Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Nagły komunikat braku ciśnienia oleju podczas jazdy - OIL PRESSURE


Piero

Rekomendowane odpowiedzi

Czytałem ostatnio w jakimś wywiadzie z szefem inżynierów Audi, że wszystkie modele Audi 2.0 TDI CR będą miały wałki wyrównoważające, by zapewnić lepszy przewagę w kulturze pracy.

Kultura może bedzie i lepsza, ale czy niezawodność? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet niestrasz ja mam juz 174k km :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma idealnych silników wychodzi z tego... ;(

idealnych ? kazdy ma swoje mocne i slabe strony ale to jest po prostu bubel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piero a czy miałeś metaliczny dźwięk po odpaleniu auta, który jest tutaj szeroko opisywany, a świadczący o zużytym kole zębatym, po którym lata łańcuszek?

:vaglogi: bo może to czujnik oleju, ewentualnie pompa oleju? :mysli:

Szczerze mówiąc, to żadnych dziwnych dźwięków po odpaleniu auta nie było. Jak zawsze silnik pracuje po prostu głośniej (przez padające PD) ale metalicznych dźwięków brak. 2 dni temu tak jak już pisałem, przez pewien czas był tylko słyszalny i lekko wyczuwalny na pedale gazu jakby niewłaściwie działający jakiś pasek. Tzn. monotonny dźwięk obracającego się w kółko paska i jakby był w jednym miejscu np luźniejszy czy uszkodzony. Na jałowym na postoju tego nie było, w trakcie jazdy po wrzuceniu na luz również cisza - tylko w czasie przyspieszania i zwalniania na biegu. Było dwa razy takie objawy 2-3 dni temu nie zaraz po odpaleniu tylko po 2-3 min i trwało też 3-5 minut, potem wszystko przechodziło. Wczoraj wszystko w silniku działało w sumie idealnie i nagle ten komunikat... ;( Żadnych metalicznych dźwięków nie było.

Szukam teraz kogoś kto posiada VAGa i mógłby sprawdzić, czy to przypadkiem nie czujnik czy inne badziewie... Jeśli ktoś może pomóc, to podaję numer te. do kontaktu: 603-812-065 Tak jak pisałem, chętnie zapłacę za dojazd do mnie i pomoc! Chciałbym jak najszybciej zdiagnozować usterkę, najlepiej bez rozbierania samochodu, bo człowieka do tego mam, nie mam gdzie tego zrobić... :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma idealnych silników wychodzi z tego... ;(

idealnych ? kazdy ma swoje mocne i slabe strony ale to jest po prostu bubel

niestety z tego co widzę ma to już swoje odzwierciedlenie w cenach na rynku wtórnym... BLB + Multitronic ma już ciekawe ceny...szkoda tylko że kupujący nieświadomi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety z tego co widzę ma to już swoje odzwierciedlenie w cenach na rynku wtórnym... BLB + Multitronic ma już ciekawe ceny...szkoda tylko że kupujący nieświadomi...

Kolego a co ty się tak tego multitronica czepiasz ?? Ja mam takie zestawienie jak kolega. W tym już 160kkm i jestem jak najbardziej zadowolony :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piero pogadaj z OLO_GDA on ma vaga i napewno chętnie Ci pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piero a tak w nawiasie to może wpadaj do nas na spota w każdą środę o 20,tam prawie zawsze jest ktos z vagiem i póżniej w podobnych przypadkach przedzwonisz sobie do któregoś z kolegów i pewnie dużo szybciej sie dogadasz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci, że wybierałem się już ze 3 razy tak konkretnie, i zawsze coś wypadnie :confused4:

Strasznie dużo roboty mam + dużo wyjazdów po Polsce i ciężko na prawde, ale jak odpale tego rata to nie omieszkam wpaść w najbliższym czasie. Niby kryzys... ale klientów na kredyty hipoteczne mam całe mnóstwo, więc trzeba działać.

