Fifiński Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Cześć! Jestem po swapie licznika czerwonego na kolor w a4 b6 awx. Po problemach z immo ( ogarnął elektronik ) mam teraz inne problemy: 1/ Zaniża mi wartość RPM o jakieś 200-250 (w blokach mierzonych jest dobrze, źle jet na desce). Jak robię output test to wskazówka normalnie idzie do końca, ale jak ma się zatrzymać w połowie to staje jak na zdjęciu 2/ Mimo tego że radio mam z tego samochodu ( nigdy nie potrzebowałem pinu) teraz go potrzebuje. Trzeba zrobić jakąś adaptacje ? Wiem że można pin wyciągnąć z radia, ale przecież nigdy go nie potrzebowałem. Po podpięciu starych zegarów wszystko jest ok. Ktoś pomoże ?
Langista Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) Każdy licznik ma swój pin przypisany do danego egzemplarza, dlatego pyta o pin i pewnie też dlatego nie wszystko działa jak należy. Jedno pytanie.. dlaczego nie wymieniłeś samego wyświetlacza? Nowy chyba 170 zł kosztuje. Edytowane 12 Stycznia 2019 przez Langista
Fifiński Opublikowano 12 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2019 ALe podobno wszystko mialo byc ok, z pinem w radiu sobie poradze, pytanie co zrobic z obrotami. Po co miałem wymieniać wyświetlacz w starym trupie, jak w tej samej kasie miałem cały licznik kolor ?
kamil-vag Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Pin radia jest przechowywany w liczniku... Druga sprawa, to nie jest czasem licznik z PB i podmieniona tarczka obrotomierza na TDI ? Jaki masz numer tego licznika ? Mogles wyslac do kolegi Galleto z forum stary i nowy licznik i zrobilby Ci P&P bez zadnego kodowania, immo itd P.S @Langista nie da się wymienić wyświetlacza mono na color, to tak nie działa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się