Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temperatura plynu ponad 100 stopni 1 8T AWT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Mam taki problem audi a4b5 1.8T awt 150km wymieniony termostat bo auto rozgrzewalo sie max do 73 stopni. Zauwazylem ze podczas jazdy oraz postoju temp trzyma sie miedzy 97 a 101 stopni. Wentylator moim zdaniem nie spelnia swoich funkcji a z tego co wiem powinien zalaczac sie jeszcze drugi i też sie nie wlacza. Wentylator z klimatyzacji nie kreci sie po wl klimy . Gdzie moge szukac problemu? Dodam jeszcze ,że po wylaczeniu nagrzanego silnika i zalaczeniu auta po 15 min temp na zegarach wychyla się za 90  

20190405_135415.jpg

20190405_135934.jpg

20190405_135422.jpg

Opublikowano

Sprawdź wentylator ten mały na krótko czy działa jak nie to do wymiany.

Co do temp to może być zapowietrzony układ po wymianie termostatu.

Wcześniej tj przed wymiana termostatu tez tak było???

Opublikowano

Porównaj wskazania czujnika g62 z g2. Drugi bieg wentylatora załącza się sporo powyżej 100 stopni. Temp. w okolicach 94-97 to norma w tych silnikach.

Poza tym jak drugi wentylator się nie kręci po włączeniu klimy to może klima nie działa, brak czynnika albo coś?

Opublikowano

Też z tym walczyłem ale w 1.8, czujnik temperatury do wymiany, mi siadł czujnik dopiero za 8 razem :D ( takie mamy dobre części )

Opublikowano

Wesz82: Maly wentylator wgl nie dziala dopiero jak sie go popuka czyms to zalacza sie na chwile ale temp ta sama na klimatroniku. Mozliwe ze nie zostal odpowietrzony jakas technika jak to zrobic samemu?

 

Przem8: Klima nabita ale sprezarka sie nie wlacza wczesniej z 2 tyg temu mam wrazenie ze dzialala klimatyzacja

 

K232: Czy taki czujnik moze moze dawac takie objawy jak opisalem?

Opublikowano (edytowane)
55 minut temu, MarCinx3 napisał:

Czy taki czujnik moze moze dawac takie objawy jak opisalem?

Czujnik temperatury, z tyłu głowicy. W jednym czujniku masz g62 i g2 :P Za pomocą vaga trzeba porównać jego wskazania. Jeśli różnica jest większa niż 2-3 stopnie między g62, a g2 (odczyt z klimatronica i odpowiedzialny jest za wskazania temp. na zegarach) to czujnik do wymiany.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
Godzinę temu, MarCinx3 napisał:

K232: Czy taki czujnik moze moze dawac takie objawy jak opisalem?

Napisałem Ci z własnego doświadczenia na własnej skórze, ja miałem tak samo jak Ty.

Auto dobrze rozgrzane, zgaszone, odpalone ponownie za 10 minut i wskazówka leciała ponad 90 stopni na zegarze. Kupowałem ciągle nowe czujniki temperatury i ciągle było źle, kupiłem jakiś za 20 zł zielony z Febi i działa do dziś :)

Opublikowano
10 minut temu, k232 napisał:

Napisałem Ci z własnego doświadczenia na własnej skórze, ja miałem tak samo jak Ty.

Auto dobrze rozgrzane, zgaszone, odpalone ponownie za 10 minut i wskazówka leciała ponad 90 stopni na zegarze. Kupowałem ciągle nowe czujniki temperatury i ciągle było źle, kupiłem jakiś za 20 zł zielony z Febi i działa do dziś :)

A na klimatroniku jaka temp miales? Bo u mnie 97-100 praca silnika ? A pamietam ze w poprzednich audi mialem 90 stale

Opublikowano

Na klimatroniku  po ponownym odpaleniu na gorącym silniku od razu temp. pokazywała 105 stopni.

Opublikowano
22 minuty temu, k232 napisał:

Na klimatroniku  po ponownym odpaleniu na gorącym silniku od razu temp. pokazywała 105 stopni.

U mnie po odpaleniu resetuje sie do 20 30 i wchodzi powoli ?

 

Opublikowano
9 minut temu, MarCinx3 napisał:

U mnie po odpaleniu resetuje sie do 20 30 i wchodzi powoli ?

 

To proponuję zacząć od wymiany czujnika temp :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...