Tomeks 12 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Z przyjemnością mogę poinformować, że auto było już gotowe do odebrania dzisiaj o 12:30, podczas gdy po 8:00 rano podałem dopiero do warsztatu numer tego uszczelniacza. Musieli go kupić i wymienić... nie trwało to dłużej, jak 3h! Później godzina testów, sprawdzenie wszystkiego 50 razy i po 12:00 telefon, że auto jest do odbioru. O 14:15 samochód został odebrany, przejechałem na razie z Rumii do Gdańska obwodnicą ok 40km i przez całą drogę na mojej twarzy był jeden wielki BANAN WSZYSTKO CHODZI IDEALNIE!!! Szczegóły postaram się opisać już wieczorem, a tymczasem idę potestować auto... :decayed: czyli w środę jesteś :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tklimczak 0 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 no to super! tym sposobem mamy obeznanego forumowicza w zakresie podmiany silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 WSZYSTKO CHODZI IDEALNIE!!! A co miało nie chodzić Gratuluję odwagi i dzięki za zaufanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 no i super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 czekam na dalsze relacje i ciesze sie, ze juz smigasz swoja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Przetestuj go dokładnie, podaj porównanie osiągów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Panowie, przyznam szczerze, że mimo, że tu siedzę, cały czas jestem pod wrażeniem z jazdy... a to jeszcze nie koniec zmian! Ale chciałbym Wam to dokładnie opisać, także teraz nie będę się rozwodził, bo nie zdążę tego zrobić tak jakbym chciał. Generalnie dziękuję wszystkim za pomoc i za to, że trzymaliście kciuki od początku do końca! SZCZEGÓLNE PODZIĘKOWANIA dla Jaro4444 To własnie Jaro przekonał mnie do tego całego manewru z przeszczepem silnika i cały czas służył wskazówkami technicznymi, za co jestem mu bardzo, bardzo wdzięczny!!! Jutro wstaje jak zwykle wcześnie rano koło 4:00, bo dookoła "KRYZYS", a jamam mnóstwo klientów i dużo papierkowej roboty, nie mniej postaram się z samego rana opisać wszystko dokładnie, aby dłużej nie trzymać Was w niepewności. Tym czasem lecę pospać bo dziś dzień pełen emocji i padam na ryj już... i do jutra! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 jop do jutra kolego, będziesz na matarni w środę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Piero jak znajdziesz chwile napisz dokładnie co jest do tego potrzebne i co należy zrobić ,pewnie wielu na to czeka .Ja zaczne chyba w sobote. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Albinek już pisałem parę razy, ale Piero dopowie szczegóły zapewne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Zgadza się wszystkie wskazówki od ciebie mam zapisane dziękuje,nie wiem tylko co za problem wystąpił z uchwytem (łapą) bo coś tam trzeba było gdzieś obcinać ,dokładnie nie wiem.Ponadto pamiętam że w silniku BKD musi być czujnik wału korb. tylko nie wiem czy wtyczka będzie pasowała czy musze ja zmienić bo jak pamiętam to pisałeś że ten czujnik jest inny jak w BLB.Dzięki za wszystkie wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Zgadza się wszystkie wskazówki od ciebie mam zapisane dziękuje,nie wiem tylko co za problem wystąpił z uchwytem (łapą) bo coś tam trzeba było gdzieś obcinać ,dokładnie nie wiem.Ponadto pamiętam że w silniku BKD musi być czujnik wału korb. tylko nie wiem czy wtyczka będzie pasowała czy musze ja zmienić bo jak pamiętam to pisałeś że ten czujnik jest inny jak w BLB.Dzięki za wszystkie wskazówki. Nic nie trzeba obcinać w BKD - jak kupujesz miskę od AWX/AVF musisz po prostu kupić nowszy typ w łapą przednią wystającą z miski a nie taki, gdzie łapa jest na belce a gniazdo w misce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Panowie, wiem, że czekacie na newsy! Ja też już nie mogę się doczekać żeby Wam opisać wszystko, ale pewnie potrwa to jeszcze 1-2 dni. Aktualnie przez problemy z autem narobiłem sobie sporych zaległości w papierach w pracy i muszę to teraz nadrobić. Jak tylko się z tym uporam napisze wszystko co wiem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 No to wiem jedną rzecz więcej,potrzebna miska z łapą ,dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Tak, tak... próbowałem, ale nie ma na liście 2.0 140KM BKD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Czy można poprosić modow aby wydzielili ten post Piero i przykleli go na technicznym tak aby zostało dla potomnych. Nie wiem czy jak komuś padnie silnik będzie to bedzie mial czas i pragnienie uważnie czytac 10 stron w sytuacji kryzysowej zanim dojdzie do tego co najważniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 MOD - Możecie już wydzielić takie wątek, a ja zbiorę jeszcze inne informacje z forum i dokleimy potem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Wedle zyczenia wydzielilem post Piero z relacja ze swap'a. Znajduje sie na samej gorzej tematow w dziale DIESLA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Nie to żebym czuł się urażony, ale można wydzielić też SWAP z AJM na mocny poprzeczny PD (ASZ, ARL, BPX) i z BLB na BKP. Adekwatne opisy mogę przygotować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się