Skocz do zawartości
IGNOROWANY

PD po regeneracji i 128 w grupie 18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wszystkie PD po regeneracj silnik 2.0 TDI BPW po około 5 miesięcy od regeneracji problemy z zapalaniem zwłaszcza po nonym postoju i lekkie telepanie nadwoziem.

Grupa 18 wartości od 0 do 128 podczas przyspieasznia (podobno w BPW ma być 128 a nie 4).

Pozostałe grupy w normie.

Co może być przyczyną?

Edytowane przez robi4020
Opublikowano

A jak mają się korekcje po takim nocnym postoju ? Robiłeś loga od odpalenia tak przez minutę ? ? ? 

Opublikowano

Grupy sprawdzałem na ciepłym silniku i tu jest OK. Sprawdzę na zimnym i dam znać.

Opublikowano

Grupy sprawdzałem na ciepłym silniku i tu jest OK. Sprawdzę na zimnym i dam znać.

Opublikowano

Grpa 013 na zimnym 

https://log.malonetuning.com/chart/254352#H8KLCADDkX7DilwCA8KLwo5WSsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLShWw5IxwojDlQEJw6bDpBdlVsKlAsK5OkrDqcKpecKpRcKJJcKpSiDCmcOEw5LCksO8w6LCgsKcw4wSwpDClMKhSWwsABnDq0ZfQwAAAA%3D%3D

na ciepłym korekcja dawek 

| 0.07 | 0.26 | -3.8 | 0.0.2 |

PD regenerowane niedawno w Stalowej Woli serwis Bosch i są jeszcze na gwarancji.

Opublikowano

0.85 jak na po regeneracji to sporo, ale z drugiej strony korekcję zależne od temperatury, więc problem może być z doszczelnieniem... Kto Ci to montował? Dobrze wyczysczone zostały dolne krawędzie gniazda pompowtryskiwacza? Tam gdzie przylega miedziana podkładka? 

Z tymi regeneracjami też jest różnie, było już kilka cyrkow na forum z tą właśnie firmą...

A pokaż jeszcze log 13+23 przy takich kilku mocniejszych depnieciach w trasie... 

Opublikowano (edytowane)

logi z Grup 13+23 z trasy (silnik rozgrzany).

https://log.malonetuning.com/chart/254372#H8KLCADDoMOHw4pcAgNNw4vDiwrCgCAQwoXDoXfCmcO1CAldHkZcWA02YBk6QcO1w7TCpW1awp7Dv8OjGANTXEfDnkjDuRTCjz0DNhZLDDHDsU3Dr0TDsMK0UXJCUMOEw43Cs8K6wpQ7OVdLw6wXwqnCkEl%2BYFrDrMKww4fDgSLDqMOvd0jDjHtgKcKqW2sfwr7DisK9Q3sAAAA%3D

 

 

PD montował mechanik z duzym doswiadczeniem jemu bardziej ufam niż tym od regeneracji. Regeneracja była pełna wszystkich 4 PD. Gwarancja jeszcze 1/2 roku.

 

Edytowane przez robi4020
Opublikowano

A próbowałeś prosty test z d*pą wyżej niż silnik albo z zaciśniętym przewodem powrotu paliwa z głowicy ? ? ? 

Opublikowano

Testu z powrotem paliwa nie robiłem ale dzisiaj zaczął dymić na białao-szaro śmierdzące spaliny płynu nie ubywa.

Czy odesłać im do reklamacji 3 PD?

Opublikowano

Na razie nic nie odsyłaj. Najgorsze korekcje ma 1 i 4 na zimnym. Tych minusowych nie bierzesz pod uwagę, bo to są najbardziej wydajne wtryskiwacze/cylinder... 

Problem jest tam gdzie jest największa plusowa korekcja...

Zrób test z odpaleniem po nocy z d*pą w górze i zaciśniętym wężem powrotu.

Opublikowano

test zrobię oczywiście a skąd to dymienie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...