Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Adapter/Downpipe pod K04-0064 i wydech 2.0 TFSI B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, szukam adaptera jak w temacie do mojego 2.0 TFSI i turbiny k04-0064 która chce wsadzić. Wiem ze takie występują, chodzi o połączenie muszli K04 z DP który ma seryjne otwory do przykręcania do muszli K03. 

Jesli nie adapter, to cały downpipe.

Gotowy, albo spawacza który coś takiego wykona. 

 

Edytowane przez HOLMATRO
Opublikowano
6 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Witam, szukam adaptera jak w temacie do mojego 2.0 TFSI i turbiny k04-0064 która chce wsadzić. Wiem ze takie występują, chodzi o połączenie muszli K04 z DP który ma seryjne otwory do przykręcania do muszli K03. 

Jesli nie adapter, to cały downpipe.

Gotowy, albo spawacza który coś takiego wykona. 

 

Idziemy grubo jasiu, teraz to już na pewno cię nie dogonię...

Opublikowano

A nie prosciej do Gregora napisac? Nawet na stronie ma projekty gdzie wsadzal k04-064 do b7 tfsi.

Opublikowano
7 minut temu, bartez90 napisał:

A nie prosciej do Gregora napisac? Nawet na stronie ma projekty gdzie wsadzal k04-064 do b7 tfsi.

dzwonione, napisane, czekam. Ale szukam w wielu źródłach :good:

Opublikowano

Flansze są chyba takie same k03 i k04 tfsi tak czytałem w necie 

Opublikowano

No i właśnie. Teraz zagłębiłem trochę temat i wychodzi na to ze inne są napewno jesli chodzi o K03 z 1.8T i chęć montażu 0064. Trzeba zamawiać przerobionego DP i wtedy bangla. 

Natomiast pytanie jak to jest z k03 w TFSI? 

Gregor mówi ze robił  takie mody ale wszędzie i tak wrzucał nowego DP i nie zwrócił uwagi czy czymś się różni, robił na żywca, nie ma teraz nic żeby porównać. 

Napisalem do geremiego ma mi odpowiedzieć, nie odbiera poki co bo gania za częściami. 

Opublikowano

Jakby ktoś miał namierzona sama flansze wydechu od k04-64 byłbym wdzięczny ?

Opublikowano

Finalnie obyło się bez nowego DP i adapterów,  przejść. 

Przerobione gwinty pod wydech seryjny, na zdjęciu wsadzona moja uszczelka od DP.

To najrozsądniejsze wyjście:thumbup1:

2ACEFBBC-EC07-49DC-BF0E-90DB56B232F4.jpeg

7B02DF72-FAE1-4FF7-AF7E-5EB1A2BCDA6C.jpeg

Opublikowano
W dniu 27.03.2019 o 18:16, HOLMATRO napisał:

Finalnie obyło się bez nowego DP i adapterów,  przejść. 

Przerobione gwinty pod wydech seryjny, na zdjęciu wsadzona moja uszczelka od DP.

To najrozsądniejsze wyjście:thumbup1:

2ACEFBBC-EC07-49DC-BF0E-90DB56B232F4.jpeg

7B02DF72-FAE1-4FF7-AF7E-5EB1A2BCDA6C.jpeg

No i fajnie to rozkminiles ,z tym przestawieniem gwintow:) a reszta pasuje bez problemu? To znaczy się , czy płaszczyzna muszli wydechowej jest w tym samym miejscu ,co płaszczyzna od starej turbinki??

Opublikowano
6 godzin temu, bartez80 napisał:

No i fajnie to rozkminiles ,z tym przestawieniem gwintow:) a reszta pasuje bez problemu? To znaczy się , czy płaszczyzna muszli wydechowej jest w tym samym miejscu ,co płaszczyzna od starej turbinki??

Wydaje  mi się, że tak. Chociaż jednocześnie zmienialem wydech z Fabrikat Raya na Millteka, więc nie wiem czy nie przesunąłem nieświadomie miejsca połączenia DP z turbo, bo montowalem wszystko od podstaw, nie miałem punktu odniesienia. 

Opublikowano

To turbo to chyba chińczyk, co? Jak się to sprawuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...