Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Ja bfb mam porobione na 215 koni i wymieniam raz w roku. Robie jakos 8-10 tys km wtedy.
Kejsi Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Tak każdy pisze ze korby bokiem poleca przy k04-64 a ja zadam pytanie czy jest gdziekolwiek udukomentowany przypadek pokazania kopyta w niezakutym 1.8t z cywilnym turbo które nie wstaje na czerwonym polu? I nie mówię tu o stukowym bo swożnie zużywają się też w kuciznie xd
bartez90 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) 54 minuty temu, Kejsi napisał: Tak każdy pisze ze korby bokiem poleca przy k04-64 a ja zadam pytanie czy jest gdziekolwiek udukomentowany przypadek pokazania kopyta w niezakutym 1.8t z cywilnym turbo które nie wstaje na czerwonym polu? I nie mówię tu o stukowym bo swożnie zużywają się też w kuciznie xd Tak, jak wejdziesz na racingforum i tam w projektach jest sporo o tym. Natomiast trzeba szukać, ja kilka dni kiedyś nad tym spędziłem więc nie piszę tego ot tak z palca. Leciały już nawet poniżej 400nm na k04-064, ale też na td05 w różnych wersjach. Nie mówię że od razu oczywiscie, ale np po 20 tys km przebiegu, a czasami dużo szybciej. Wiele też zależy od tunera, przebiegu silnika, stopnia jego wyeksploatowania itp. Edytowane 3 Maja 2019 przez bartez90
Kubal2216 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 21 minut temu, bartez90 napisał: Tak, jak wejdziesz na racingforum i tam w projektach jest sporo o tym. Natomiast trzeba szukać, ja kilka dni kiedyś nad tym spędziłem więc nie piszę tego ot tak z palca. Leciały już nawet poniżej 400nm na k04-064, ale też na td05 w różnych wersjach. Nie mówię że od razu oczywiscie, ale np po 20 tys km przebiegu, a czasami dużo szybciej. Wiele też zależy od tunera, przebiegu silnika, stopnia jego wyeksploatowania itp. Oj to ja nie wiem czy chce większą moc :). Jeżeli stworzy to potencjalne problemy to chyba nie ma sensu kombinować
bartez90 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 35 minut temu, Kubal2216 napisał: Oj to ja nie wiem czy chce większą moc :). Jeżeli stworzy to potencjalne problemy to chyba nie ma sensu kombinować Ale też już nie przesadzaj w drugą stronę. Górę silnika masz ogarnięta, poza tym wrzucasz tylko hybrydę. Ktoś musiałby porządnie spartolić Ci program żeby cokolwiek się działo. Pojedź do dobregu tunera, zrób te bezpieczne 280 km i nie ma się czym przejmować. A jak hybryda dobra to i trwałość będzie.
Kubal2216 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 9 minut temu, bartez90 napisał: Ale też już nie przesadzaj w drugą stronę. Górę silnika masz ogarnięta, poza tym wrzucasz tylko hybrydę. Ktoś musiałby porządnie spartolić Ci program żeby cokolwiek się działo. Pojedź do dobregu tunera, zrób te bezpieczne 280 km i nie ma się czym przejmować. A jak hybryda dobra to i trwałość będzie. OK, ale tak czy inaczej muszę najpierw ogarnąć Fmic i wydech. Bo pewnie bez tego 280 kM to się nie osiągnie
bartez90 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 No nie, fmic, wydech, większe wtryski u tunera i będzie dobrze.
ELLIOTT Opublikowano 4 Maja 2019 Opublikowano 4 Maja 2019 (edytowane) 19 godzin temu, Kubal2216 napisał: Fmic 180 będzie ok czy lepiej 230? 180 Ogarnie, u mnie jest okolice 250 i spokojnie daje rade, u kolegi DivaynEays jest ponad 300 i też bez zastrzeżeń. Jak miejsce jest ładuj 230 Edytowane 4 Maja 2019 przez ELLIOTT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się