tomek23 Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 nadal walcze z odpalaniem na zimnym, dostałem kilka rad od klubowiczów, wykluczyłem wszystkie tj: -nowe oringi pompowtryskiwaczy -podmieniona pompa podwójna -podmieniony czunik temperatury -nowy zaworek na filtrze -nowy filtr paliwa, przewody oraz opaski -kąt synchronizacji ustawiony na 0.0 -sprawdzone świece oraz przekaźnik Dziś podmieniłem czujnik połozenia wałka rozrządu, nio i czekam "zimny silnik" Powoli przymierzam sie do zatopienia, pociecie.... itp Audiczki:) jedynym pomysłem jest jeszcze pompa w zbiorniku, sa głosy ze moze miec wpływ, a są ze nie ma wpływu... Napewno sie odzywa, ale jak zdejme wężyk do za paliwko sobie tylko płynie, bez wielkiego ciśnienia, podobno jest też tam jakiś zaworek?? Co sądzicie o tym? jezeli nie czujnik położenia to jutro przekładam pompe, a pożniej juz sie poddaje... co sądzicie o pompie???
letallec Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 U mnie też się wolno lało paliwo, jak zalewałem nowy filtr paliwa. Możesz jeszcze raz opisać objawy?
tomek23 Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 rano musze pokrecić samochod 5 czasem az 10sec zeby odpalił odpale przejade 300 metrów i jak zgasze na 5 min to znowu ma problem ze startem.... powiem szczerze ze to drugie odpalanie jest ciezsze od pierwszego!!! gdz przejdzie juz 50stopni to pali dobrze cały dzien... postoi 0d 5 godz w góre i znowu problem raz na 50 razy odpali od strzała nawet po 2 dniach... Kto jest madry i powie co to????
letallec Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Możesz zrobić logi? Chodzi o BIP'y tzn grupa 023 bodajże. Poszukaj info o BIP'ach. Podejrzewam gdzieś elektrykę.
kruszyna29 Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 akumulator sprawdzić (za mały prąd rozruchowy) lub podmienić inny pewny
GRazny Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Możesz zrobić logi? Chodzi o BIP'y tzn grupa 023 bodajże. Poszukaj info o BIP'ach. Podejrzewam gdzieś elektrykę. telepało by raczej... ale BIPy ostatnio w modzie więc czekamy
tomek23 Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 po 17 sprawidziłem i to samo, wiec czujnik połozenia wałka odpada... nio i odrazu podmienilem pompe w zbiorniku, teraz znowu czekam na ostygniecie:) To juz ostatnia rzecz na która mam pomysł, jak to nie bedzie to, to już nie wiem na co patrzec.. mozecie mi troszke rozjasnic o co chodzi z tymi Bipami? ktora grupa, na co patrzec, o czym beda świadczyc te wartosci? dzieki za zainteresowanie tematem
letallec Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_posiadaczy_avfow_lub_awxow_prosze_o_log_z_grupy_023-t56663.0.html;msg606510#msg606510
Grzegorz76 Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Nie jestem specem ale wypowiem się, albo mały prąd w aku, albo coś z pompką w zbiorniku paliwa, zatankuj do płowy albo pełen bak i zobacz jak odpala. Jeszcze jedno to zaworek na przewodzie między silnikiem a bakiem(podczas postoju paliwo się cofa).
