-=INDI=- Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 Jak w temacie, mam do wyboru dwa IC, które chciałbym zamontować: https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-front-mount-intercooler-kit-fmic-for-vw-passat-audi-a4-1-9-tdi-pd130-avf-awx.html lub https://www.kwe-racing.de/Audi/Audi-A4-B6/Tuning-intercooler-for-Audi-A4-B6-1-9TDi::806.html?language=en. Do tego mam już zakupione turbo bv43. Planuje z wynikiem dojść do 2xx km ale bez przesady. Może jest jakaś inna opcja z jak najmniejsza rzeźba? Co myślicie o tych dwóch IC??
boguc Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 co to za turbo bv43 ? na moce 200kM min IC 180 najlepiej z FMIC.PL
-=INDI=- Opublikowano 11 Marca 2019 Autor Opublikowano 11 Marca 2019 To turbina z silnika 2.0tdi BRD 170km
DanielMod Opublikowano 11 Marca 2019 Opublikowano 11 Marca 2019 Pod BRD wystarczy 550/180/65 a nawet 550/140/65 montowałem pod takie mody w kilku b6/b7 już ?
-=INDI=- Opublikowano 11 Marca 2019 Autor Opublikowano 11 Marca 2019 (edytowane) 10 godzin temu, DanielMod napisał: Pod BRD wystarczy 550/180/65 a nawet 550/140/65 montowałem pod takie mody w kilku b6/b7 już ? Dzięki za odpowiedz DanielMod, a chłodnica od klimy zostaje czy trzeba demontować? Czy zderzak i Belkę trzeba jakoś specjalnie podcinać?? Halogeny zostają czy kompletnie trzeba je zdemontować?? Dodam jeszcze, ze dół zderzaka mam z s-line. Będę wdzięczny za odpowiedz. Masz może jakieś foty jak to wyglada po zamontowaniu?? Edytowane 11 Marca 2019 przez -=INDI=-
DanielMod Opublikowano 11 Marca 2019 Opublikowano 11 Marca 2019 Jak dasz 140 to nic nie trzeba ciąć i wyciągać IC idzie pod belkę , halogeny zostają puścisz rury pod mieszczą się albo większy kąt rur i przejdą obok , stary IC sobie tylko zdemontuj . ? Chłodnicy klimy oczywiście nie ruszasz . Pod 180 już belkę trzeba chyba ciachnąć lekko z tego co pamiętam. Jak zostaniesz z mocą 200 km na BRD to ta 140 styka .
marcin4x4 Opublikowano 12 Marca 2019 Opublikowano 12 Marca 2019 (edytowane) 140 to pojemność zbliżona (raczej mniejsza) do DSMIC i dużo gorszy przepływ, dla mnie to głupota i strata pieniędzy. 180 wymaga lekkiego podcięcia belki, dobrze jest wspawać IC w belkę. Edytowane 12 Marca 2019 przez marcin4x4
bartez90 Opublikowano 12 Marca 2019 Opublikowano 12 Marca 2019 Dokladnie, nie wiem po co wkladac fmic 140, kombinowac i wydawac na niego, jak dsmic ma wieksza pojemnosc. Jak ma byc fmic to conajmniej 180.
-=INDI=- Opublikowano 12 Marca 2019 Autor Opublikowano 12 Marca 2019 Wszystko ok tylko czy są gotowe zestawy fmic 180?? Czy trzeba szukać silikonów, odpowiednich rurek itp itd. A jak tak to gdzie?!
-=INDI=- Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) 14 godzin temu, bartez90 napisał: Dokladnie, nie wiem po co wkladac fmic 140, kombinowac i wydawac na niego, jak dsmic ma wieksza pojemnosc. Jak ma byc fmic to conajmniej 180. Tak jak pisałem w pierwszym poście 200-210km max wiec chyba nie ma sensu wkładać 180 lub podwójnego. Na fmic.eu powiedzieli mi ze 140 do 300km spokojnie wyda Edytowane 13 Marca 2019 przez -=INDI=-
bartez90 Opublikowano 13 Marca 2019 Opublikowano 13 Marca 2019 Rozumiem, tylko ciekawe ile wydasz na 140 z całym orurowaniem. Na pewno sporo więcej niż na drugi ic.
-=INDI=- Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Opublikowano 13 Marca 2019 14 minut temu, bartez90 napisał: Rozumiem, tylko ciekawe ile wydasz na 140 z całym orurowaniem. Na pewno sporo więcej niż na drugi ic. 900zl na fmic.eu ale samemu trzeba sobie wspawac map sensor i nie są wliczone uchwyty montażowe i jest więcej połączeń silikonowych niż na darkside.co.uk tam wszystko jest gniazdo wspawane mniej połączeń koszt około 1500zl.
