Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cykliczne bujanie samochodem razem z falowaniem obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam taki problem, że pewnego dnia na światłach zauważyłem dziwną pracę silnika. Otóż na jałowym co jakiś czas buja kabiną samochodu, a w raz z nim wskazówka od obrotomierza. Wygląda to tak jakby się dławił, jakby wypadał z cyklu pracy. Wystarczy trzymać 1000 obrotów/min i tego efektu nie ma. Po podpięciu VCDS jedynie jaki jest błąd to błąd EGR, mówiący o natężeniu przepływu za małym. EGR był czyszczony rok temu, jednak błąd dalej się pojawia. Taka postać rzeczy wyszła z dnia na dzień. Myślałem moze, ze to przez świece żarową, ale jeździłem z tym błędem trzy miesiące i nic się nie działo (została wymieniona 500 km temu). Przeglądałem forum, jednak nic konkretnego nie znalazłem

Dwumas odpada- myślę, że obroty nie mają z tym nic wspólnego, poza tym na wciśniętym sprzęgle jest to samo. Poduszki raczej też nie. 

Coś podobnego, jednak u mnie częstotliwość wahań jest znacznie mniejsza.

Opublikowano

Mam to samo, 

lecz u mnie błedy są ale odpowiadają za kolektor ssący P2006 P2005, wymieniłem też zawór regulacji cisnienia paliwa na listwie CR brak rezultatów dzis zamowiłem nową przepustnice i zestaw naprawczy do kolektora ssącego. 

mam nadzieje że coś pomoże..

 

Opublikowano
W dniu 24.04.2019 o 17:14, AndrzejewskiA4B8 napisał:

Mam to samo, 

lecz u mnie błedy są ale odpowiadają za kolektor ssący P2006 P2005, wymieniłem też zawór regulacji cisnienia paliwa na listwie CR brak rezultatów dzis zamowiłem nową przepustnice i zestaw naprawczy do kolektora ssącego. 

mam nadzieje że coś pomoże..

 

Napisz po wymianie czy coś pomogło.

Opublikowano

W załączniku przesyłam filmik jak to wygląda u mnie. Zawór raczej odpada, trzyma parametry na jałowym.

Opublikowano

Wtryski do wymiany, miałem tak w w kilku Fordach

Opublikowano

Parametry ok bo to jest wartość wymagana a nie rzeczywista. Musisz inny parametr sprawdzić z ciśnieniem. 

Opublikowano
3 godziny temu, Arek476 napisał:

Parametry ok bo to jest wartość wymagana a nie rzeczywista. Musisz inny parametr sprawdzić z ciśnieniem. 

Wiem, moje niedopatrzenie, ale po opublikowaniu nagrania sprawdziłem i trzyma faktycznie. Offset jest w granicach 5 Bar.

Opublikowano

Pokaż parametr mierzony i korekty wtryskiwaczy. VCDS z tego co zauważyłem trochę ospale pokazuje aktualne ciśnienie w szynie, Dużo lepiej radzi sobie Delphi 150

Opublikowano (edytowane)
W dniu 3.05.2019 o 22:01, brolypl napisał:

Pokaż parametr mierzony i korekty wtryskiwaczy. VCDS z tego co zauważyłem trochę ospale pokazuje aktualne ciśnienie w szynie, Dużo lepiej radzi sobie Delphi 150

Widać, ze dwa wtryski. Tylko, że tydzień temu miały korekcje do 2, a teraz jeden prawie do 4. Dodam, że w chwili najgorszego bujnięcia budą, są takie słabe wartości.

Edytowane przez Stachu Jones
Opublikowano

Wtryski do wyjęcia i sprawdzenia, bardzo często sprawdzałem wtryski z 2.7 i 3.0 niestety jak było już za późno i wtryski wypalały tłoki

Opublikowano (edytowane)

Okk, oddam do regeneracji. Po regeneracji jeśli wrócą na swoje miejsca te same o tych samych numerach to trzeba kodować? Na oko pójdą do regeneracji dwa.

Co do dziury w tłoku, to jakie był objawy takiego stanu rzeczy? Kopcenie na czarno? Uwalony dpf?

Edytowane przez Stachu Jones
Opublikowano

Z tego co mówili klienci to w sumie nic poza dymieniem sie nie działo aż nagle auto przestawało palić na któryś cylinder

Opublikowano (edytowane)

Wtryski wymienione. Zrobiona adaptacja, nic się nie zmieniło. Korekty w vcds również się zbytnio nie zmieniły. Co jeszcze można sprawdzić?

Edytowane przez Stachu Jones
Opublikowano
W dniu 13.06.2019 o 21:57, Stachu Jones napisał:

Co jeszcze można sprawdzić?

Witam. Natężenie  przepływu za małe w egerze zostawiłeś?

Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, kkt napisał:

Witam. Natężenie  przepływu za małe w egerze zostawiłeś?

Błąd dotyczący tego nie wyskakuje.

Dpf również szybciej się napełnia tak samo jak przed wymianą wtryskiwaczy. Ogólnie rzecz biorąc po wymianie nic się nie zmieniło. Korekty nawet są podobne.

Dodam, że zdecydowałem się na zakup używanych wtryskiwaczy. Dostałem protokół potwierdzających ich sprawność. W porównaniu do moich poprzednich (na papierze) to dzień do nocy.

Auto nie straciło na mocy, kopci na biało na postoju, przy przyspieszaniu również.

 

Edytowane przez Stachu Jones
Opublikowano

Płyn chłodzący ubywa?

Opublikowano
16 godzin temu, kkt napisał:

Płyn chłodzący ubywa?

ciężko powiedzieć, nie jeżdżę nim teraz. Jak jeździłem krótki kawałek to grzać się nie grzał.

Opublikowano

Płyn może ubywać w małych ilościach przez chlodnicę spalin. Zaznacz poziom w zbiorniczku wyrównawczym i obserwuj. 

Opublikowano
11 godzin temu, kkt napisał:

Płyn może ubywać w małych ilościach przez chlodnicę spalin. Zaznacz poziom w zbiorniczku wyrównawczym i obserwuj. 

Co mi po płynie jak ja chce rozwiązać problem telepania całym samochodem. 

Opublikowano
2 godziny temu, Stachu Jones napisał:

Co mi po płynie jak ja chce rozwiązać problem telepania całym samochodem. 

Wyżej napisałeś, że kopci na biało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...