tomek23 Opublikowano 10 Marca 2009 Autor Opublikowano 10 Marca 2009 podmienilem pompe w zbiorniku i nic to niedało:( jak krece silnikiem nie jest to jałowe krecenie tylko tak jakby łapal, ale musi zrobic kilka obrotów zeby zlapalil:( na innym aku też było sprawdzane!!!! założe mu chyba dzis zaworek zwrotny na wyjsciu z filtra do pompy podwojnej, cos trzeba robic.. jak sądzicie czy pomki moga byc sprawca??? w grupie 13 1 - 0,15 2 - 0,6 3 + 0,4 4 +0,2 czyli chyba nie ma tragedi, ale kreci tak jakby mu troszke brakowalo ON:(
Grzegorz76 Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 podmienilem pompe w zbiorniku i nic to niedało:( jak krece silnikiem nie jest to jałowe krecenie tylko tak jakby łapal, ale musi zrobic kilka obrotów zeby zlapalil:( na innym aku też było sprawdzane!!!! założe mu chyba dzis zaworek zwrotny na wyjsciu z filtra do pompy podwojnej, cos trzeba robic.. jak sądzicie czy pomki moga byc sprawca??? w grupie 13 1 - 0,15 2 - 0,6 3 + 0,4 4 +0,2 czyli chyba nie ma tragedi, ale kreci tak jakby mu troszke brakowalo ON:( Ale u Ciebie chyba już jest taki zaworek, który może być niesprawny. (14- zawór zwrotny) Z tym, że nie wiem czy rysunek jest akurat od twojego modelu, ale raczej tak, musiałbym mieć numer identyfikacyjny auta.
Jarosławek Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 U mnie zdarza się podobnie tzn cięzko zapla jak temperatura na zewnatrz oscyluje w okolicach 0 stopni celsjusza, jak niżej lub wyżje to nie ma problemu. I zawsze mam taki kłopot jak nie zatankuję na Bp tylko np na shellu
mikoli Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 sprobuj odpalać z włączonymi światłami mijania albo pozycyjnymi, gdzieś obiło mi się o uszy że przez włącznik świateł mijania idą jakieś prądy związane z odpalaniem.
tomek23 Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 mamy jakieś światełko w tunelu.. auto odpala dobrze równo i nie kopci po zdjęciu kostki z czujnika temperatury... wskazywalo by to na czujnik, ale podmieniłem i nie pali dobrze:/ co moze byc ze po zdjeciu kostki pali dobrze???? zmienia si podobno parametr wtrysku??? ale co za niego nie odpowiada?? wiem ze jak kostka zdjeta to swiece grzeja, ale wczoraj zdjałem kapturki ze świec i kotke jednoczesnie i odpalił bez problemu.... czekam na cenne info...
DareQ Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 sprawdz dawke startowa i ewentualnie ja zwieksz
tomek23 Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 kolego prosze jaka powinna byc dawka, która grupa, kiedy ja sprawdzac?? nio i ewentualnie jak ją znienic??
DareQ Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 zmieniasz VAGiem http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=58354 Po odpieciu czujnika temperatury ECU daje max dawke - dlatego latwo pali.
tomek23 Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 coś tam jest na tej stonce, ale jest tam mowa o avf inik nie podal loginu:( wiec i tak dupka blada a gdzi podejrze jaka jest dawka rozruchowa w vagu??
Musashi Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 mamy jakieś światełko w tunelu.. auto odpala dobrze równo i nie kopci po zdjęciu kostki z czujnika temperatury... wskazywalo by to na czujnik, ale podmieniłem i nie pali dobrze:/ co moze byc ze po zdjeciu kostki pali dobrze???? zmienia si podobno parametr wtrysku??? ale co za niego nie odpowiada?? wiem ze jak kostka zdjeta to swiece grzeja, ale wczoraj zdjałem kapturki ze świec i kotke jednoczesnie i odpalił bez problemu.... czekam na cenne info... a skad wiesz ze był sprawny, zloguj na zimnym silniku, temperature plynu chlodzacego, powinna byc rowna temperaturze otoczenia samochodu
Wąski Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 a ja miałem podobne odjawy AVF/awx/rózni sie tylko kołem zamachowym. wszystko /to co Ty / wymienione na nowe.A okazało się wyrobione gniazdo PD. pozostała wymiana głowicy.Ale jak masz nowe uszczelniacze to mechanik zapewne by zauważył uszkodzenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się