-=INDI=- Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Opublikowano 13 Marca 2019 Bartez90 orientujesz się jaki koszt dołożenia drugiego ic?? I przy instalacji drugiego nie trzeba parownika od klimy wywalać??
marcin4x4 Opublikowano 13 Marca 2019 Opublikowano 13 Marca 2019 14 godzin temu, -=INDI=- napisał: Wszystko ok tylko czy są gotowe zestawy fmic 180?? z żadnym IC nie masz gotowego zestawu, z tych pseudo kompletów nie poskładasz całości a jakość rur jest tragiczna. Lepiej kup jakieś lepsze turbo, BRD w dzisiejszych czasach to trochę nędza. Jak zostanie kasa dozbieraj do 180 z kompletnym orurowaniem. i będziesz zadowolony
dayd_4 Opublikowano 13 Marca 2019 Opublikowano 13 Marca 2019 2 godziny temu, -=INDI=- napisał: 900zl na fmic.eu ale samemu trzeba sobie wspawac map sensor i nie są wliczone uchwyty montażowe i jest więcej połączeń silikonowych niż na darkside.co.uk tam wszystko jest gniazdo wspawane mniej połączeń koszt około 1500zl. Zamawiałem zestaw z FMIC.pl, i cały dedykowany zestaw montażowy do 1.8T zupełnie nie pasował, wymagał mega przeróbek i wielu łączeń, do tego ilość elementów była niewystarczająca. Nie polecam zestawu od nich. Pzdr.
Unf Opublikowano 13 Marca 2019 Opublikowano 13 Marca 2019 1 godzinę temu, dayd_4 napisał: Zamawiałem zestaw z FMIC.pl, i cały dedykowany zestaw montażowy do 1.8T zupełnie nie pasował, wymagał mega przeróbek i wielu łączeń, do tego ilość elementów była niewystarczająca. Nie polecam zestawu od nich. Pzdr. Potwierdzam, goście z fmic.pl chyba nie wiedzą co oznacza słowo "dedykowany". Dedykowany to on jest... do tego żeby go samemu dorezać i upchać.
marcin4x4 Opublikowano 13 Marca 2019 Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) Zestaw to zbitek uniwersalnych rur aluminiowych o bardzo cieniutkiej ściance, do tego dają opaski SGB, które tak słabe rury po prostu deformują i robią się problemy typu "sylikon uciekł". kilka sylikonów i sam ic... brak instrukcji, jak zadzwonisz i zapytasz to nawet nie wiedzą co wchodzi w skład ale jak to mówią "ludzie sobie radzą". dokładasz 600 zł i masz zrobione wszystko od zera, pospawane ładnie z alu bez ceregieli i zagrożenia że coś się rozpadnie. poszukaj na forum, gdzieś publikowałem zdjęcia zestawu. Edytowane 13 Marca 2019 przez marcin4x4
marcin4x4 Opublikowano 13 Marca 2019 Opublikowano 13 Marca 2019 5 godzin temu, -=INDI=- napisał: Tak jak pisałem w pierwszym poście 200-210km max wiec chyba nie ma sensu wkładać 180 lub podwójnego. Na fmic.eu powiedzieli mi ze 140 do 300km spokojnie wyda te wartości są wyssane z palca, po za tym weź wszystko na logikę. Największy problem tego IC to bardzo duży opór, mało kanałów, gęsty rdzeń. SMIC mają luźniejszy rdzeń a do tego z boku są poszerzone kanały więc ogólnie mówiąc DSMIC powinien mieć lepsze parametry niż taka 140. Poszukaj na necie zestawów, może lepiej zrobić na oryginalne za mniejsze pieniądze. Tylko czy tak łatwo kupić chłodnice w dobrym stanie...
-=INDI=- Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Opublikowano 13 Marca 2019 Godzinę temu, marcin4x4 napisał: Zestaw to zbitek uniwersalnych rur aluminiowych o bardzo cieniutkiej ściance, do tego dają opaski SGB, które tak słabe rury po prostu deformują i robią się problemy typu "sylikon uciekł". kilka sylikonów i sam ic... brak instrukcji, jak zadzwonisz i zapytasz to nawet nie wiedzą co wchodzi w skład ale jak to mówią "ludzie sobie radzą". dokładasz 600 zł i masz zrobione wszystko od zera, pospawane ładnie z alu bez ceregieli i zagrożenia że coś się rozpadnie. poszukaj na forum, gdzieś publikowałem zdjęcia zestawu. A znasz i polecasz jakaś firmę z Krakowa lub okolic która taka usługę customowego ic wykona od a-z??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się