Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kopci po chwili postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. jak w temacie.samochód kopci dość mocno na biało jak stoi w miejscu przez około 4-5 min. dodatkowo PRZYBYWA oleju. nie ubywa płynu chłodniczego.nie kopci przy przyspieszaniu.wtryski w vcds od -0.84 do+1.0.dodatkowo zrobiłem test przelewów i na 2 cyl przelal 2 razy tyle co pozostałe.wymieniłem na regenerowany z wydrukiem z maszyny że niby jest ok.nowa końcówka...dpf wypala się co około 400 km jeżdżąc  głównie odcinki ok 70 km miasto trasa.czasem wypalanie włączy się zanim osiągnie 90 stopni.ale najgorsze jest to że samochód koci .muszę ruszyć i dać gazu aż wydmucha wszystko i jadę normalnie.podczas jazdy nic się nie dzieje  silnik 2.0cr CAGA

Opublikowano

Miałem to samo wtryski lały i nie przepalał paliwa na postoju. 

Opublikowano (edytowane)

wtryski mają 14 tyś km.kiedyś padła pompa i musiałem zmienić.wszystkie regenerowane u Niemca w Boschu.kilka dni temu zrobiłem test przelewów i jeden przelał 2 razy tyle co pozostałe.więc kupiłem wtryskiwacz regenerowany z wydrukiem z maszyny i wymieniłem

Edytowane przez Bartekmt07
Opublikowano

Ciekawi mnie skąd mają końcówki do 2.0tdi. Wiem  że są do 2.7 i 3.0. Sprawdzałem dużo takich wtrysków co "kropelkowały" a mimo to na sprzęcie wszystkie testy przechodziły wzorowo. Efekt kropelkowania końcówki objawia się białym dymieniem na wolnych obrotach, po przygazowaniu ustaje po czym gdy auto zejdzie na wolne obroty i chwilę postoi znowu dymi

Opublikowano

jest dokładnie tak jak piszesz.Jak można to sprawdzić?muszę mieć pewność bo już mi prawie głowice ściągali.mam vcds.już kilka miesięcy się to ciągnie i nie mam już siły i dobrego mechanika w okolicy

Opublikowano

Ale sam sobie dałeś odpowiedz jeżeli jeden przelał dwa razy tyle na przelewach to znaczy ze jest do śmieci ten wtrysk. U mnie było to samo kopcilo tylko na wolnych obrotach stał sobie i po 2min zaczynał kopcić aż do momentu mocnego gazowania go. Zrobiłem test przelewowy i okazało się ze dwie menzurki napełniły się w chwile gdzie pozostale nie mialy wogole ropy. Wymieniłem wtryski i mam spokój od tamtej pory. Aha po wymianie wtrysków odrazu oddaj dpf do czyszczenia po napewno jest zaklejony w środku skoro przepuszcza tyle dymu. 

Opublikowano
23 godziny temu, Bartekmt07 napisał:

witam. jak w temacie.samochód kopci dość mocno na biało jak stoi w miejscu przez około 4-5 min. dodatkowo PRZYBYWA oleju.

Nadmiar nie spalonego paliwa spływa i rozrzedza olej silnikowy.

Radzę skrócić interwał wymiany oleju lub go wymienić po ustaleniu przyczyny nie spalania paliwa.

 

Opublikowano
6 godzin temu, KINIAM napisał:

Nadmiar nie spalonego paliwa spływa i rozrzedza olej silnikowy.

Radzę skrócić interwał wymiany oleju lub go wymienić po ustaleniu przyczyny nie spalania paliwa.

 

obecnie wymieniam co około 5 tyś bo ostatnio na 5 tyś km przybyło 1 litr oleju

Opublikowano

Kolego nie miałeś nic grzebane przy mapie ? Sprawdź zapełnienie DPF, może auto często próbuje wypalać filtr co powoduje przybywanie oleju. Co do przelewania wtryskiwaczy to Bosch podaje że w piezoelektrycznych powinno się badać ciśnienie powrotu z wtrysku a nie ile naleje w menzurki. Przelew górą wtryskiwacza oznacza tyle że zaworek dawkująco przelewowy jest zużyty przez co nie jest w stanie się odpowiednio domknąć i paliwo wraca do przelewu zamiast iść w końcówkę. Aby sprawdzić wtryski na kropelkowanie należy je wyjąć, jeśli problem z końcówką jest duży to nawet sprawdzisz taki wtryskiwacz na zwykłym manualnym próbniku do starych wtrysków 1 lub 2 sprężynowych. podając 200-300 bar nie powinna pojawić się kropla na końcówce.

Nie chcę straszyć ale bardzo dużo wtrysków piezo z kropelkującymi końcówkami kończyła się spaleniem tłoków ;/

Opublikowano

program mam seryjny.dpf wypala co około 350 km jeżdżąc tylko po mieście.trochę dziwią mnie wtryski bo mają 13-15 tyś km przebiegu A problem zaczął się jak miały 5 tyś.km.ostatnio czytałem że synchronizacja kąta wtrysku może coś zmienić.obecnie mam - 3 stopnie.samochód normalnie jeździ przyspiesza i nie kopci podczas jazdy 

Opublikowano

Jak tez tak zwlekałem z wtryskami. Wyciągaj je i na maszynę do sprawdzenia koszt max 200zl a będziesz mieć pewność. U mnie dwa wtryski laly i musiałem robić remont głowicy bo wypaliło uszczelkę pod głowica i stracił kompresje wiec planowanie głowicy wszystkie inne uszczelki nowy rozrząd oleje filtry itp i 2600zl poszło 

Opublikowano

Synchronizację zgraj blisko 0, jeśli nie pomoże to wtryski out i sprawdzić czy nie kropelkują bo koszta mogą być spore

Opublikowano

przestawił em kąt na -016 i wywaliło błąd egr 4892 p0403. r.zebrałem go i lekko się zacinal i nie da się wyczyścić w miejscu gdzie chowa się trzpień bo to część nie rozbieralna.nie wiem czy to zbieg okoliczności czy co?

 

Opublikowano

całkiem możliwe że to zbieg okoliczności. Egr nie ma nic do układu paliwowego

Opublikowano

minęło trochę czasu A że mam inny samochód to audi się nie zajmowałem.postanowiłem usunąć dpf i egr.samochód nadal kopci jak stoi na wolnych obrotach.podczas jazdy z pedałem w podłodze nie kopci nic.straciłem już cierpliwość i nie wiem gdzie szukać dalej.może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...