HatefulEvil Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Problemy wyszły na jaw w zimę. Silnik strasznie falował po odpaleniu i czasem trzeba było mu nawet depnąć żeby nie zgasł. Po przełączeniu na gaz nie byłem w stanie zauważyć żadnych nieprawidłowości podczas jazdy i ogólnie po rozgrzaniu silnika mniej doskwierał też brak mocy (o ile w ogóle wtedy występuj). Po pierwszych łowach w google zaopatrzyłem się w zestaw do pomiaru ciśnienia paliwa. Nie jeżdżę ostatnio dużo samochodem więc czekałem, aż będzie lepsza pogoda pogoda do grzebania w aucie. Wczoraj zabrałem się za pomiary i wyszło że po przekręceniu stacyjki dobija do 3.8 bara i spada do 3.5. Po odpaleniu silnika trzyma się na 3.8 i nie spada przy dodawaniu gazu. Mógłby mi ktoś doradzić jak zabrać się teraz za temat?
cysiek18 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 18 minut temu, HatefulEvil napisał: Problemy wyszły na jaw w zimę. Silnik strasznie falował po odpaleniu i czasem trzeba było mu nawet depnąć żeby nie zgasł. Po przełączeniu na gaz nie byłem w stanie zauważyć żadnych nieprawidłowości podczas jazdy i ogólnie po rozgrzaniu silnika mniej doskwierał też brak mocy (o ile w ogóle wtedy występuj). Po pierwszych łowach w google zaopatrzyłem się w zestaw do pomiaru ciśnienia paliwa. Nie jeżdżę ostatnio dużo samochodem więc czekałem, aż będzie lepsza pogoda pogoda do grzebania w aucie. Wczoraj zabrałem się za pomiary i wyszło że po przekręceniu stacyjki dobija do 3.8 bara i spada do 3.5. Po odpaleniu silnika trzyma się na 3.8 i nie spada przy dodawaniu gazu. Mógłby mi ktoś doradzić jak zabrać się teraz za temat? Sprawdził bym: - zaworek jednokierunkowy odmy - szczelność dolotu (dla pewności) - jak wygląda grupa 20 przy odpalaniu Później dalej będziemy myśleć.
HatefulEvil Opublikowano 22 Marca 2019 Autor Opublikowano 22 Marca 2019 (edytowane) 4 minuty temu, cysiek18 napisał: Sprawdził bym: - zaworek jednokierunkowy odmy - szczelność dolotu (dla pewności) - jak wygląda grupa 20 przy odpalaniu Później dalej będziemy myśleć. Odma była cała robiona w zeszłym roku. Zaworek mam z ASO. Zobaczę co z tą grupą dziś albo jutro. Edytowane 22 Marca 2019 przez HatefulEvil
Kejsi Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Źle wykonany pomiar paliwa, ma być pod obciążeniem
HatefulEvil Opublikowano 22 Marca 2019 Autor Opublikowano 22 Marca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Kejsi napisał: Źle wykonany pomiar paliwa, ma być pod obciążeniem To w sumie do bani, bo nie mam jak manometru wystawić choćby na szybę. Jakie dokładnie ma być to "obciążenie"? Wystarczy, że go na jedynce puszczę żeby se jechał? Edytowane 22 Marca 2019 przez HatefulEvil
pila24 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Ja bym jeszcze czujnik temperatury silnika sprawdził,jak zawyża temperaturę to za mała dawka paliwa idzie.
