3r4 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Witam, zrobiłem niedawno logi i zwracam się z pytaniem o jakieś informację czy nie dzieje się coś złego ?♂️ Z powracających błędów - Niska efektywność katalizatora - problemy z łącznością termostatu (ale to raczej nie wpływa na pracę silnika) Robiłem logi już jakiś czas temu, ale wiem że nie do końca była wtedy sprawny DVgrudzień 002+033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_4bCCrxs.html 003+020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_o60YUVm.html 115+118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_t62Om.htmlw międzyczasie wymieniony DV i eżektor, który kiedyś był już klejony i uszczelka w grodzi do servamaj (aktualne) 002+033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_Kks0t3D.html 003+ 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_M8b29M.html 115+118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_hQxtg62.html 011 ? - http://vaglogi.pl/log-011_007_h9N58tg.html Na coś zwrócić uwagę, coś niepokojącego może widzicie i gdzie szukać przyczyny? Pozdrawiam Edytowane 4 Maja 2019 przez 3r4
Łukasz13 Opublikowano 4 Maja 2019 Opublikowano 4 Maja 2019 W zasadzie nic sie nie zmieniło od poprzednich logów, w obu przypadkach niedoładowuje turbina i tym trzeba by się zając, zrób loga 118 z odpieta wtyczką n75, wywal kata jeśli i tak masz błąd, wpłynie to pozytywnie na logi i dynamikę auta.
3r4 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2019 W dniu 4.05.2019 o 09:24, Łukasz13 napisał: W zasadzie nic sie nie zmieniło od poprzednich logów, w obu przypadkach niedoładowuje turbina i tym trzeba by się zając, zrób loga 118 z odpieta wtyczką n75, wywal kata jeśli i tak masz błąd, wpłynie to pozytywnie na logi i dynamikę auta. Hej trochę czasu zeszło, na wszelki wypadek powtórzyłem cały komplet 002+033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_5jMT09.html003+020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_6GD6Y0P.html115+118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_Ei4127o.html115+118 (n75) - http://vaglogi.pl/log-115_118_ZRkaK7p.html
przem8 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Trochę stuków, jak świece, kata wywalałeś/sprawdzałeś? Po odpięciu n'ki za mało wskazuje więc pasuje podkręcić sztangę wg.
3r4 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Mały bump Mam wrażenie, że auto słabo się zbiera. Niedawno walczyłem z n75 (zakleiło się trochę i jest nowe). Później była nieszczelność przy fmicu Statyczne:http://vaglogi.pl/log-032_1P7AT.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_5v7JwW.htmlhttp://vaglogi.pl/log-090_093_OCT7Pw.html Dynamiczne:http://vaglogi.pl/log-003_020_9qs2P2Q.htmlhttp://vaglogi.pl/log-002_033_sMvCRn9.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_vqnUAQ.html Błąd: - 93 był wymieniany łańcuch i napinacz i zmieniło się z 4 na 6 ale to i tak pewnie pasek jak już
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się