Stachu Jones Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Cześć, mam taki problem, że pewnego dnia na światłach zauważyłem dziwną pracę silnika. Otóż na jałowym co jakiś czas buja kabiną samochodu, a w raz z nim wskazówka od obrotomierza. Wygląda to tak jakby się dławił, jakby wypadał z cyklu pracy. Wystarczy trzymać 1000 obrotów/min i tego efektu nie ma. Po podpięciu VCDS jedynie jaki jest błąd to błąd EGR, mówiący o natężeniu przepływu za małym. EGR był czyszczony rok temu, jednak błąd dalej się pojawia. Taka postać rzeczy wyszła z dnia na dzień. Myślałem moze, ze to przez świece żarową, ale jeździłem z tym błędem trzy miesiące i nic się nie działo (została wymieniona 500 km temu). Przeglądałem forum, jednak nic konkretnego nie znalazłem Dwumas odpada- myślę, że obroty nie mają z tym nic wspólnego, poza tym na wciśniętym sprzęgle jest to samo. Poduszki raczej też nie. Coś podobnego, jednak u mnie częstotliwość wahań jest znacznie mniejsza.
AndrzejewskiA4B8 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Mam to samo, lecz u mnie błedy są ale odpowiadają za kolektor ssący P2006 P2005, wymieniłem też zawór regulacji cisnienia paliwa na listwie CR brak rezultatów dzis zamowiłem nową przepustnice i zestaw naprawczy do kolektora ssącego. mam nadzieje że coś pomoże..
mateusz16 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 W dniu 24.04.2019 o 17:14, AndrzejewskiA4B8 napisał: Mam to samo, lecz u mnie błedy są ale odpowiadają za kolektor ssący P2006 P2005, wymieniłem też zawór regulacji cisnienia paliwa na listwie CR brak rezultatów dzis zamowiłem nową przepustnice i zestaw naprawczy do kolektora ssącego. mam nadzieje że coś pomoże.. Napisz po wymianie czy coś pomogło.
Stachu Jones Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 W załączniku przesyłam filmik jak to wygląda u mnie. Zawór raczej odpada, trzyma parametry na jałowym. video-1556793972.mp4
aprox99 Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 Wtryski do wymiany, miałem tak w w kilku Fordach
Arek476 Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 Parametry ok bo to jest wartość wymagana a nie rzeczywista. Musisz inny parametr sprawdzić z ciśnieniem.
Stachu Jones Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 3 godziny temu, Arek476 napisał: Parametry ok bo to jest wartość wymagana a nie rzeczywista. Musisz inny parametr sprawdzić z ciśnieniem. Wiem, moje niedopatrzenie, ale po opublikowaniu nagrania sprawdziłem i trzyma faktycznie. Offset jest w granicach 5 Bar.
brolypl Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Pokaż parametr mierzony i korekty wtryskiwaczy. VCDS z tego co zauważyłem trochę ospale pokazuje aktualne ciśnienie w szynie, Dużo lepiej radzi sobie Delphi 150
Stachu Jones Opublikowano 7 Maja 2019 Autor Opublikowano 7 Maja 2019 (edytowane) W dniu 3.05.2019 o 22:01, brolypl napisał: Pokaż parametr mierzony i korekty wtryskiwaczy. VCDS z tego co zauważyłem trochę ospale pokazuje aktualne ciśnienie w szynie, Dużo lepiej radzi sobie Delphi 150 Widać, ze dwa wtryski. Tylko, że tydzień temu miały korekcje do 2, a teraz jeden prawie do 4. Dodam, że w chwili najgorszego bujnięcia budą, są takie słabe wartości. video-1557247206.mp4 Edytowane 7 Maja 2019 przez Stachu Jones
brolypl Opublikowano 7 Maja 2019 Opublikowano 7 Maja 2019 Wtryski do wyjęcia i sprawdzenia, bardzo często sprawdzałem wtryski z 2.7 i 3.0 niestety jak było już za późno i wtryski wypalały tłoki
Stachu Jones Opublikowano 7 Maja 2019 Autor Opublikowano 7 Maja 2019 (edytowane) Okk, oddam do regeneracji. Po regeneracji jeśli wrócą na swoje miejsca te same o tych samych numerach to trzeba kodować? Na oko pójdą do regeneracji dwa. Co do dziury w tłoku, to jakie był objawy takiego stanu rzeczy? Kopcenie na czarno? Uwalony dpf? Edytowane 7 Maja 2019 przez Stachu Jones
brolypl Opublikowano 7 Maja 2019 Opublikowano 7 Maja 2019 Z tego co mówili klienci to w sumie nic poza dymieniem sie nie działo aż nagle auto przestawało palić na któryś cylinder
Stachu Jones Opublikowano 13 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2019 (edytowane) Wtryski wymienione. Zrobiona adaptacja, nic się nie zmieniło. Korekty w vcds również się zbytnio nie zmieniły. Co jeszcze można sprawdzić? Edytowane 13 Czerwca 2019 przez Stachu Jones
kkt Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 W dniu 13.06.2019 o 21:57, Stachu Jones napisał: Co jeszcze można sprawdzić? Witam. Natężenie przepływu za małe w egerze zostawiłeś?
Stachu Jones Opublikowano 16 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2019 (edytowane) 22 godziny temu, kkt napisał: Witam. Natężenie przepływu za małe w egerze zostawiłeś? Błąd dotyczący tego nie wyskakuje. Dpf również szybciej się napełnia tak samo jak przed wymianą wtryskiwaczy. Ogólnie rzecz biorąc po wymianie nic się nie zmieniło. Korekty nawet są podobne. Dodam, że zdecydowałem się na zakup używanych wtryskiwaczy. Dostałem protokół potwierdzających ich sprawność. W porównaniu do moich poprzednich (na papierze) to dzień do nocy. Auto nie straciło na mocy, kopci na biało na postoju, przy przyspieszaniu również. video-1560688573.mp4 Edytowane 16 Czerwca 2019 przez Stachu Jones
Stachu Jones Opublikowano 17 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2019 16 godzin temu, kkt napisał: Płyn chłodzący ubywa? ciężko powiedzieć, nie jeżdżę nim teraz. Jak jeździłem krótki kawałek to grzać się nie grzał.
kkt Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Płyn może ubywać w małych ilościach przez chlodnicę spalin. Zaznacz poziom w zbiorniczku wyrównawczym i obserwuj.
Stachu Jones Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2019 11 godzin temu, kkt napisał: Płyn może ubywać w małych ilościach przez chlodnicę spalin. Zaznacz poziom w zbiorniczku wyrównawczym i obserwuj. Co mi po płynie jak ja chce rozwiązać problem telepania całym samochodem.
kkt Opublikowano 18 Czerwca 2019 Opublikowano 18 Czerwca 2019 2 godziny temu, Stachu Jones napisał: Co mi po płynie jak ja chce rozwiązać problem telepania całym samochodem. Wyżej napisałeś, że kopci na biało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się