miesku Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 A wiec stalem sie szczesliwym lub nieszczesliwym posiadaczem B8. 2008 rok i silnik 2L diesel w manualu. I juz zaczyna sie grzebanie.... W kabinie na miejscu kierowcy slychac dziwne buczenie tak jakby praca silnika elekrtycznego, jest to dosc meczace, na miejscu pasazera nie slychac, pod maska nie slychac, oczywiscie auto odpalone i na postoju. Wylaczylem calkowicie klimatronik ale buczenie nie ustalo. Dochodzi tak jakby zza zegarow. Zanim rozbiore pol auta chcialbym zapytac czy ktos sie spotkal z takim buczeniem. Sluchalem z przodu silnika przy paskach ale buczenia nie ma. Dzieki
Arek476 Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 Wejdź pod auto i posłuchaj pompy paliwa pod autem i w baku.
miesku Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 Buczenie zdecydowanie dochodzi od przodu auta, rozumiem ze chodzi o taka mala pompe przelotowa ze tak powiem z tego co wyszukalem w internecie? Gdzie dokladnie ona sie znajduje? Gdzies niedaleko filtra?
kkt Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) 10 godzin temu, miesku napisał: rozumiem ze chodzi o taka mala pompe przelotowa ze tak powiem z tego co wyszukalem w internecie? Gdzie dokladnie ona sie znajduje? Gdzies niedaleko filtra? Witam. Jest to pompa podajaca paliwo z baku. Znajduje się z prawej strony pod podłogą przedniego pasażera. Obok pompy paliwa jest filter paliwa. Edytowane 3 Maja 2019 przez kkt
Arek476 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Jak odpalisz auto to ten dźwięk tak po 1-2 sekundy zaczyna narastająco być słyszalny? I później już jest ciągły niezależnie od niego?
miesku Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Wydaje mi sie ze jest odrazu od odpalenia, nie zauwazam 1-2 sekund bez dzwieku. Jest to dzwiek jednostajny, obroty silnika nie maja wplywu na niego, wciskanie sprzegla tez nie ma wplywu na niego. Jak tylko bede mial dostep do rampy to sprawdze czy to pompa paliwa. W planie mialem tez zdjac pasek alternatora i zobaczyc czy dzwiek ustanie tak dla pewnosci by wykluczyc urzadzenia napedzane tym paskiem. A wiec bylem odpalic auto po nocy i posluchac buczenia, dzisiaj 5 stopni wiec sporo chlodniej, buczenie zaczelo sie po kolo 40-50 sekundach od odpalenia, slyszalem je tez w okolicy filtra powietrza, zdjalem rure z filtra zeby posluchac czy buczenie idzie od strony turbo ( mialem tak kiedys w B7) ale nie, jest cichutko aczkolwiek buczenie w srodku auta wydaje jakaby bylo ciszej ze zdjeta rura z filtra. Na jazdach probnych buczenia nie uslyszalem a ogladalem go 4 razy, aczkolwiek przed odbiorem kluczykow auto przeszlo pelen servis. Edytowane 3 Maja 2019 przez miesku
miesku Opublikowano 22 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2019 A wiec wiem juz cos wiecej. Buczenie/dudnienie pochodzi z ukladu paliwowego. Sama pompka paliwa pod autem zarowno jak i ta w baku nie sa glosne, pracuja prawidlowo. Najwiekszy halas jest slyszalny z tylu auta za fotelem kierowcy ( w PL bedzie to fotel pasazera). Halasuje i drzy ten malutki zaworek za pompka paliwa oraz dodtyka on auta. Zdaje sie ze jest to zaworek zwrotny? Wychodzi z niego metalowa rurka i idzie w strone silnika -ona tez drzy i te drgania sa od tego zaworka a nie od samej pompki. Pytanie moje czy ten zaworek mogl sie uszkodzic i drzy/halasuje pod plywem cisnienia paliwa? Czy mozna go kupic?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się