Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Felgi do mojej a4 b8 avant


grzesp87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. 

Zastanawiam się nad zakupem moich wymarzonych felg do a4, aczkolwiek czytając fora, i przeglądając stronki w celu zorientowanie się o oznaczeniach et itp itd, jestem już zielony. 

Proszę kogoś kto zna się na tym o pomoc w prawidłowym ustaleniu. 

Interesuje mnie konkretny model felg A mianowicie BBS CK posiadają one na 19" et 35, szerokość 8,5cala, czy to jest dobra konfiguracja dla tego autka? 

Często spotykam te felgi w większości z rozstawem 5x120 czyli bardziej do BMW, lecz wiem że można założyć adaptery, tylko czy wtedy z tym adaptera taka felga bedzie wygladala. 

Pomóżcie :D z góry dziękuję za podpowiedzi :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, grzesp87 napisał:

Witam wszystkich. 

Zastanawiam się nad zakupem moich wymarzonych felg do a4, aczkolwiek czytając fora, i przeglądając stronki w celu zorientowanie się o oznaczeniach et itp itd, jestem już zielony. 

Proszę kogoś kto zna się na tym o pomoc w prawidłowym ustaleniu. 

Interesuje mnie konkretny model felg A mianowicie BBS CK posiadają one na 19" et 35, szerokość 8,5cala, czy to jest dobra konfiguracja dla tego autka? 

Często spotykam te felgi w większości z rozstawem 5x120 czyli bardziej do BMW, lecz wiem że można założyć adaptery, tylko czy wtedy z tym adaptera taka felga bedzie wygladala. 

Pomóżcie :D z góry dziękuję za podpowiedzi :)

Ta felga z adapterem będzie wyglądała tak samo jak i bez niego. Możesz zapomnieć o tej feldze z rozstawem 5x120 i adapterem bo będzie wstawala minimum 15mm poza błotnik 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, corradoowner napisał:

Ta felga z adapterem będzie wyglądała tak samo jak i bez niego. Możesz zapomnieć o tej feldze z rozstawem 5x120 i adapterem bo będzie wstawala minimum 15mm poza błotnik 

Właśnie tak się zastanawiałem.