robi4020 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) Wszystkie PD po regeneracj silnik 2.0 TDI BPW po około 5 miesięcy od regeneracji problemy z zapalaniem zwłaszcza po nonym postoju i lekkie telepanie nadwoziem. Grupa 18 wartości od 0 do 128 podczas przyspieasznia (podobno w BPW ma być 128 a nie 4). Pozostałe grupy w normie. Co może być przyczyną? Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez robi4020
kamil-vag Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 A jak mają się korekcje po takim nocnym postoju ? Robiłeś loga od odpalenia tak przez minutę ? ? ?
robi4020 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Grupy sprawdzałem na ciepłym silniku i tu jest OK. Sprawdzę na zimnym i dam znać.
robi4020 Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 Grupy sprawdzałem na ciepłym silniku i tu jest OK. Sprawdzę na zimnym i dam znać.
robi4020 Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 Grpa 013 na zimnym https://log.malonetuning.com/chart/254352#H8KLCADDkX7DilwCA8KLwo5WSsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLShWw5IxwojDlQEJw6bDpBdlVsKlAsK5OkrDqcKpecKpRcKJJcKpSiDCmcOEw5LCksO8w6LCgsKcw4wSwpDClMKhSWwsABnDq0ZfQwAAAA%3D%3D na ciepłym korekcja dawek | 0.07 | 0.26 | -3.8 | 0.0.2 | PD regenerowane niedawno w Stalowej Woli serwis Bosch i są jeszcze na gwarancji.
kamil-vag Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 0.85 jak na po regeneracji to sporo, ale z drugiej strony korekcję zależne od temperatury, więc problem może być z doszczelnieniem... Kto Ci to montował? Dobrze wyczysczone zostały dolne krawędzie gniazda pompowtryskiwacza? Tam gdzie przylega miedziana podkładka? Z tymi regeneracjami też jest różnie, było już kilka cyrkow na forum z tą właśnie firmą... A pokaż jeszcze log 13+23 przy takich kilku mocniejszych depnieciach w trasie...
robi4020 Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 (edytowane) logi z Grup 13+23 z trasy (silnik rozgrzany). https://log.malonetuning.com/chart/254372#H8KLCADDoMOHw4pcAgNNw4vDiwrCgCAQwoXDoXfCmcO1CAldHkZcWA02YBk6QcO1w7TCpW1awp7Dv8OjGANTXEfDnkjDuRTCjz0DNhZLDDHDsU3Dr0TDsMK0UXJCUMOEw43Cs8K6wpQ7OVdLw6wXwqnCkEl%2BYFrDrMKww4fDgSLDqMOvd0jDjHtgKcKqW2sfwr7DisK9Q3sAAAA%3D PD montował mechanik z duzym doswiadczeniem jemu bardziej ufam niż tym od regeneracji. Regeneracja była pełna wszystkich 4 PD. Gwarancja jeszcze 1/2 roku. Edytowane 2 Maja 2019 przez robi4020
kamil-vag Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 A próbowałeś prosty test z d*pą wyżej niż silnik albo z zaciśniętym przewodem powrotu paliwa z głowicy ? ? ?
robi4020 Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 Testu z powrotem paliwa nie robiłem ale dzisiaj zaczął dymić na białao-szaro śmierdzące spaliny płynu nie ubywa. Czy odesłać im do reklamacji 3 PD?
kamil-vag Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 Na razie nic nie odsyłaj. Najgorsze korekcje ma 1 i 4 na zimnym. Tych minusowych nie bierzesz pod uwagę, bo to są najbardziej wydajne wtryskiwacze/cylinder... Problem jest tam gdzie jest największa plusowa korekcja... Zrób test z odpaleniem po nocy z d*pą w górze i zaciśniętym wężem powrotu.
robi4020 Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 test zrobię oczywiście a skąd to dymienie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się