Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pęknięta odma a uszczelniacze silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Miałem pęknięte kolanko od odmy przez jakiś czas. Jak wiadomo skutkiem tego było wyrzucanie oleju przez uszczelniacze. Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów oraz napinacza. Zauważyłem jednak, że cieknie jeszcze z simeringu rozrządu. Będę go wymieniał w najbliższym czasie (chociaż kompletny rozrząd wymieniałem cztery miesiące temu ?‍♂️). Które uszczelki mogły zostać jeszcze uszkodzone przez wadliwą odme? Z góry dzięki za odpowiedź. ;) 

 

Opublikowano

Dziwna sytuacja. Po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów przez parę dni uciekał jeszcze minimalnie olej przez simering koła rozrządu, po czym to wszystko ustało i przez kilka tygodni nic nie ubyło... Ktoś wie dlaczego?

Opublikowano

Jesteś pewien że dokładnie wyczyściłeś ten region? Może po założeniu nowej uszczelki wyrównało się ciśnienie i przestało cieknąć, a to co się sączyło to pozostałości sprzed naprawy.

Opublikowano
W dniu 21.03.2019 o 18:13, Langista napisał:

Jesteś pewien że dokładnie wyczyściłeś ten region? Może po założeniu nowej uszczelki wyrównało się ciśnienie i przestało cieknąć, a to co się sączyło to pozostałości sprzed naprawy.

Po dwóch miesiącach od zakończenia wycieku z simeringu (którego nie wymieniałem) postanowiłem wymyć te pozostawione ślady oleju na rozrządzie środkiem do mycia silników i spłukałem wodą. Ponownie przez dwa dni lekko ciekło z koła zębatego i po tym czasie znowu jest sucho. ?‍♂️ 

Opublikowano

A ubyło oleju na stanie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...