Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Znaczenie ET Felgi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Nihil napisał:

Czeka mnie zakup zestawu na lato. Planuje zmienić felgi, bo te co mam zostaną na zestaw zimowy. Myślę nad zakupem JR20 z parametrami 19" 8,5j 35et i do tego opona 235/35/19. Zawieszenie mam 1BE na sprężynach eibacha pro kit. Będzie to dobrze siedziało, czy jednak coś może być nie tak?  

Przód właściwie równo z nadkolem , do tyłu dystans ok 8 mm i tez bedzie równo.

  • Odpowiedzi 3.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Witam, 

Zaczne od tego że pacjent to A5 8T 3,0TDi  s-line. Felgi jaki mnie interesują to:

ROZMIAR: 19" 

SZEROKOŚĆ: 9,5"

ET:30 

OTWÓR CENTRALNY:72,6 

I teraz pytanko jaki rozmiar opony żeby ładnie to leżało ( ani za mało ani za dużo ) 

Oraz czy przy tej szerokości będą potrzebne dystanse żeby ładnie kółko stało w lini z nadwoziem :) 

Edytowane przez Hassano
Opublikowano

audi a4 avant  b7 3.0 TDI ( ASB )

felga AVUS III - 8cali, ET 45, srednica 18, opona zimowa Continental 235/40/18 - nic nie bedzie przycierac?

Opublikowano
5 godzin temu, xxxPALUCHxxx napisał:

audi a4 avant  b7 3.0 TDI ( ASB )

felga AVUS III - 8cali, ET 45, srednica 18, opona zimowa Continental 235/40/18 - nic nie bedzie przycierac?

Nie. To fabryczne parametry zarówno felg jak i opon. 

Opublikowano
8 godzin temu, Mr.Joker napisał:

Nie. To fabryczne parametry zarówno felg jak i opon. 

dziekuje :thumbup1:

Opublikowano (edytowane)

Hej. Na tą chwilę jest gwint a w późniejszym czasie będę zmieniać na cywilne zawieszenie. Tylko teraz potrzebuje kupić zimówki i zostały mi felgi z a6 C6 a mam a4 b5

17 8cali i et 48. Czy to wejdzie z gwintem i jaka opona 225/45 czy lepiej 205/50

Edytowane przez adrusek
Opublikowano
13 godzin temu, adrusek napisał:

Hej. Na tą chwilę jest gwint a w późniejszym czasie będę zmieniać na cywilne zawieszenie. Tylko teraz potrzebuje kupić zimówki i zostały mi felgi z a6 C6 a mam a4 b5

17 8cali i et 48. Czy to wejdzie z gwintem i jaka opona 225/45 czy lepiej 205/50

Nędzne ET, potrzebny dystans

Opublikowano
4 godziny temu, Dev napisał:

Nędzne ET, potrzebny dystans

Bez dystansu myślisz, że będzie o coś ocierać czy tylko słabo wyglądać?

Opublikowano
3 minuty temu, adrusek napisał:

Bez dystansu myślisz, że będzie o coś ocierać czy tylko słabo wyglądać?

Jedno i drugie

Opublikowano
4 minuty temu, adrusek napisał:

Bez dystansu myślisz, że będzie o coś ocierać czy tylko słabo wyglądać?

ocierac nie bedzie, ale bedzie dosyc schowane.

Opublikowano (edytowane)

Na aucie jest 19 i gwint. Ale muszę założyć coś na zimę i mam te felgi 17 i 16. Późniejszym czasie założyć jakieś cywilne zawieszenie. 225/45 czy 205/50 byłby lepszym rozwiązaniem?

Mam jeszcze w garażu dystanse 5mm tylko nie wiem czy śruby pozwolą je zastosować. 

Edytowane przez adrusek
Opublikowano
7 minut temu, adrusek napisał:

Na aucie jest 19 i gwint. Ale muszę założyć coś na zimę i mam te felgi 17 i 16. Późniejszym czasie założyć jakieś cywilne zawieszenie. 225/45 czy 205/50 byłby lepszym rozwiązaniem?

Mam jeszcze w garażu dystanse 5mm tylko nie wiem czy śruby pozwolą je zastosować. 

Teoretycznie śruby powinny być dłuższe o te 5 mm.

Opublikowano
3 minuty temu, dekiel 13 napisał:

Teoretycznie śruby powinny być dłuższe o te 5 mm.

Tak wiem. Auto pojechało z tymi dłuższymi śrubami a dystanse zostały. A tu muszę wykręcić i zobaczyć ile wystają z felgi. 

Tylko nie wiem czy dobrze kombinuje z tymi 17 z A6 c6

Opublikowano
2 minuty temu, adrusek napisał:

Tak wiem. Auto pojechało z tymi dłuższymi śrubami a dystanse zostały. A tu muszę wykręcić i zobaczyć ile wystają z felgi. 

Tylko nie wiem czy dobrze kombinuje z tymi 17 z A6 c6

Przymierzysz to zobaczysz na 100% , na podnośniku już bedziesz wiedział. Po opuszczeniu auta koła się rozchodza na boki a zawiecha ustawi się po przejechaniu kilkusetmetrów.

Opublikowano

Najlepiej podnieść ten gwint tylko klucza nie mam bo gdzieś zgubił poprzednik. 

Opublikowano (edytowane)

Klucz możesz dorobić sam. Docinasz szablon z kartonu do nakrętki , potem to na kawałek kawałek blachy stalowej 5-6 mm i uchwyt,. Kwestia wyciecia blachy.

Jeśli gwint markowy to szukaj u producenta.Ja mam Eibach Pro Street S , klucz zawsze we wnęce zapasu z resztą gratów do regulacji.

Edytowane przez dekiel 13
Opublikowano

Wiem że jest gwint ap. Dość mocno obniżony na 19. Będę musiał poczytać jak ustawić takie zawieszenie później. Pierwszy raz styczność i wiem, że jak coś to albo Ori 1be lub eibach pro kit. Ale słabo teraz z gotówką to zimówka i podnieść trochę 

Opublikowano

AP racing jest w miarę komfortowy , miałem w e46 330Cd , troszkę twardszy niż ori Mpakiet ale ok. Ja bym nie zmiemiał zawiechy jak wszystkie elementy są ok. . Regulacja jest prosta , trochę się usmarujesz ale to sama przyjemność. Potem zbieżność. Zadzwoń lub napisz do Mapet Tunnig , Łukasz coś powinien poradzić w sprawie klucza , on juz handluje zawieszeniami ponad 10 lat.

Opublikowano

Gwint wydaje się świeży. Ma ok 7 tys przejechane. 

Myślisz, że jak dam jakieś cywilne koło np17 i podniosę do góry da się jeździć dość komfortowo ? Tu rozchodzi się o Wrocław a tam mega dużo dziur, bruku i progów zwalniających 

Opublikowano

Przy 17ce bedziesz miał już kawałek opony , po za tym jak pójdzie w górę  spreżyny bedą miały więcej do amortyzacji. Szukaj kół i klucza do gwintu podnieś i się przekonasz, 7 tys przejechane to nówka sztuka .

Ja bym gwint zostawił. Działaj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...