adik1983 2 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 witam mam pytanie jaki olej zalac do TDIKA Z PRZEBIEGIEM 200 TYS czy pełen syntetyk czy pół syntetyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 0 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t15435.0.html;highlight=jaki+olej przeczytaj sobie . tam jest wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 jaki lałeś przedtem mistrzu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OSKA77 0 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Ja do swojego audika zalałem półsyntetyk Motula 6100 synergine i też mam przebieg 200 tys i autko ucichło i oleju nie bierze polecam Motula możesz śmiało zalać ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Jeśli nie wiesz co bylo wlane to wlej pólsyntetyk w celu przplukania.I po ok.500km wymień na syntetyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiadz99 1 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 jak pali olej - polsyntetyk, jak nie pali - syntetyk, ale na wlasne ryzyko to juz mlody silnik nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 W tamtym temacie wszystko pisze więc pewnie i tak zaraz ten temat będzie zamkniety ale podsumowując jak kupiłęś dopiero auto i nie wiesz czy wciaga dużo oleju to przepłucz silnik specyfikiem motul engine clean i zalej półsyntetyk jak nie bęzie wciągąło to przy następnej zmianie znów wypłuczesz i zalejesz sobie pełen synteyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OSKA77 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Przy tym przebiegu a tak naprawdę możesz mieć pewnie lekko i ze 300 tys nie ryzykował bym płukaniem silnika ,wymień filtry i olej i tyle.Tak jak pisałem i wielu potwierdzi zalej Motula. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 jak silnik zdrowy mozna pokusic sie o syntetyk ze wzgledu na turbine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Zalej dobrym syntetykiem i będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechu28 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Witam Mam do was pytanie gdy kupiłem auto 2 lata temu czyli Audi A4 1,9tdi AFN zmieniłem odrazu olej na 5W-40 Shell po 13 tysiącach kilometrów pojechałem na następnom zmianę oleju mechanik mi wtedy zalał 10w-40 Castrol GTX Professional stwierdził ze nie potrzebuje lepszego oleju zalewać nisz 10w-40 bo mam duży przebieg czyli 180000 tysięcy . Moje pytanie do was czy mogę z powrotem zalać olej 5W-40 np. MOTUL serii 8100 czy lepiej już zostać na starym i czy lać Motul czy Castrol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 mozesz zalac syntetyk jak zdrowy jest silnik, nie zre oleju i turbina jest 100% sprawna jedni leją Castrol-a inni Motul-a, ja uwazam ze jeden i drugi olej jest :good: :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Witam Mam do was pytanie gdy kupiłem auto 2 lata temu czyli Audi A4 1,9tdi AFN zmieniłem odrazu olej na 5W-40 Shell po 13 tysiącach kilometrów pojechałem na następnom zmianę oleju mechanik mi wtedy zalał 10w-40 Castrol GTX Professional stwierdził ze nie potrzebuje lepszego oleju zalewać nisz 10w-40 bo mam duży przebieg czyli 180000 tysięcy . Moje pytanie do was czy mogę z powrotem zalać olej 5W-40 np. MOTUL serii 8100 czy lepiej już zostać na starym i czy lać Motul czy Castrol Przy takim przebiegu powinieneś zalewać 5W-40 np. MOTUL serii 8100 Dla turbulum to idealne warunki pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechu28 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 wielkie dzięki za poradę mój mechanik się mylił wlewając mi 10w-40 ale i tak z niego już nie skorzystam mam nowego , mechanik twierdził ze nie powiano się lać 5w-40 jeżeli już mi zalał 10w40 jak coś to mogę jedynie lać 15w-40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 zmien mechanika który widze że żyje myslami jeszcze w głębokim PRL-u :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechu28 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Quaker State Higher Mileage Engine Slick 50 API SM (1 L) ""Olej do silników z dużym przebiegiem jest jedynym olejem silnikowym zawierającym dodatek SLICK 50 oraz specjalne modyfikatory tarcia spełniającym wymagania silników o przebiegach przekraczających 120 tyś. kilometrów."" SLICK 50 czy ktoś słyszał z was o tym dodatek do oleju leje się tylko co 90000 Km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss 2 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Witam wszystkich też mam ten dylemat czy nie przejść na syntetyk bo mechanik (warsztat zbierający pochwały na tym forum)zalał 10w-40 Castrol Magnatec Diesel stwierdził ze nie potrzebuje lepszego oleju zalewać. Przy przebiegu 170 tyś silnik AHU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechu28 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 lej syntetyk ja już się zdecydowałem ale nie castrol magnatek tylko CASTROL 5W-40 EDGE Turbo Diesel lub Motul 8100 X-cess 5W-40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Witam wszystkich też mam ten dylemat czy nie przejść na syntetyk bo mechanik (warsztat zbierający pochwały na tym forum)zalał 10w-40 Castrol Magnatec Diesel stwierdził ze nie potrzebuje lepszego oleju zalewać. Przy przebiegu 170 tyś silnik AHU. Jeżeli nie bierze oleju to dlaczego 10w-40?????? Może by mi ktoś wytłumaczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss 2 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 właśnie mam zamiar tak zrobić tylko zastanawiam sie jak to sie ma z przejściem z pół na pełny syntetyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi