Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Nagły komunikat braku ciśnienia oleju podczas jazdy - OIL PRESSURE


Piero

Rekomendowane odpowiedzi

Nie to żebym czuł się urażony, ale można wydzielić też SWAP z AJM na mocny poprzeczny PD (ASZ, ARL, BPX) i z BLB na BKP. Adekwatne opisy mogę przygotować.

może nie znam zbyt dobrze regulaminu, ale czy z jaro4444, za Jego wiedzę i pomoc non stop nie można by zrobić VIP-a? już od dłuższego czasu pomaga kolegom z forum, którzy są w problemie, a na przykładzie Piero naprawdę pokazał co potrafi - jest jeszcze ktoś kto myśli podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to żebym czuł się urażony, ale można wydzielić też SWAP z AJM na mocny poprzeczny PD (ASZ, ARL, BPX) i z BLB na BKP. Adekwatne opisy mogę przygotować.

może nie znam zbyt dobrze regulaminu, ale czy z jaro4444, za Jego wiedzę i pomoc non stop nie można by zrobić VIP-a? już od dłuższego czasu pomaga kolegom z forum, którzy są w problemie, a na przykładzie Piero naprawdę pokazał co potrafi - jest jeszcze ktoś kto myśli podobnie?

POPIERAM !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też bym jaro na podium wystawił

gość lubi konkrety i ma wiedzę fachową i sprawdzoną w końcu mgr :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to żebym czuł się urażony, ale można wydzielić też SWAP z AJM na mocny poprzeczny PD (ASZ, ARL, BPX) i z BLB na BKP. Adekwatne opisy mogę przygotować.

może nie znam zbyt dobrze regulaminu, ale czy z jaro4444, za Jego wiedzę i pomoc non stop nie można by zrobić VIP-a? już od dłuższego czasu pomaga kolegom z forum, którzy są w problemie, a na przykładzie Piero naprawdę pokazał co potrafi - jest jeszcze ktoś kto myśli podobnie?

popieram całkowicie !!! - mi też kolega bardzo pomógł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, z tym VIPem to spokojnie - wiemy doskonale (ZK), że Jarek jest bardzo, bardzo pomocny i pomógł niejednej osobie (sam osobiście bardzo sobie go cenię za wiedzę i za to, że jest bardzo fajnym gościem - mieliśmy okazję się spotkać na spotach), jednak nie można tak sobie ot rozdawać statusy - będzie to nie fair wobec innych, którzy mniej czy więcej również pomagają i również można na nich liczyć, ale czy od razu wszyscy powinni dostać status VIPa ?

Myślę, że przejście poszczególnych szczebelków statusowych to dobry pomysł dlatego Jarka serdecznie zapraszam do wysłania prośby o Klubowicza :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jesli nikt nie ma nic przeciwko dodam jako ciekawostke pare fotek slynnego waleczka z mojej dziesiejszej naprawy

pacjent: skoda superb '06 2.0 TDI 8V [bSS] (wiem, ze nie Audi, ale konstrukcja napedu pompy i wałków wyrównoważających ta sama)

objaw: wiadomy - brak cisnienia

ława w dół, miska w dół i to o co mi sie okazało:

11rozdzielczopulpitug.th.jpg 22rozdzielczopulpitu.th.jpg 33rozdzielczopulpitu.th.jpg

przebieg 95.400 mil, ca. 152kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku widać sprawce braku ciśnienia oleju , a w jakim stanie masz koła i łańcuch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konrad - dzięki za wpis - jak najbardziej na temat!

Najlepsze jest to, że niemal wszystkie B7 które są obecnie dostępne na allegro.pl/otomoto.pl to 3 letnie, poleasingowe sztuki z Niemiec, z przebiegami ok 140.000-170.000km i niemal w każdym aucie ta usterka wystąpi w najbliższych tygodniach/miesiącach użytkowania. Prędzej czy później zrobi się o tym głośno. Gdybym lepiej ogarniał temat od strony mechanicznej sam bym poszedł do TVN Turbo do programu TURBO KAMERA, ale nie czuję się do końca znawca tematu, mimo, że usterkę mam za sobą. Jeśli ktoś z Trójmiasta chciałby mi pomóc w zgłoszeniu i opisaniu problemu przed kamerą, to proszę o kontakt na priv. To i tak nic nam nie pomoże... ale na przyszłość, w A4 B9 może nie będzie już tego typu usterek, bo jak widać B8 ma taką samą wadę (zabierak), co jest kuriozalne totalnie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku widać sprawce braku ciśnienia oleju , a w jakim stanie masz koła i łańcuch?

naped walkow jest poprzez koła zębate - zużycia na nich nie odnotowalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może właśnie pomoże ,bo Audi podchodzi do tego jak złodziej którego złapali za rękę a on mówi to nie moja ręka.Jak zrobi się szum to może ruszy jakaś akcja serwisowa ale to chyba tylko pobożne życzenie.[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2009, 23:34_________________________________________________

W tym przypadku widać sprawce braku ciśnienia oleju , a w jakim stanie masz koła i łańcuch?

naped walkow jest poprzez koła zębate - zużycia na nich nie odnotowalem

To chociaż z tym jest spokój.System z łańcuchem to lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagły komunikat braku ciśnienia oleju podczas jazdy - OIL PRESSURE . TO Właśnie spotkało mnie jakiś czas temu. Śledząc ten wątek postanowiłem wymienić silnik na BKD. PYTANIE czy silnik BKD z 2008 roku nadaje sie na zamianę?? czy nie ma problemów z systemem wtryskowym itp.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

czytam o tym imbusiku, który paru kolegom narozrabiał a pewnie jeszcze niejednemu da w kość . Jestem laikiem w temacie mechaniki ztąd moje pytanie. Mam B7 z 2007 roku kupiony u nas w salonie z silnikiem 2,0 TDI BRE. Obecnie przejechane mam 60 kkm. Czy w tym silniku Audi już usunęło tą wadę, czy mam się bać komunikatu o braku cisnienia oleju. Z góry dzięki za wyjaśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obawiam sie ze masz,

nawet nowe b8 maje ten zabierak nieszczesny :(

ale masz nabite ok 60 tysi i czytajac rozne fora koledzy maja problemy tak od ok 130 tysi, ale ile jeszcze osob tutaj nie trafilo albo sie nie ujawnilo z tym zabierakiem to nikt nie wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tak zajechanego zabieraka jeszcze nie widziałem. Silnik musił być po przebiegu dużo powyżej 200tkm. Ja w swoim wymieniłem po 134tkm i był w duzo lepszym stanie. Mam nadzieje że dużych szkud nie narobił. Ja polecam pierwszą wymianę przy ok 130tkm a następne co 100tkm, może to nas uchroni przed dużym remontem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tak zajechanego zabieraka jeszcze nie widziałem. Silnik musił być po przebiegu dużo powyżej 200tkm. Ja w swoim wymieniłem po 134tkm i był w duzo lepszym stanie. Mam nadzieje że dużych szkud nie narobił. Ja polecam pierwszą wymianę przy ok 130tkm a następne co 100tkm, może to nas uchroni przed dużym remontem.

jesli piszesz w odpowiedzi do obrazka ktore zamiescilem, to moge cie zapewnic co do przebiegu ~150kkm, auto jest mi znane od samego poczatku

ze szkod to tylko w turbo sie wałeczek ukrecil i olej poszedl w wydech (po przywroceniu cisnienia),

zalozylem nowe i auto zapula az milo

dla infomacji rowniez dodam, ze problem w Skodzie jest rowniez znany

Skoda UK wypuscila biuletyn w sprawie "oil pressure light" i oprocz nieszczesnego imbusika - pokazuja rowniez mozliwosc uszkodzenia kol zebatych napedu wałków (jak by ktos byl zainteresowany to moge wrzucic fotke)

acha i przy uszkodzeniu imbusika skoda zaleca rowniez wymiane calego modułu wałków, cena ~600 funtow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli skoda wypuszcza biuletyn, w którym informuje o możliwości usterki?

