drvv Opublikowano 12 Marca 2019 Opublikowano 12 Marca 2019 Witam, ostatnio zauważyłem, że przy około 2000 tys (+/- 200 w zależności od biegu) obrotów strasznie telepie budą, ale tylko w tym wąskim przedziale obrotów. Do tego na biegu jałowym, od czasu do czasu ma jakieś dziwne drgawki zazwyczaj co 2 sekundy mocniej zatelepie budą. Mam nadzieję, że forumowi eksperci podpowiedzą co to może być. Jakby były potrzebne jakieś dodatkowe logi, zawsze mogę zrobić. Logi: http://vaglogi.pl/log-001_cAxYbT.html http://vaglogi.pl/log-004_74p80q.html http://vaglogi.pl/log-013_QojNU.html http://vaglogi.pl/log-018_79mFe3.html http://vaglogi.pl/log-023_G5J97Ad.html http://vaglogi.pl/log-003_Y4SZxk.html http://vaglogi.pl/log-011_73o36.html http://vaglogi.pl/log-001_004_0Rs2Hbx.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_26Sr28r.html http://vaglogi.pl/log-003_011_l7yBxH3.html http://vaglogi.pl/log-011_010_V35sN.html Z góry dziękuje i pozdrawiam drvv
kamil-vag Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 Od 2500 - 3500 masz przeładowanie, to może być przyczyną wibracji
drvv Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 Zapomniałem dodać, wymienione turbo na hydrydowe, EGR + DPF off. Kamil-vag dzięki za odpowiedź. Muszę sprawdzić w jakim stanie jest podciśnienie u mnie i czy przy wywalaniu EGR jakiś wężyk nie uszkodzilem. Btw. Z błędów to tylko wtrysk 1 i 4 coś krzyczy
kamil-vag Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 To może źle ustawione... No 4 wtrysk na jałowym ma podwyższoną wartość, spróbuj zrobić log z jazdy z grupami 013+023, może przy deptaniu dochodzi do granicznych wartości...
drvv Opublikowano 19 Marca 2019 Autor Opublikowano 19 Marca 2019 (edytowane) Co masz na myśli logi z jazdy? Bo zrobiłem "logi dynamiczne" ale one raczej nic nie powiedzą poza samymi zerami. Błędy jednak na cyl 1 i 3, wprowadziłem tylko w błąd wspominając o 4, moja wina. 004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 87 Reset counter: 40 Mileage: 0 km Time Indication: 0 004711 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 41 Reset counter: 40 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1920 /min Torque: 152.0 Nm Speed: 43.0 km/h 77.22 % Text: 5.375 uF Text: 15.25 mJ Text: 12 mJ Temperature: 750.6°C 004704 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) P1260 - 006 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 41 Reset counter: 40 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Błąd na 3, był przy ~2000 obr/min to akurat wtedy mi wibruje, może to mieć związek? Edytowane 19 Marca 2019 przez drvv
kamil-vag Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 A czyściłeś / doginałeś konektory na pompkach ? ? ? no z jazdy, włączasz log i trochę jeździsz z różnymi prędkościami z kanałem 013+023 żeby zobaczyć co się dzieje z tymi korekcjami...
drvv Opublikowano 19 Marca 2019 Autor Opublikowano 19 Marca 2019 (edytowane) Jestem 10k km po remoncie silnika góra + dol z nową wiązka pompek w głowicy, ale nic nie doginałem EDIT (27 marca 2019): dorzucam logi z jazdy. Dodałem kanał 001, bo mój kabel lubi się rozłączyć i nic nie mówić, a tak to przynajmniej widzę, że obroty się zmieniają. Pierwszy log na zimnym silniku, drugi na ciepłym http://vaglogi.pl/log-013_023_001_WQcrBe.html http://vaglogi.pl/log-013_023_001_33551IN.html Edytowane 27 Marca 2019 przez drvv
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się