szymon507 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Witajcie,posiadam A4 B6 AWX z 2002 roku i problem z mocą.Samochód posiada moc na 1,2,3,4 biegu gdy wrzucę 5 bieg rozpędzanie samochodu do prędkości 160 km/h trwa wiecznie i takowa prędkość jest maksymalna(jak jest delikatnie z górki to osiągnie 170) Problem był przed regeneracją turbiny jak i po regeneracji.Regenerowałem ze względu na świst turbiny który było słychać masakrycznie.Skanowałem samochód prowizorycznym komputerem i pokazał błąd 17571 od czujnika temperatury paliwa oraz 17996 od poduszki silnika. Podejrzewałem przytkany filtr paliwa i po wymianie nic się nie zmieniło,mechanik przy wymianie turbiny sprawdzał podciśnienia i wyszły wporządku.Za samochodem czuć niedopalone spaliny,Ktoś ma jakieś pomysły co może być przyczyną?
kamil-vag Opublikowano 20 Stycznia 2019 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Komplet logów i będziemy patrzeć co go boli...
szymon507 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2019 Jak któryś brakuje to podpowiedzcie,logi dynamiczne postaram sie zrobic w weekend LOG-01-003-008-011.CSV LOG-01-013-018-023.CSV
kamil-vag Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Coś nie tak z tymi logami... Popraw, i wrzuć potem nieruszane pliki na vaglogi.pl
szymon507 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2019 Zrobiłem nowe logi,nie ruszałem ich wcale tylko odrazu próbowałem wrzucić na stronę i strona pokazuje "Nic tu nie ma"
kamil-vag Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Bo są w złym formacie, coś robisz nie tak...
szymon507 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2019 (edytowane) http://vaglogger.apphb.com/log/5c4c61f3432206733885f9ae http://vaglogger.apphb.com/log/5c4c621d432206733885f9af http://vaglogger.apphb.com/log/5c4c622b432206733885f9b0 Tutaj działa Edytowane 26 Stycznia 2019 przez szymon507
kamil-vag Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Teraz OK Korekcje już bliskie 1mg... może być problem z oringami. Tym bardziej, że piszesz o zapachu niedopalonego paliwa... Czujnik temperatury paliwa musiałbyś sprawdzić/ewentualnie wiązkę... Zrób jeszcze log dynamiczny 003+008+011 001+023 Możesz dać synchro na 0, bo tak jak teraz silnik mocniej na pewno klepie...
szymon507 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2019 A o co chodzi z tym synchro i jak to zrobić,wybaczcie dopiero zaczynam i jestem laikiem w tych sprawach.
kamil-vag Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 https://a4-klub.pl/topic/47585-tdi-pd-ustawianie-kąta-synchronizacji/
szymon507 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2019 Dynamiczne,synchro jeszcze nie robiłem http://vaglogger.apphb.com/log/5c4f2beb4322065ab4e32eab http://vaglogger.apphb.com/log/5c4f2c694322065ab4e32eac
kamil-vag Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Zobacz czy nie masz gdzieś przypadkiem nieszczelności... MAF ma za niskie wskazanie. Nie widzisz w lusterku czarnej chmury ? Jeśli nie ma nigdzie nieszczelności to próba czyszczenia MAF, jak nie pomoże podmiana przepływki.
szymon507 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2019 (edytowane) Nieszczelność między MAF a turbiną? W lusterku nie ma żadnej chmurki Edytowane 28 Stycznia 2019 przez szymon507
szymon507 Opublikowano 12 Lutego 2019 Autor Opublikowano 12 Lutego 2019 Problem rozwiązany,przepływka nowa włożona i wszystko wróciło do normy.W między czasie wyskoczył błąd 17964 Ale problemu z wyłączeniem turbo nie ma więc raczej nic się nie stanie z tym.Dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się