Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problemy z uruchamianiem silnika


pwitkow

Rekomendowane odpowiedzi

Podepnij Vaga i sprawdź co sie dzieje

dokładnie nie jestesmy wróżkami :wink:

moze kąt wtrysku do ustawienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze kąt wtrysku do ustawienia

ale to AWX :rolleyes:

pwitkow, masz takie problemy na ciepłym silniku ? Czy zimnym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze kąt wtrysku do ustawienia

ale to AWX :rolleyes:

pwitkow, masz takie problemy na ciepłym silniku ? Czy zimnym ?

przyznaje sie ze napisalem głupoty :redface:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma znaczenia zimny czy ciepły...czasem pali od razu...czasem po 2-3 obrotach. zauwazylem ze jak poczekam az na desc zgasnie 'OK' to jest jakby lepiej...ale tez nie zawsze.

diagnostyka silnika nie wyrzuca błedów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobnie i też nie wiem co może być .. może zadam głupie pytanie dla niektórych ale co to znaczy AWX to już nie można ustawiać kąta wtrysku?? JA zielony jestem i nie wiem nic w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobnie i też nie wiem co może być .. może zadam głupie pytanie dla niektórych ale co to znaczy AWX to już nie można ustawiać kąta wtrysku?? JA zielony jestem i nie wiem nic w tym temacie

AWX to oznaczenie silnika z pompowtryskiwaczami. Tam to troszeczkę inaczej wygląda.

Nie ma pompy VP, więc nie ustawia się w takich parametrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobnie i też nie wiem co może być .. może zadam głupie pytanie dla niektórych ale co to znaczy AWX to już nie można ustawiać kąta wtrysku?? JA zielony jestem i nie wiem nic w tym temacie

AWX jest to oznaczenie silnika ...

uklad paliwowy/wtryskowy w tym motorze to pompowtryski (a nie VP jak w starszych modelach) i w nim juz nie ustawia sie statycznego kata wtrysku ... (tak w telegraficznym skrócie)

co do samego problemu ... cizeko cos poradzic ... :rolleyes:

moze jakis czujnik zaczyna kucac,moze pompowtrysk ....

Vag wywalil jakies błedy ... :question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałbym odgrzebać temat bo mam podobny problem

(na zimnym grzej pali i troche nim telepie tak ze 2 sekundy po odpaleniu).

co znaczy "jedna byłą prawie padnięta"

moje niby są OK, tzn omomierzem je sprawdzałem i 3 - mają po 0,8 ohma, a 4 - 1 ohma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam w temacie świec że istotne aby świeca nagrzewala swoj koniec ( wchodzacy do komory spalania) a nie tylo pret sie ogolnie nagrzewal powyzej.

Wystarczy wyjac podpiac pod akumlator i organolepytcznie sprawdzic.

jak nie zagrzewa koniuszka sugerowana wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrałem się dzisiaj do przekaźnika świec (taki niebieski 202), który znajduje sie w obudowie ECU po lewej stronie podszybia. Był lekko przyrdzewiały (woda się do niego dostała) a co za tym idzie spalony. Orientuje się ktoś ile może takie cudeńko kosztować? I gdzie w Krakowie mogę go kupić od ręki? (w ASO pewnie mają marżę 200% :mysli:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak słabiej pali na zimnym a na ciepłym normalnie to prawdopodobnie świece mi też gość sprawdzał miernikiem jakimś i mówił ze są ok a jak je wyciągnąlem to dwie były okopcone i przepalone także wymiana kompletu zawsze wymieniemy wszystkie dla niepoinformowanych!!!!!!!! pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...