Teraz kombinuje, żeby nie bawić się w zestawy naprawcze za 4000zł i dalej zostawać z syfiastym silnikiem, tylko zrobić podobny manewr jak jaro4444 - wstawić słupek silnika BKD z 2007r. pozbawiony wad BLB. Zamierzałem w najbliższym czasie wymieniać u siebie również PD - koszt 2800zł. Do tego zestaw naprawczy za 4000zł = 7000zł. Silnik BKD bez osprzętu ale z PD z przebiegiem ok 60.000km kosztuje w ok 4000zł. Przełożenie go - 1000zł. Do tego kilka drobnych pierdół typu uszczelki, miska olejowa itp - koszt do 200-300zł. Wyjdzie taniej niż naprawa, a i lepszy efekt. Czekam jeszcze na potwierdzenie od Jaro4444 czy dobrze kombinuje no i na zrobienie w pierwszej kolejności VAGa. To chyba najlepsze rozwiązanie w tym momencie. Co myślicie?

PS. Ma ktoś z Was dostęp silnika BKD z 2007/2008r. z pewngo źródła z udokumentowanym przebiegiem ?

Na razie mam na oku coś takiego http://www.allegro.pl/item575887922_silnik_2_0_diesel_140km_bkd_audi_a3_vw_golf_v_leon.html ale koleś nie może udokumentować przebiegu, który podaje jako 68.000km, a niby jeździł autem, z którego ten silnik jest tylko rozwalili cały tył, a skoro nie może go udokumentować, to mi to śmierdzi...

Za silnik chce 3200zł + 4 PD po 300zł za szt. razem 4500zł, stargowałbym na 4000zł, ale dla mnie to nadal bardzo niepewne źródło.

Mi się podoba ten silniczek http://www.allegro.pl/item569313486_vw_passat_b6_golf_v_silnik_bkd_2_0tdi_2008_rok.html ale nie mam pojęcia, czy możnaby go wstawić bez większych modyfikacji no i ta cena...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... Ciekawe. Firma z Bielska.Popytam troche i postaram się cos o nich dowiedziec, ale nie obiecuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piero ten malym przbiegiem jest spoko.pamiejataj ze zostaje masza rzczy ktorych mozesz sie poniej pozbyc.Turbo ,PD, glowica......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemian - jak możesz, sprawdź tą firmę PLZ!

lulek - super link, tego nie czytałem jeszcze i jeśli byłaby jakaś naprawa to na 1000% się przyda

turdzi - o którym mówisz dokładnie?

Ja szczerze mówiąc napaliłem się na ten Fabrycznie NOWY za 8900zł. Później na spokojnie będę sprzedawał mój w częściach, więc sporo z kasy się zwróci.

Druga opcja to "przeszczep" jaki ma u siebie jaro4444 - ale tutaj najpierw trzeba znaleźć odpowiedniego dawcę, nie kupie używki z niepewnego źródła, żeby mieć później jakieś jaja.

Generalnie - WSZYSTKIM bardzo dziękuję za wszelkie uwagi, sugestie, pomoc i linki - wszystko na pewno się przyda, a ja będę na bieżąco informował o przebiegu sprawy.

Podsumowując: na ten moment czekam aż odezwie się OLO_GDA i zVAGuejmy auto, a cały czas poszukujemy silnika poprzecznego 2.0 TDI 16V 140 KM preferowany BKD z produkcji od 2007r. z udokumentowanym przebiegiem na sensownym poziomie, z wnętrznościami czyli PD i głowicą, ale bez zbędnego sprzętu który będę miał od siebie - całość w sensownej cenie. Jeśli takiego nie znajdę, to kupuje nowy silnik z gwarancją 2 letnią za 8900zł i swój bede sprzedawał w częściach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o tym

Mi się podoba ten silniczek http://www.allegro.pl/item569313486_vw_passat_b6_golf_v_silnik_bkd_2_0tdi_2008_rok.html ale nie mam pojęcia, czy możnaby go wstawić bez większych modyfikacji no i ta cena...

ten nowy to jakas mega podpucha jest wiec bardzo uwazaj.Ten silnik wart jest co najmniej 40-50 tys wiec nie mam pojęcia skad go maja ze chca go lunąć za taka kasę.Pewnie z jakiejś dziobary :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...