Marceli13 Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 Witajcie. Auto podczas przyśpieszania straciło moc. turbo nie wstaje wogole. zrobiłem test na szczelnośc i znalazłem nieszczelność na przewodzie od odmy- nieszczelność zlikwidowana Wymieniłem również dwa wężyki podciśnieniowe, zamieniałem miejscami n18 i n75, na output test n75 steruje gruszką, przed logami błędy skasowane a po logach pojawił się błąd 17964- Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00-- Statyczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_32d6W.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_r0vQ9xZ.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_wwuc3.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_9U9O6.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_HnFlfi.html Dynamiczne niestety nie do 4000obr ale niestety nie dałem rady : Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_6z107.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_96p1Y8K.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_GLHsb0v.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_76YivbW.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_H02Wp8.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_rBG8yh.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_IG9M23u.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_rDAuxL8.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_FzU0xaj.html Z góry dziękuje za pomoc i wszelkie pomysły
kamil-vag Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 Pierwszy wtryskiwacz maksymalna korekcja. Najpierw zajmij się tym wymiana uszczelniaczy na pompowtryskiwaczach i podmiana 1 z 2. Po tej podmianie znowu logi statyczne 13+18+23. Jak korekcja pójdzie za wtryskiem - do wymiany. Synchro w grupie 004 za bardzo w plusie. Trzeba przestawić bliżej 0. 59 minut temu, Marceli13 napisał: 17964- Charge Pressure Control: Negative Deviation Turbo leży, w ogóle nie wstaje... steruje gruszką, ale patrzyłeś czy rusza ramieniem geometrii ? No i czy w tym BS 011 cokolwiek zmienia się ciśnienie ? Zrób taki test, podepnij na krótko wężyk - od króćca pompy podciśnienia - bezpośrednio na gruszkę turbiny (pomijając zaworki itd) i zrób log dyn 011. To stało się nagle czy tak kupiłeś auto...
Marceli13 Opublikowano 6 Lutego 2019 Autor Opublikowano 6 Lutego 2019 Kamil dziękuje za zainteresowaniem sie moim problemem. w sumie to od niedawna jestem posiadaczem tego auta ale to sie stało nagle. za jakieś poł h będe przy aucie to zrobie ten bypass do gruszki i jeszcze raz sprawdze jak chodzi sztanga na output test n75. pompkami zajme sie jak uporam sie z turbo. mam tylko jedno auto i do urlopu musze czyms dojeździć po czym skasuje błędy i zrobie ponownie 011 dyn
Marceli13 Opublikowano 6 Lutego 2019 Autor Opublikowano 6 Lutego 2019 a więc zrobiłem bypass prosto z gruszki do wacuum pompy. na pracującym silniku jak odłącze przewód od gruszki to sztanga opada(widze że jest połączenie sztanga-->element wykonawczy VNT) jak podłącze to szybko podnosi sztange. Na tym bypassie zrobilem dyn 011 więc wrzucam log. Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_ju9cxJu.html
kamil-vag Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 Weź jakiś wężyk teraz i z króćca gruchy turbiny zasysaj strzykawką/nawet ustami i sprawdź czy trzyma podciśnienie... Jeśli trzyma podciśnienie to sprawdź czy się nie rozkręciła kontra na sztandze albo ograniczniku/zderzaku: Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy, na niski MAP+MAF to zatkany katalizator... albo coś z tym turbo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się