Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piszczenie klocków.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, to musi być założone.

Opublikowano
15 minut temu, Langista napisał:

Tak, to musi być założone.

Serio? ? to muszą tak ciężko wchodzić? 

Opublikowano

Założone i daj to samo między 100 a 150jest masakra przenosi wibracje na całe auto i ten dźwięki.... Co jeszcze sprawdzić?  Ktoś coś?

Opublikowano
W dniu 18.07.2019 o 16:17, Dragon7820 napisał:

Serio? ? to muszą tak ciężko wchodzić? 

W jarzmach czyścimy dokładnie gniazda i montujemy blaszki.

Klocek powinien swobodnie wchodzić i posuwać się na blaszkach.

Może na blachach klocków jest jakiś nadlew lub za dużo farby/choć to TRW i lepszym firmom rzadko się zdarza taka nie doróbka/ trzeba to delikatnie  pod szlifować.

Klocek nie może w blaszkach "latać" bo wtedy wibracje pewne na 100%.

 

Opublikowano
14 minut temu, KINIAM napisał:

W jarzmach czyścimy dokładnie gniazda i montujemy blaszki.

Klocek powinien swobodnie wchodzić i posuwać się na blaszkach.

Może na blachach klocków jest jakiś nadlew lub za dużo farby/choć to TRW i lepszym firmom rzadko się zdarza taka nie doróbka/ trzeba to delikatnie  pod szlifować.

Klocek nie może w blaszkach "latać" bo wtedy wibracje pewne na 100%.

 

I tak zrobione . Chyba kupię drugi zestaw klocków i zobaczę bo takie odczucie że to jest problem ale dziwne że występuje w przedziale 100 a150. 

Opublikowano (edytowane)

Musisz jakoś nagrać ten dźwięk, to dużo pomoże. Hamulce już na pewno musisz mieć dobrze zrobione. Poza tym, gdyby to były hamulce, miałbyś dźwięk tylko przy ich użyciu. 

Sprawdź jeszcze podczas jazdy jak masz ten dźwięk, czy znika po naciśnięciu pedału hamulca.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
W dniu 21.07.2019 o 19:05, Langista napisał:

Musisz jakoś nagrać ten dźwięk, to dużo pomoże. Hamulce już na pewno musisz mieć dobrze zrobione. Poza tym, gdyby to były hamulce, miałbyś dźwięk tylko przy ich użyciu. 

Sprawdź jeszcze podczas jazdy jak masz ten dźwięk, czy znika po naciśnięciu pedału hamulca.

Przy hamowaniu brak różnicy , wiesz co doszło jeszcze to że przy skręceniu w prawo strasznie piszczy i tak jak by coś tarło ale to z przodu ..... Brak sił już mi na to c najgorsze jest to że każdy twierdzi że ok ? brak dobrych mechaników ?

Opublikowano

Wiesz.. pojedź na stację kontroli pojazdów. Niech tam ogarną gdzie go boli.

Opublikowano
22 minuty temu, Langista napisał:

Wiesz.. pojedź na stację kontroli pojazdów. Niech tam ogarną gdzie go boli.

Byłem na dwóch i nic nie wyszło..... 

Opublikowano (edytowane)

Słuchajcie tył sprawdzony na sto procent więc chyba z przodu to tak przenosi i doszło jeszcze to że jak skręce w prawo słychać ostre tarcie ale nie zawsze , przy małej prędkości to występuje , jakieś sugestie? Wiecie może jak sprawdzić magiel ?

Edytowane przez Dragon7820
Opublikowano

Dodatkowy obiaw przy przedziale między 2tys a 4tys drży całe auto najbardziej czuć to na 3, skrzynia?

Opublikowano

Posprawdzaj dokładnie poduszki silnika i skrzyni.

Opublikowano
4 minuty temu, Langista napisał:

Posprawdzaj dokładnie poduszki silnika i skrzyni.

Skrzyni była zmieniona , od strony kierowcy jest czerwona czyli chyba do wymiany , ale przy ręcznym i ruszaniu do tyłu czy przodu silnik jest sztywny . Już chyba sprawdziłem wszystko co możliwe 

Opublikowano

Dziś byłem na kolejnej stacji gość stwierdził że zawieszenie jest ok amory ok ale mówi że mam dość duże luzy tulej na sankach czy one mogą powodować takie wibracje i prowadzenie się auta? 

Opublikowano

Jak na sankach zawieszenia z tyłu to tak.

Opublikowano
35 minut temu, Langista napisał:

Jak na sankach zawieszenia z tyłu to tak.

Przednie sanki kolego mają luz 

Opublikowano

Macie może jakieś namiary na te tuleje z przodu sanek? 

Opublikowano

Siema wszystkim , problem do tej pory nie rozwiązany , może ktoś ma kogoś sprawdzonego jakiegoś mechanika?  Może ktoś z okolic jest chętny pokierować i ocenić co może boleć to auto bo naprawdę nie mam już cierpliwość..........

Opublikowano

2 minuty szukania w Google :

"Witam, w moim przypadku były to padnięte półosie. Drgania były odczuwalne podczas przyspieszania, z obciążeniem oraz zaczynały się od prędkości około 80km/h, na 5 biegu od 100 km/h. Drgania czuć było od podłogi, mniej na kierownicy. Niestety trudno było ustalić która to półośka więc strzelałem i wymieniłem najpierw prawą, drgania jakby się zmniejszyły albo mi się wydawało :) . Wymieniłem drugą i jak ręką odjął. koszt około 1300zł 2 półosie plus wymiana około 180 każda."

Opublikowano
25 minut temu, Langista napisał:

2 minuty szukania w Google :

"Witam, w moim przypadku były to padnięte półosie. Drgania były odczuwalne podczas przyspieszania, z obciążeniem oraz zaczynały się od prędkości około 80km/h, na 5 biegu od 100 km/h. Drgania czuć było od podłogi, mniej na kierownicy. Niestety trudno było ustalić która to półośka więc strzelałem i wymieniłem najpierw prawą, drgania jakby się zmniejszyły albo mi się wydawało :) . Wymieniłem drugą i jak ręką odjął. koszt około 1300zł 2 półosie plus wymiana około 180 każda."

Brałem to pod uwagę ale osoby które pracują na stacjach diagnostycznych wykluczyły je od razu ponieważ jak to powiedział słychać było by przy skręconych kołach......  

Ok wymienię je zaraz szukam jakiej firmy warto . Dzięki kolego za pomoc oby to było to 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...