odzim Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 z 10 to chyba ze nowej , bo inaczej to raczej nie mozliwe zeby bez dymu było tyle kucy
etrone98 Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Opublikowano 24 Marca 2009 dobra, pompa jutro zostanie wystawiona jeszcze raz specjalnie dla mnie wiec ja biore, jak z tym mocowaniem, mozna kupic przerobione? A ta pompa co pokazywalem to z kolem pasowym juz jest ? Co jest mi potrzebne do takiej pompy jeszcze? Pozdrawiam.
miro_x Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Kolego podjedź na spota do Rzeszowa 5 kwietnia ktoś może będzie z Vagiem to Ci zrobi porządne logi bo z tego co widzę to dłubiesz i dłubiesz a samochód nie chodzi chyba jak powinien.
etrone98 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 tak wiem dlubie i dlubie i nic niemoge wydlubac hehe nie no chyba tak ma byc, wazne ze zapas mocy juz mam pod maska, potem rogal czy inny magik bedzie wiedzial co z tym zrobic, vaga sam juz zamowilem, a na spota i tak sie udam jak zrobie autko Wiec na dzien dzisiejszy bede posiadaczem takich klamotow: -Turbo AWX -Wtryski 216 -FMIC -Pompa 11'' Czego mozna sie spodziewac po moim AFN z takimi czesciami? PS czy mozna zmienic nazwe tematu na jakis inny? Uwazam ze wszystko jest w porzadku
etrone98 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 "~ 170 KM" - i o to chodzi ! dzieki sokolnh
Kowi87 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Jeśli miałbyś zdrową pompe mógłbyś takie parametry uzyskać stosujac turbo hybryde przykład kolega Mekto bez zmiany pompy i bez fmic uzyskał 173km teraz dokłada fmic Do gratów pomyśl o sprzęgle Ps ja wczoraj załozyłem wtryski tylko a juz autko zbiera sie jak szatan
etrone98 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 jak szatan to bym nie powiedzial ale jest lekko mocniejsze... pamietaj ze turbiny hybrydowe nieraz potrafia pokazac trudnosci w dostrajaniu, nie cche wiecej klopotow, mam noweczke nieuzywana gareta i mi styka AWX, jak ktos pisal wyzej na seryjnej pompie 10 takie moce to granica wytrzymalosci a ja nie chce nic wyzylowywac (prawie nic ) Pozdro. PS. sprzeglo tylko czekam az sie wysypie, wtedy kupuje noweczke serie sztuke, podobno nowa seria jest w stanie zniesc wiele.
Kowi87 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 jak szatan to bym nie powiedzial ale jest lekko mocniejsze... pamietaj ze turbiny hybrydowe nieraz potrafia pokazac trudnosci w dostrajaniu, nie cche wiecej klopotow, mam noweczke nieuzywana gareta i mi styka AWX, jak ktos pisal wyzej na seryjnej pompie 10 takie moce to granica wytrzymalosci a ja nie chce nic wyzylowywac (prawie nic ) Pozdro. PS. sprzeglo tylko czekam az sie wysypie, wtedy kupuje noweczke serie sztuke, podobno nowa seria jest w stanie zniesc wiele. Z tego co mi Rob555 powiedział taką hybryde łatwiej dostroić niz seryjną No ale zobaczymy jak juz będe na korekcie. Aktualnie mam program na ok 140km i po wsadzeniu wtrysków całkowicie inaczej jeżdzi wiem co mówie, bo mam już odniesienie do serii i do efektu po samym programie A Fmic jaki kupiłes?? Bo mnie pewnie to też będzie czekało w lato :gwizdanie:
etrone98 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 tak fmic juz jest kupiony, hinczyk ^^ ten z re5pect.pl 16cm, dzis jade wyciac kata to zrobie przymiarke z rurami pcv zeby miec na "szablon" potem kilka dni i zaloze... no tak Ty masz juz program pewnie dlatego inaczej te wtryski dzialaj, bo u mnie na serii to lekko czuc ze auto ciagnie rowno do konca, nie przestaje przyspieszac... rob fmica, zaniedlugo cieple dni przyjda, ja teraz mam zderzak rs4 wiec kratki w nadkolu sa na ic, lekko lepiej sie chlodzi. Ciagle niewiem jak z tymi lapami pod pompe, nie chce przerabiac nowej pompy bo przetocze mocowanie i bedzie problem z gwarancja... ma ktos namiar na lape pod pompe 11 ? ED znalazlem kolo pasowe o numerze : 028 130 111j jest ktos w stanie sprawdzic czy to kolo ma regulacje na fasolkach oraz czy podejdzie do mojej pompy 11mm ?
Kowi87 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Etrone98 załozyłem też juz turbinke większą i mam takie same objawy jak pisałes na początku tego wątku, autko słabo jedzie Zrobiłes cos z tym czy to wina niedostrojenia??? Dzisiaj sprawdze wszystkie wężyki :gwizdanie: logów nie mam gdzie zrobić niestety
odzim Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 logów nie mam gdzie zrobić niestety bez logow nie ma diagnostyki wiec nie może byc diagnozy dlaczego?.....
etrone98 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 ja mialem odpiety waz podcisnienia taki na dole z malym bembenkiem, odpial sie prawdopodobnie przy podlaczaniu orurowania, potem jak podlaczylem podcisnienie autko jezdzi jak jezdzilo, tj. turbina dmucha tyle co stara, a jak nie slyszysz jej to sie nie martw nowe turbiny tak maja ze sa ciche, ale zato gwizd jest lepszy jakosciowo trzymam kciuki, ja jade dostroic wszystko kolo 20 kwietnia. pozro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się