)połkła 2L oleju. Co się dzieje! Silnik ma normalną moc,odpala bez zarzutu nie dymi.Pomóżcie bo nie wiem już co mam zrobić! Nadmienię że uszczelniacze wymiaru 7.Mechanik twierdzi że dwu krotnie takie same założył. zmien mechanika - albo zaklada zle uszczelniacze albo robi to źle...
Dev Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 nie ma cudów auto nie kopci wiec gdzie sie podziewa olej ?????
Krystian2802 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Opublikowano 1 Marca 2009 No cudów nie ma! Ale w płynie chłodniczym oleju nie ma od spodu po ściągnięciu osłony i dokładnym obejrzeniu wycieków brak.Mechanik po ponownym zdjęciu pokrywy zaworów i ponownej ich wymianie nie ma sobie nic do zarzucenia.Nadmienię że jest długo w branży i robi różne fury.Dlatego tak ciężko uwierzyć w to co się dzieje!
szogun0 Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Zły dobór uszczelniaczy. Nie zawsze są one identyczne na zawory wydechowe i ssące. Ponadto, jeśli wyrobione są już prowadnice i zawory się huśtają, to wymiana uszczelniaczy nic nie daje. Do roboty głowica od podstaw, koszt w dobrej firmie to około 300 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się