Kejsi Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 Trzeba powoli zbierać graty jak motorownia będzie na wierzchu i pytanie jak wzmocnić sprzęgło żeby udzwignelo 400 niutow i w przyszłości do 500nm. Ładować odrazu komplet z 80 tki zakuty kewlarem? Czy może moja dwumasa z kewlarem plus tuning docisku.? Jakie są wasze zdania?
Kejsi Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 Skarbnica wiedzy dzięki ? W celu potwierdzenia Jednomasa z audi 80 b4 2 litry Docisk z VW lt roztoczony na 240 Tarcza audi Rs4 240 obita spiekiem Dobrze myślę?
DivaynEays Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 AWX mu 500 niuta nie obrobi. 450 to max w Q
Kejsi Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Docisk z VW Lt on jest już na 240 mm numery to 3082 919 001 Jedno masa z audi 80 b4 2 litry numery to wlasnie jakie to ma numery? tarcza 240 od 2.5 tdi 059 141 031 x obita kewlarem z tym nie bedzie problemow Za duo rozproszonych informacji ? Mam też sprzęgło jedno masowe od awx i pytanie czy sprzęgło będzie puszczać przy k04-64 czy korbowody? Bo moc będzie ograniczana na miarę korb bo kuc nie mam zamiaru bo drugim etapem będzie stoker ? Edytowane 2 Lutego 2019 przez Kejsi
golden87 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 19 godzin temu, Kejsi napisał: Docisk z VW Lt on jest już na 240 mm numery to 3082 919 001 Jedno masa z audi 80 b4 2 litry numery to wlasnie jakie to ma numery? tarcza 240 od 2.5 tdi 059 141 031 x obita kewlarem z tym nie bedzie problemow Za duo rozproszonych informacji ? Mam też sprzęgło jedno masowe od awx i pytanie czy sprzęgło będzie puszczać przy k04-64 czy korbowody? Bo moc będzie ograniczana na miarę korb bo kuc nie mam zamiaru bo drugim etapem będzie stoker ? 20 godzin temu, Kejsi napisał: Skarbnica wiedzy dzięki ? W celu potwierdzenia Jednomasa z audi 80 b4 2 litry Docisk z VW lt roztoczony na 240 Tarcza audi Rs4 240 obita spiekiem Dobrze myślę? ? Alez glupoty opowiadacie ? Zeby przejsc na 240 mm trzeba miec skrzynie biegów 240 mm.... a z tego co wiem BFB ma 228. Na to co chcesz, kupujesz docisk Sachs Performance 228 o ten: https://www.sachsperformance.com/pl/zestaw-sprzegla/sachs-sprzegla-sportowe/tarcza-dociskowa-999715 Dostepny w InterCarsie za jakies ~1200-1300 zł. + Obijasz swoją tarcze kevlarem (koszt ~200 zł) materiał nazywa sie Luk8090s. Zestaw ten przeniesie ~450 nm +. Albo inna tańsza wersja, kupujesz docisk od TDI 1.9 AWX i tarcze w kevlar i to jakies ~380-400 nm zniesie. Do tego dwumasa z AWX i koniec. Dziękuje dobranoc. PS. zeby w 1.8T przejść 500 nm to już milionów monet potrzebujesz ze hej.
Patryk94 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Ile Nm przeniesie taki zestaw sprzęgła sachs performance z organiczną tarcza. Mowa o 228mm
golden87 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 36 minut temu, Patryk94 napisał: Ile Nm przeniesie taki zestaw sprzęgła sachs performance z organiczną tarcza. Mowa o 228mm niby 420+ nm zapewnia producent, Biorac pod uwage, ze przy 240 mm pisze ze 550+ zapewnia ,a chlopaki na tym docisku maja kolo 650-700 nawet w Dieslu, to sadze ze ten 228 spokojnie 460-470 uciagnie moze nawet 500
golden87 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Mozna jeszcze pomyslec o przejsciu na skrzynie z 2.0 TFSI i konwersji na sprzeglo 240 mm wtedy ale to juz wiecej zabawy i kasy.
