205rt 0 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Niezle Jak w szbkich i wscieklych Zapewne jakis zawor zabezpieczajacy czy cos... Daj foto tego reduktora... http://lh6.ggpht.com/_uBDxsFJsFkY/Sk_SKduZF1I/AAAAAAAABDM/Uxy_sjXjKIg/s512/IMG_6370.JPG - foto tego wężyka który po dodaniu ostro gazy wylatuje jakby nadmiar gazu... gdzieś to powinno iść? Normalnie aż się kopci z pod maski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Specem nie jestem ale zapewne to jakis wylot zaworka bezpieczenstwa czy cos ... Moze wypowie sie ktos bardziej kumaty w temacie Zapytaj rowniez na : http://lpg-forum.pl/ tam na 100% ktos Ci odpowie bo monterow Ci tam dostatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tysiac 0 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 ja w czawrtek zakladam do swojej turbawki gaz zavoli zobaczymy jak na tym bedzie latalo. Zakaldal ktos tej firmy gaz???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Czemuy zavoli ? Bo tanio ? Czemu nie stag np? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tysiac 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 no wydaje mi sie ze dobra firma zavoli a drogo tez nie maja a co zle ze zavoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 niezakładaj żadnych wynalazków, zastanów sie kto potem bendzie to serwisował - zavoli niejest popularne z tego co wiem. Z tego co widze na stronie Zavoli to tez sa kity tak jak w przypadku STAG i innych. Wierz lub nie ale najlepiej bendzie ci działać stag 4/300/300plus z dobrze dobranymi komponentami a z figmowych LandiRenzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 A stag ma na tyle przyjazny interfejs ze mozna samemu regulowac jak sie ma troszke pojecia U kumpla w 1,8 T lata stag 200 + magic jet + scorpion ST i jest malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 A stag ma na tyle przyjazny interfejs ze mozna samemu regulowac jak sie ma troszke pojecia Nawet już nie o to chodzi, z tego co sie opatrzyłem różnych sterowników to algorytm kalibracji ręcznej w stag 4/300/300plus moim zdaniem przebija inne starowniki ktore widziałem - wiekszośc ma automatyczny algorytm i on nie dokońca jest dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tysiac 0 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 powitac gazik w zavoli zalozony latam juz od paru dni nic sie nie dzieje nie muli wiec co myslicie o wywaleniu katalizatora czekam na rady pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Ja mam gazik od roku katalizatora nie ruszałem i jak na razie jest OK. Co do wycięcia kata na forum zdania są podzielone chyba będzie po równo zarówno zwolenników jak i przeciwników. Gdyby kat miał "duże" znaczenie dla turbiny to bez względu na rodzaj paliwa (gaz lub benzyna) należało by go usunąć. Na dzień dzisiejszy jestem w grupie przeciwników wycinania kata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tysiac 0 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 a jak idzie ci od 4 tys u mnie troche sie muli ale gadalem z panem co zakladal powiedzial ze po 1000 km wezmie laptopa i zobaczymy co bedzie i wyreguluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 a jak idzie ci od 4 tys u mnie troche sie muli ale gadalem z panem co zakladal powiedzial ze po 1000 km wezmie laptopa i zobaczymy co bedzie i wyreguluje trzeba bylo posłuchać rady, teraz to proponuje ustawić przełaczenie na banzyne przy 4 tyś Z tego co czytałem i słyszałm to zavoli niema dobrych reduktorów do turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Popieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Bez przesady demonizujecie chyba "troszkę", bo na mojej instalacji ładnie się wkręca od 2200obr/min - a ja mam reduktor zavoli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Bez przesady demonizujecie chyba "troszkę"' date=' bo na mojej instalacji ładnie się wkręca od 2200obr/min - a ja mam reduktor zavoli. [/quote'] Tak samo jak na benzynie? i do odcinki na 1,2,3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 heh O to sie rozchodzi Zalezy jakie kto ma wymagania Dla mnie auto na gazie ma zapieprzac jak na benzynie Do odcinki Jak nie to d*pa blada Z tym ze zalezy jak kto jezdzi Jutro gazuje jedno A4 1,8T to sie chlopak podzieli z wami potem opinia A lubi ostrzej jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Dla mnie auto na gazie ma zapieprzac jak na benzynie Do odcinki Jak nie to pupa blada To zdaje sie gwarantuje że głowica po paru tysiącach niespłynie do miski olejowej i niestety sam parownik niejest za to odpowiedzialny jest tylko jednym z elementów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Nie byłem na hamowni to nie wiem jakie mam osiągi na benzynie a jakie na gazie. Ale jeżeli ktoś chce szybko śmigać to proponuje zainstalować podtlenek azotu :> - też gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Albo kupic 1,6 i zagazowac pierwsza generacja Generalnie wydaje mi sie ze jak juz pod noga czujesz ze nie jest dobrze to na 100% nie jest dobrze Kupiles turbo po to zeby jezdzic 80km/h ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Kupiłem z turbina bo sprzedający nie miał w swojej ofercie silnika 1,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się