Marcin Kaszyński Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 Witam, Mam BRD 170km, dolega mu brak mocy. Moje pytanie czy jeżeli korekcje w Vcds w grupach 13 i 18 są moim zdaniem dobre, to czy wtryski i tak mogą być uszkodzone?? Wklejam logi które były robione jakiś czas temu, od tego czasu logi są cały czas z podobnymi wartościami. http://vaglogi.pl/log-011_013_023_71t7GAz.html Drugie pytanie: Czy polecicie jakiś warsztat, który ma pojęcie o 2.0 tdi i trafnie diagnozuje w Poznaniu bądź okolicach?
the_naturat_com Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 @Marcin Kaszyński z tego co widzę to już prawie 2 lata masz ten problem z brakiem mocy?
Marcin Kaszyński Opublikowano 16 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2019 54 minuty temu, Marcin Kaszyński napisał: Witam, Mam BRD 170km, dolega mu brak mocy. Moje pytanie czy jeżeli korekcje w Vcds w grupach 13 i 18 są moim zdaniem dobre, to czy wtryski i tak mogą być uszkodzone?? Wklejam logi które były robione jakiś czas temu, od tego czasu logi są cały czas z podobnymi wartościami. http://vaglogi.pl/log-011_013_023_71t7GAz.html Drugie pytanie: Czy polecicie jakiś warsztat, który ma pojęcie o 2.0 tdi i trafnie diagnozuje w Poznaniu bądź okolicach? No tak, zaczęło się w lipcu 2017
piotrsob1 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 To raczej nie pompek wina, coś się dzieje z doładowaniem silnika . Jego wartość ( pod pełnym obciążeniem ) faluje od 1,5 do 2,5 bara .... Dzieje się tak cyklicznie co 5 sekund . Dziwny objaw, nie wygląda mi to na przycierającą się zmienną geometrię...
Marcin Kaszyński Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2019 @piotrsob1Turbina była na regeneracji, tam gdzie regenerowałem powiedzieli, że zrobione. Jest minimalna poprawa, turbo fajnie dmuch w zakresach 1500 do 2000 rpm. ale powyżej i poniżej... dramat. zastanawiam się czy nie wyciągnąć turbo i dać do sprawdzenia do innej firmy.
the_naturat_com Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 @Marcin Kaszyński sprawdziłeś wszystkie (ale to wszystkie) przewody podciśnieniowe? Każdy przewód odłączyć z jednej i z drugiej strony, obejrzeć końca, sprawdzić szczelność. A najlepiej od razu je wymienić. Miałem kiedyś podobny problem jak Ty z VW Golf IV 1.9 TDI AHF (kręcony do 150KM). Samochód powoli, coraz bardziej tracił moc. Niektóre przewody ciśnieniowe pękały wzdłużnie i łapał lewego powietrza. Wtedy turbo może sobie gwizdać ile chce, a kuce spać będą. Wymiana przewodów i od razu odzyskał moc. Sprawdź u siebie lub najlepiej wymień. Koszt niewielki, a to może być ten problem.. 1
Pawelkiwi Opublikowano 20 Stycznia 2019 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Do sprawdzenia podciśnienia, gruszka, podmiana zaworu N75
Marcin Kaszyński Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) Koledzy problem rozwiązany, mam nadzieję. Auto pojechało do elektro Mechanika. Problemem okazały się spadki napięcia, nie sypało żadnymi blędami. Okazało się, że w puszcze od bezpieczników były zaśniedziałe piny. Całe wiązki wychodzące ze sterownika silnika i bezpieczników były sprawdzone, pin po pinie. Powodowało to nie do końca prawidłowy sygnał na n75 i sterownik gruszki. Auto tak mi się wydaje odzyskało wigor. W tę środę jadę na hamownie. Edytowane 10 Marca 2019 przez Marcin Kaszyński
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się