Kejsi Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 @Dev mistrzu naszego forum wypowiesz się w temacie? Bo na pw nie można Cie męczyć xd
Patryk94 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Ciekawe ile spiek sachs performance +docisk sachs performance dyga Nm na stronie nic nie ma, jazda ze spiekiem nie jest uciążliwa na codzień?
golden87 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 26 minut temu, Patryk94 napisał: Ciekawe ile spiek sachs performance +docisk sachs performance dyga Nm na stronie nic nie ma, jazda ze spiekiem nie jest uciążliwa na codzień? To ile Ty chcesz niutów wykrzesać to nie dizel... jak w 1.8T jest 400 niuta to już i tak grubo na maxa. Jazda na spieku na codzien jest średnio uciążliwa, w zależności od ilości łopat, ma tarcza, dodatkowo tarcza spiekowa ma ograniczona wytrzymalosc (20-30 tys). Luk8090s na zwyklej tarczy (to materiał z Sachs Perf) kosztuje obicie ~200 zł a tarcza Sachs Perf ~1000-1100.... i wytrzykma podobnie jak ori. A kolega widze nie ufny lol.
Patryk94 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) Pisenemu nie ufam ? Edytowane 4 Lutego 2019 przez Patryk94
golden87 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 6 minut temu, Patryk94 napisał: Pisenemu nie ufam ? akurat tu mialem na mysli autor watku
Kejsi Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) No nie ufny bo nigdy nie wiadomo kto po drugiej stornie ekranu doradza ? Dziwne mi się to wydaje ze ludzie tworzą takie rzeźby z zamachem od 80 tki ale na zdrowy rozum jak się roztoczy 228 na 240 to nie zostaje już miejsca na kołki żeby docisk ustawiać z drugiej strony nie dopatrzylem się i może zamach od 80tki 228 ma bierznie na rozrusznik jak 240 i stąd nie ma problemów xd Temat ciekawy i wiem co potrafi sprzęgło od lteka bo w pracy takim jeżdżę i nie ma szans na poślizg sprzęgła ? A pytanie co do sprzęgła od awx, mam za darmoszke nowke sztukę sprzęgła od awx tylko "jednomas" wiadomo straci na komforcie ale czy w takim zestawie tarcza z kewlaru zrobi robotę? A niutow to "bezpiecznie" celowo w cudzyslowie 400 ograniczyć na korby w przyszłości pójdzie wal od tfsi i wtedy maks z hybrydy k04-64 Edytowane 4 Lutego 2019 przez Kejsi
golden87 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 11 minut temu, Kejsi napisał: A pytanie co do sprzęgła od awx, mam za darmoszke nowke sztukę sprzęgła od awx tylko "jednomas" wiadomo straci na komforcie ale czy w takim zestawie tarcza z kewlaru zrobi robotę? Dla mnie całe te rozklepywanie i inne to zbyt ostra rzezba, zwlaszcza ze sa rozwiazania ktore sa bardziej p&p w wypadku benzyny az tak duzo na komforcie sie nie straci, szczegolnie na 228 sprzgle, najgorzej jednomas reaguje na 240 mm w dizlu. Tak w takim wypadku kolo 400 powinien utrzymac. Jak tak ostro w moc, idziesz, to potem skrzynia 6 bedzie potrzenba i sprzeglo 240, wiec skoro masz isc tak grubo moze od razu w ta strone... Choc jak widze po forum, ludzie plany maja ostre, a projektow w 1.8T 400nm+ zbyt wielu na forum nie ma
Kejsi Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) Skrzynie mam 6 biegów w quattro ale co z te jak nadal 228 bfb tak miały chyba ze etka kłamie ??? Teraz nie chce ruszać silnika bo jak do niego zajrzę to bede musiał sprzedać nerke albo projekt odkładać z rok czasu. Wał, korby, tłoki, penewki, pierścienie honowanie tulei to koszt większy od kupna turbinki plus montażowka a gdzie tu jeszcze głowice zrobić ? Ale jak mówiłeś na razie mi wystarczy to co mówiłeś potem się po myśli o 240 dzięki ? Edytowane 4 Lutego 2019 przez Kejsi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się