Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów 1.9 TDI AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coś się dzieje z autem ? Turbo wstaje dość ładnie, potem jest problem z utrzymaniem ciśnienia, ale po rozruszaniu grometrii na trasie powinno być OK... 

BIPY w dół pod obciążeniem, kiedy zmieniany filtr paliwa ? ewentualnie jak jest możliwość pomierzyć ciśnienie paliwa na tandemie... 

Korekcja na 3 wtryskiwaczu maksymalna, albo wtryskiwacz kaput, albo oringi na tym jednym można by spróbować podmienić... ten log 013 to dynamiczny czy statyczny robiłeś ? 

 

Opublikowano

Autko strasznie trudno odpalić na mrozie a że były teraz trzy takie poranki po -15°C to muszę coś z tym robić.

Filtr wymieniłem miesiąc lub dwa temu.

Jak zmierzyć to ciśnienie na tandemie? 

Log 013 statyczny

Opublikowano

Błędów żadnych nie pokazuje odnośnie tego wtryskiwacza na 3 cyl ? Zacznij od wymiany uszczelnien na pompowtryskach, jak nie pomoze, podmien ten jeden na uzywany o takim samym numerze.

Opublikowano

Co jakiś czas wyrzuca błąd 16687

Rozpoznane wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Ale wydaje mi się że to po porannym ciężkim odpalaniu wskakuje ten błąd bo gdy sprawdzalem czy wyrzuca go w dzień tj. Skasowałem go pojechalem gdzieś zgasilem i odpalilem potem znów gdzieś jakiś przystanek to gdy wróciłem do domu to nie było żadnego błędu

Opublikowano

To tym bardziej zacznij od podmiany uszczelniaczy. Jak juz odpali to kolejne odpalenie jest normalne ? Problem nasila sie po dluzszym postoju ?

Opublikowano

Jak już odpali to mogę wygasić i zapali od strzała. Ma problem tylko po dłuższym postoju a problem pojawił się po wymianie filtra. Myślałem że to jakiś wężyk dziurawy, takze wymieniłem ale dalej nic. 

Opublikowano

A dobrze wpiąłeś węże przy filtrze ? Oringi na zaworku/podgrzewaczu na filtrze zmieniłeś ?

Opublikowano

Tak, tak to wziąłem też pod uwage. Pocił się strasznie podgrzewacz także wymieniłem go na nowy i oringi tez wymieniłem na inne niż dali do niego bo coś za luźno wchodził ale teraz ciasno i jest szczelnie.

Opublikowano

A co do turbo, to mam dwumas na wykonczeniu takze jak wstawał to dwumas lekko zabujał i dlatego może takie wachania. 

Opublikowano

To zostaja oringi na PD

Opublikowano

Na wszystkich czy na 3 wystarczy ? 

Opublikowano

Rob na wszystkich, nie ma sensu sie bawic w jedna sztuke, jak i tak bedziesz mial wszystko rozebrane i na wierzchu...

Opublikowano

Wybacz. Głupie pytanie ?

Opublikowano

Sam bedziesz działał ?

Opublikowano

Sam nie. Mam wujka mechanika z zafascynowania i pasji, zajmuje się tym jako hobby ma multum sprzętu. Dzielimy wspólną pasje do Audi.

Opublikowano

Zajmuje się mechaniką nie pompowtryskami. Dlatego jak on to powiedział że we trzech damy rade. Ja on i wujek Google

Opublikowano

Ooo. Dziękuję napewno się przyda. ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...