Kudyś Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 Witam Mistrzów Panowie ponownie zakładam temat , z prośba o analize logów i pomoc w ogarnieciu rozpie... który tam jest ... ze wzgledu na nie dokonca czytelne logi wykonałem je ponownie , wrzucam je poniżej Pacjent to A4 B7 1.8T Quattro , skrzynia GJW 6b. manual w Audi był robiony program , niestety nie wiem gdzie gdyż nie ja to zlecałem ... ponoc powinny byc granice 190KM ponizej logi : 002+033 - https://log.malonetuning.com/chart/249809#H8KLCADCvcKCwolcAgNNw4zDgQrCgCAQBMOQf8OZwrNCQn8jHiwXWzAVXcKhw7rDusOULh1nHjNaw4PCnsOOwo0iSl9Sw4sVw4Riw4QoQyrDtGDCjwI8RizClhHChljDp8OkLcOtRXVaIX%2FDsMKEworDvAPDnW9AfcKLw4bCqcOmQDx6wrUaw7MCw7YqNMOodQAAAA%3D%3D 003+020 - https://log.malonetuning.com/chart/249810#H8KLCADCpsKCwolcAgNNw4tBCsKAIBDChcOhwrvDjHoEwoVuIy7CrAYbMBUdwqE6fVnCm8KWw6%2FDv3jDlsOCwpLDt8KZE8KpUHMvDVA7HDHDpsOKFz0TIVDCosOqwoVgwohfV3Uqf3B7wq1yw5jDpMKFRsOyA8KrcXIIw6bDu3TDicKtRMKWIWZyw64Gw4DCpsKvN3cAAAA%3D 118+115 - https://log.malonetuning.com/chart/249812#H8KLCADDtMKCwolcAgNNw4zDgQrCgCAQBMOQf8OZwrNCQn8jHiwXWzAVXcKhw7rDusOULh1nHjNaw4PCnsOOwo0iSl9Sw4sVw4Riw4QoQyrDtGDCjwI8RizClhHChljDp8OkLcOtRXVaIX%2FDsMKEworDvAPDnW9AfcKLw4bCqcOmQDx6wrUaw7MCw7YqNMOodQAAAA%3D%3D Z góry Dziękuje wam Bardzo za pomoc , w imieniu Swoim i Pacjentki
przem8 Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 Co się dokładnie dzieje z autem, bo po logach to problemem jest cofanie zapłonu. Jak tam świece i jakie założone? Możliwe, że dv niedomaga, bo podbija doładowanie po odpuszczeniu gazu.
Kudyś Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Opublikowano 14 Marca 2019 Od jakiegos czasu zauwazyłem ze spalanie wzrosło o jakies 2 l , nie wazne czy miasto czy trasa , auto nigdy nie widziało gazu , ogolnie wydaje mi sie ze powinno jednak zbierac sie troche lepiej po tym sofcie niz seria 163 , w zeszłym tygodniu wymieniona cała obudowa wraz z termostatem , nowy napinacz pk , pasek , wszystkie uszczelki od strony głowicy do kata wymienione na nowe , swiece wymienione na takie same jak seryjnie były jakies 10 tys temu ;/ wiec najwyzsza pora na zmiane , do tego odrazu wymieniłem wszystkie cewki na BHER'a . własciwie najbardziej własnie zalezało by mi na tym zeby doprowadzic do ładu to cofanie zapłonu , i zastanawiaja mnie dziwne odczyty przepływki ;/
przem8 Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 Jest katalizator? Warto zmierzyć kompresję, a z przeplywka nie jest źle. Program też może być winny z tymi stukami w gr.20.
Kudyś Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Opublikowano 14 Marca 2019 Tak kat jest i z trgo co widzialem przy wymianie uszczelek ma sie dobrze , generalnie troche mi sie poci pod wtryskiwaczami ale dzisiaj bylem w aso kupilem komplet oringow i wkladek wiec jutro zaloze , postaram sie zmierzyc kompresie na weekend , ogolnie po logach jest zle ? Czy raczej tragedii nie ma ? Bo jesli chodzi o interpretacje logow jestem zielony
przem8 Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 (edytowane) Prócz tego co pisałem wcześniej to wygląda ok. Na jakim paliwie jeździsz, 98? Edytowane 14 Marca 2019 przez przem8
Łukasz13 Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 Bardzo słabo przyjmuje zapłon, na pewno nie ma tam 190 km, zmierz kompresje, wymień świece choć po 10 tys powinny być jak nowe, kata oglądałeś z obu stron?
Kudyś Opublikowano 14 Marca 2019 Autor Opublikowano 14 Marca 2019 Paliwo zalewane 95 , kat byl ogladany tylko od strony Turbo jutro wyciagne swiece sprawdzimy jak wygladaja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się