Może nie potwierdza to, że przyznają się do błędu, ale nie chowają głowy w piasek jak AUDI w Polsce.

Dziś w Turbo kamerze na TVN TURBO był gościu, który kupił Passata B5 w 2005r. i fabrycznie nie zgrzali mu 2 blach, przez co stukało jak w maluchu. ASO oczywiście nie potrafiło zdiagnozować usterki, w końcu gość trafił do Kulczyk Tradex które wspaniałomyślnie już po okresie gwarancji usunęło na swój koszt usterkę. Tekstów, że NIGDY nie zostawią klienta w potrzebie nie było końca... jak to oni nie dbają o swoich klientów. Pomyślałem tylko: ciekawe co by powiedział na naszą (i nie tylko naszą) usterkę. Aż dziwne, że do dziś nikt tego nie nagłośnił. Raz jeszcze powtarzam, jeśli ktoś chciałby się tym zająć ze mną, to służę pomocą. Wkrótce zamieszczę zdjęcia elementów, które u mnie zawiodły i spowodowały usterkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 funtów to połowa tego co chcą w Polsce,Polska to dziwna kraina jak mawiał kiedyś jeden gość z telewizji.Dobrze żeby ktoś się zabrał w końcu za ten temat i go nagłośnił.Programy motoryzacyjne i czasopisma mogłyby to ruszyć w końcu.[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2009, 23:40_________________________________________________

600 funtów to połowa tego co chcą w Polsce,Polska to dziwna kraina jak mawiał kiedyś jeden gość z telewizji.Dobrze żeby ktoś się zabrał w końcu za ten temat i go nagłośnił.Programy motoryzacyjne i czasopisma mogłyby to ruszyć w końcu.

Nie wiem ile jest w tym prawdy może ktoś w Polsce to sprawdzi.Dzwoniłem do serwisu VW we Wrocławiu i pytałem o części do silnika Audi.W trakcie rozmowy zapytałem o problemy silnika BLB, pan powiedział że VW ma akcje serwisową na silniki BLB z dziadowskim napędem wałków przez łańcuszek.Naprawa zależy od numeru VIN auta po tym wiadomo czy przysługuje.Zadzwoniłem po tym do Audi ,pan z serwisu był zaskoczony moim pytaniem i prosił żebym zadzwonił póżniej .Póżniej odebrał kto inny i po sprawdzeniu numeru VIN oznajmił że moje Audi skorzystało ze wszystkich akcji serwisowych jakie były, po czym szybko odłożył słuchawke.Nie zdążyłem go zapytać co nową akcją która objeła silniki BLB w VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tak zajechanego zabieraka jeszcze nie widziałem. Silnik musił być po przebiegu dużo powyżej 200tkm. Ja w swoim wymieniłem po 134tkm i był w duzo lepszym stanie. Mam nadzieje że dużych szkud nie narobił. Ja polecam pierwszą wymianę przy ok 130tkm a następne co 100tkm, może to nas uchroni przed dużym remontem.

jesli piszesz w odpowiedzi do obrazka ktore zamiescilem, to moge cie zapewnic co do przebiegu ~150kkm, auto jest mi znane od samego poczatku

ze szkod to tylko w turbo sie wałeczek ukrecil i olej poszedl w wydech (po przywroceniu cisnienia),

zalozylem nowe i auto zapula az milo

Ja Ci powiem dlaczego ten zabierak jest taki zjechany... Auto musiało dostawać nieźle w d*pę przez ciężką nogę kierowcy. Bo od spokojnej jazdy niema tam takich sił które przy przebiegu 150kkm doprowadziły ten zabierak do takiego stanu.

Mój przy 156kkm wyglądał tak:

66d9031d9a7cd5c0m.jpg

598b5b97af6c47fbm.jpg

Uważam że to zasługa mojej skrzyni (multitronic) że niema tak jak w manualu zmiany obciążenia na tej pompie przy każdej zmianie biegów i skoków obrotów.

To tylko moja teoria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...