HatefulEvil Opublikowano 22 Marca 2019 Autor Opublikowano 22 Marca 2019 (edytowane) 49 minut temu, pila24 napisał: Ja bym jeszcze czujnik temperatury silnika sprawdził,jak zawyża temperaturę to za mała dawka paliwa idzie. Jakiś czas temu to sprawdzałem, ale profilaktycznie. Było to przed objawieniem się problemu, więc dzięki za pomysł! Tylko w sumie czy silnik odpalałby się na "ssaniu" jeśli czujnik wskazywałby wyższą temperaturę jak otoczenia? Edytowane 22 Marca 2019 przez HatefulEvil
Kejsi Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Dla chcącego nic trudnego xd Ma być od obciążeniem jak logi dynamiczne 3 bieg podłoga i ciśnienie ma nie spadać. Kiedy ostatnio filtr paliwa wymieniany bo jak przełącz Ci się na gaz i jest okej to rozwiązanie samo przychodzi do głowy xd
HatefulEvil Opublikowano 22 Marca 2019 Autor Opublikowano 22 Marca 2019 (edytowane) Kejsi przecież wspominałem, że mojego się tak nie da - przynajmniej nie na gratach z zestawu. Udało mi się tylko na krótko trójnik wpiąć i w sumie teraz się tak zastanawiam czy nie mogłem się na końcu listwy po prostu wpiąć ? No filtr wymienię tak czy inaczej, tylko chciałbym najpierw odpowiednio wszystko zbadać, by potem wiedzieć czy wymiana filtra coś dała. Zresztą z tego co czytałem tylko oryginał, więc wolałbym go w polskim ASO zakupić jak niemieckim. Edytowane 22 Marca 2019 przez HatefulEvil
HatefulEvil Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Opublikowano 23 Marca 2019 (edytowane) Tak wygląda bodajże cofanie zapłonów w grupie 20 po odpaleniu: LINK Po ponownym odpaleniu i ruszeniu w trasę wyglądało to tak: LINK (początek widzę nałożył mi się z jakimś starym logowaniem). Nic nie cofa - przynajmniej na zimnym. Czujniki temperatur też (nie)stety się pokrywają. Edytowane 23 Marca 2019 przez HatefulEvil
HatefulEvil Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2019 (edytowane) Zrobiłem wczoraj takie LOGI . Generalnie ciśnienie paliwa z maksymalnego 3,8 zeszło może do 3,68. Edytowane 15 Kwietnia 2019 przez HatefulEvil
HatefulEvil Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 5 godzin temu, Łukasz13 napisał: Popraw link. A faktycznie sory. Poleciało na pewniaka Ctrl+V i nawet nie patrzyłem co wskoczyło.
przem8 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Turbo późno osiąga zadane doładowanie. Możesz zacząć od sprawdzenia dv.
HatefulEvil Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 1 minutę temu, przem8 napisał: Turbo późno osiąga zadane doładowanie. Możesz zacząć od sprawdzenia dv. DV już sprawdzałem i się zamyka i jest szczelny. Nie mam pomysłu jak sprawdzić zawór sterujący DV.
przem8 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 2 minuty temu, HatefulEvil napisał: Nie mam pomysłu jak sprawdzić zawór sterujący DV. DV czy n75? ? Problem nie leży wg mnie w n75. Opada tłoczek w dv jak go wciśniesz i zatkasz króciec od podciśnienia? Jeśli tak to niesprawny (chyba, że opadając zassie mocno palca ? )
HatefulEvil Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 1 minutę temu, przem8 napisał: DV czy n75? ? Problem nie leży wg mnie w n75. Opada tłoczek w dv jak go wciśniesz i zatkasz króciec od podciśnienia? Jeśli tak to niesprawny (chyba, że opadając zassie mocno palca ? ) To tak nie sprawdzałem, bo nie chciałem rozwalać opaski na wężyku podciśnienia, bo innej tam nie wsadzę. Czy ona nie jest tam potrzebna bo to w sumie podciśnienie, a nie ciśnienie?
przem8 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 U mnie nie było ale zawsze można złapać trytytką dla pewności
Łukasz13 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Co do doładowania to faktycznie troszke pozno wstaje i lekko niedoładowuje, ale to chyba nie ma nic wspólnego z brakiem mocy po odpaleniu, poszedłbym jeszcze tropem rozwalania adaptacji ecu przez lpg, zanim odpalisz na zimnym poprostu najpierw skasuj błedy nawety jak nic nie ma i wtedy sprawdz jak się zachowuje po odpaleniu.
HatefulEvil Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 (edytowane) 9 minut temu, Łukasz13 napisał: Co do doładowania to faktycznie troszke pozno wstaje i lekko niedoładowuje, ale to chyba nie ma nic wspólnego z brakiem mocy po odpaleniu, poszedłbym jeszcze tropem rozwalania adaptacji ecu przez lpg, zanim odpalisz na zimnym poprostu najpierw skasuj błedy nawety jak nic nie ma i wtedy sprawdz jak się zachowuje po odpaleniu. Znam temat. W zimę tak zrobiłem przy -10 chyba, to za pierwszym razem nie chciał zapalić. Ostatnio jeździ raczej normalnie, ale odpalam go 2/3 razy w tygodniu. Edytowane 15 Kwietnia 2019 przez HatefulEvil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się