Krzysiek2808 Opublikowano 23 Marca 2019 Opublikowano 23 Marca 2019 Witajcie Drodzy Forumowicze, Jest to moje pierwsze 1.8t i pierwsze autko z grupy VAG :) Ogólnie mam wrażenie, że samochód nie generuje tyle KM ile powinien. Dzisiaj zrobiłem podstawowe logi i według tego co wyczytałem na forum mam chyba zbyt niskie doładowanie. Proszę Was zerknijcie i oceńcie co odbiega od normy. Dodam jeszcze, że komp wyrzuca mi co jakiś czas następujące błędy: - 17511 - zespół 1, sonda 1, obwód grzejny P1103-008 - moc za mała - MIL zapalona (sonda padła?) -16683 - regulacja ciśnienia doładowania, P0299-002 przekroczona granica regulacji Wcześniej miałem też błąd od pompy powietrza wtórnego "odkurzacza" ale jak kiedyś go usunąłem to jeszcze się nie pojawił. Zdążyłem dzisiaj zerknąć na zawór DV i n75. DV trzyma szczelnie w stanie spoczynku, membrama również szczelna, N75 nie ma przejścia z jednego z króćców, natomiast pomiędzy dwoma pozostałymi jest swobodne przejście. Pod ciśnieniem około 2 Bar słychać tylko MINIMALNE syczenie na tym jednym króćcu, zaznaczam, że minimalne. Podejrzewam trochę jeden przewód biegnący z n75 do gruszki turbo o nieszczelność. Bardzo Was proszę o poradę gdzie dalej szukać. Składać osprzęt na nowych wężykach i sprawdzić logi?
Łukasz13 Opublikowano 23 Marca 2019 Opublikowano 23 Marca 2019 Zrób jeszcze loga 115 z odpiętą wtyczką od n75, no i porządek z tą sondą trzeba zrobić bo nie wprowadza korekt, lpg jest?
Krzysiek2808 Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Opublikowano 23 Marca 2019 LPG jest ale logi były na benzynie. Porządek tzn wymiana?
Łukasz13 Opublikowano 23 Marca 2019 Opublikowano 23 Marca 2019 Czasem ten bład przez lpg wywala, sprawdz czy na pb samym też bedzie.
Krzysiek2808 Opublikowano 24 Marca 2019 Autor Opublikowano 24 Marca 2019 (edytowane) Przed logami usunąłem błędy i logowalem na pb. Jak sprawdzić sondę, jaki opór grzałki?Popatrzyłem na turbinke, jest zapocona olejem z zewnątrz, wirnik ma luz około 1mm poprzecznie i minimalnie minimalnie wzdłużnie. Regeneracja czy jeszcze polata? Widać olej w przewodach dolotowych i na przepustnicy. Edytowane 25 Marca 2019 przez Krzysiek2808
Krzysiek2808 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam Was po dłuższej przerwie. Turbo w tym czasie poszło do regeneracji, podciśnienia wymienione, n75 i DV sprawdzone, dolot wyczyszczony, wyczyszczony smok i takie tam Po powyższych zabiegach auto znacznie odżyło w porównaniu do stanu poprzedniego ale nie jestem jeszcze przekonany czy już jestem w pobliżu serii. Ciągle występuje problem z błędem sondy lamba - jak w postach powyżej - co jakiś czas wywala checka Załączam nowe logi i proszę doświadczonych forumowiczów o analizę i dalsze podpowiedzi Dzisiaj podczas powrotu z pracy dalej wywaliło ten błąd... ? Czy prawdopodobnie nie działająca pompa sai może powodować taki błąd sondy? Edytowane 16 Kwietnia 2019 przez Krzysiek2808
Krzysiek2808 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2019 (edytowane) Sprawdziłem opór sondy i wychodzi właściwy, na ciepłym silniku 3.8 ohm oraz 101 ohm. Jest tylko jedno ale ponieważ sprawdziłem napięcie zasilania sondy chyba na środkowych pinach z białym i szarym przewodem i wychodzi mi coś dziwnego. Przy podłączonej wtyczce na odpalonym silniku napięcie skacze po bardzo różnych wartościach z przedziału 3-13V, po rozpięciu wtyczki również na pracującym silniku od strony wiązki na tych samych pinach napięcie skacze w przedziale 10-13.5V. przy czym napięcie na Aku wynosi 13.5V-wiem mało i pewnie alternator się kończy. Wyczytałem na forum, że napięcie ma być takie jak na Aku i nic nie było o skokach. Proszę o podpowiedź gdzie szukać ewentualnej przyczyny Filmik: Edytowane 19 Kwietnia 2019 przez Krzysiek2808
Krzysiek2808 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Ktos ma jakieś pomysły?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się