Gość ziembar Opublikowano 23 Maja 2006 Opublikowano 23 Maja 2006 Witam. Kupiłem wspaniałą kierke od A4 Sline z 1996 roku i jest problem bym ją włożył do 20V z 1996 roku, otóż jak dałem mechanikom przy okazji tam jakiejś wymiany po zdjęciu całej obudowy kierownicy zauważyli że mam o wiele mniejszą zębatkę drążka kierowniczego niż ta w kierownicy od S-line. Macie z tym jakieś doświadczenia? Czy jest jakaś przejściówka albo naba do takiej kierki, bym ją mógł zamontować? bardzo chciąłem ją mieć bo mam zwykłą pięcioramienną jak w B4. Pozdrawiam i proszę o pomoc.
SLOVIAN Opublikowano 20 Lipca 2006 Opublikowano 20 Lipca 2006 No ja niedawno montowałem taką kiere do swojej z 96' . nie było problemu z wieloklinem. moze kupiles kiere od s6 a nie od s4? Musisz kupic przejsciowke . widzialem kiedys na allegro takie cudo.Tylko ze u mnie czly czas swieci sie lampka poduchy po wymianie
bolek Opublikowano 20 Lipca 2006 Opublikowano 20 Lipca 2006 No ja niedawno montowałem taką kiere do swojej z 96' . nie było problemu z wieloklinem. moze kupiles kiere od s6 a nie od s4? Musisz kupic przejsciowke . widzialem kiedys na allegro takie cudo.Tylko ze u mnie czly czas swieci sie lampka poduchy po wymianie Świeci ci sie bo po kazdej wymianie się swieci,teraz trzeba poodłączyc pod vag-a i skasowac błąd,pozdrawiam
jaca Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Opublikowano 4 Sierpnia 2006 No ja niedawno montowałem taką kiere do swojej z 96' . nie było problemu z wieloklinem. moze kupiles kiere od s6 a nie od s4? Musisz kupic przejsciowke . widzialem kiedys na allegro takie cudo.Tylko ze u mnie czly czas swieci sie lampka poduchy po wymianie Świeci ci sie bo po kazdej wymianie się swieci,teraz trzeba poodłączyc pod vag-a i skasowac błąd,pozdrawiam nie ma potrzeby, trzeba robić to tylko z głową
robertzmudzki Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 A jak z glowa kolego powiedz prosze bo mam zamiar tez wymienic.
dark79 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 chodzi o to ze odpinasz aku na minute a potem wyciągasz poduche i nie ma prawa się zapalić
jaca Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 chodzi o to ze odpinasz aku na minute a potem wyciągasz poduche i nie ma prawa się zapalić dokładnie tak, ja nawet nie odpinałem aku, tyko wara Ci w tym czasie wkładać kliczyk do stacyjki, a już w ogóle go przekręcić
szogun0 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 chodzi o to ze odpinasz aku na minute a potem wyciągasz poduche i nie ma prawa się zapalić dokładnie tak, ja nawet nie odpinałem aku, tyko wara Ci w tym czasie wkładać kliczyk do stacyjki, a już w ogóle go przekręcić Odpina się aku po to aby kondensatory wytraciły potencjał. Nie radzę robić tego ponownie bez odpinania aku. Zasada jest taka, że jeśli producent mówi 1 minuta to ma byc co najmniej tyle. Jeśli producent nic nie mówi to odpina się na 1 godzinę. 100 razy się uda, a za 101 nie :!: i jasiek wybuchnie. Trzeba będzie wtedy pierze po nim zbierać. :twisted:
jaca Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 chodzi o to ze odpinasz aku na minute a potem wyciągasz poduche i nie ma prawa się zapalić dokładnie tak, ja nawet nie odpinałem aku, tyko wara Ci w tym czasie wkładać kliczyk do stacyjki, a już w ogóle go przekręcić Odpina się aku po to aby kondensatory wytraciły potencjał. Nie radzę robić tego ponownie bez odpinania aku. Zasada jest taka, że jeśli producent mówi 1 minuta to ma byc co najmniej tyle. Jeśli producent nic nie mówi to odpina się na 1 godzinę. 100 razy się uda, a za 101 nie :!: i jasiek wybuchnie. Trzeba będzie wtedy pierze po nim zbierać. :twisted: z elektroniką mam do czynienia na codzień i z taką i tą trochę poważniejszą niż ta w naszych samochodach i wierz mi że te kondenastorki wiele nie mogą. Normy bezpieczeństwa dla samochodów są bardzo rygorystyczne i do tego są zobligowani producenci systemów bezpieczeństwa, ale tak jak piszesz warto się stosować do tych zaleceń i nikogo nie namawiam ja trochę inaczej do tego podchodzę
SLOVIAN Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Odpinałem aku prna czas zamiany bi sie swieci. Bylem na vagu ale mechan mi powiedzial ze to tasma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się