jan1audi Opublikowano 18 Stycznia 2019 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Witam, chciałbym podzielić się z wami moim dokonaniem mianowicie, swapem silnika 2.0 BPW na 1.9 AWX. Wszystko poszło bezproblemowo. Do rzeczy w mojej 2.0wce pękł tłok i moją decyzją była wymiana na inny mniej awaryjny silnik 1.9. Kupił goły słupek i wszystko dosłownie wszystko poprzekładałem z 2.0. Pompowtryski wałek i najważniejsze mise olejową (zwrócić trzeba uwage na smoga bo jest za długi i trzeba go skrocic) przez mój błąd turbo musialem wymieniać dodatkowo bo zajechałem. Druga sprawa świece żarowe zostawiamy też od 2.0 bo na tych z 1.9 słabo pali. Z rozrządem też może być problem bo w 1.9 jest napinacz chydrauliczny ale ja wywalilem go przełożyłem rozrząd od 2.0 musi być napinacz i rolka bo sa inne. Osprzet tez sie ruzni bo z innej strony jest sprezarka od klimy ale przekrecamy lape od 2.0 i wszystko pasuje. Dpf zostal poniewaz walem jest od 2.0. Jedynym małym problemem jest ciulkwe odpalanie z rana ale tragedi nie ma, ale to trzeba by bylo jechac do speca co pogrzebal by w kompie i poprawil to. Moze komuś przyda sie ta wiedza.
kamil-vag Opublikowano 19 Stycznia 2019 Opublikowano 19 Stycznia 2019 @misiek95, Ty też swap'owałeś ale chyba cały awx wsadziłeś nie ?
misiek95 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Opublikowano 19 Stycznia 2019 35 minut temu, kamil-vag napisał: @misiek95, Ty też swap'owałeś ale chyba cały awx wsadziłeś nie ? Tak ale ja przekładałem 2.0 16v na 1.9. No i bardziej preferuje opcje przerzucenia CAŁEGO silnika z osprzętem i wiązką bo jest łatwiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się