kamil-vag Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) Tam jest zawsze napięcie a sterowanie jest współczynnikiem wypełnienia/ ciągiem impulsów o zmiennym wypełnieniu - tzw. PWM, tego zwykłym miernikiem nie sprawdzisz Edytowane 24 Marca 2019 przez kamil-vag
Kamil5821 Opublikowano 24 Marca 2019 Autor Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) No dobrze a jeśli mam podczepiony wakuometr to ciągle jest takie samo podciśnienie czy na wolnych czy na wysokich obrotach Tak jak by nie upuszczal Edytowane 24 Marca 2019 przez Kamil5821
kamil-vag Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 Obrotach na postoju czy w trasie ? Zresztą po jakiego drążysz temat N75 skoro logi wyglądały już dobrze...
Kamil5821 Opublikowano 24 Marca 2019 Autor Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) Dlatego ze po odłączeniu przewodu od gruszki buczenie z okolic filtra ustaje a jak jest wpiety to turbo tak pompuje ze wywala wąż doladowania a przy ok 3 tys ma mula na chwile i cały silnikiem trzęsie dopiero jak się rozgrzeje to ładnie pracuje Edytowane 24 Marca 2019 przez Kamil5821
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się