Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS5 Sportback 2.9 Bi-Turbo TFSI 450ps 600nm Nogaro Blue


Kosmita

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.11.2019 o 14:04, Kosmita napisał:

Zrobiłem aktualizacje softu B&O, nawigacji, chyba całego systemu MMI oraz ACC. Ogólnie nic to nie dało. Głośnik przy pewnych tonach skrzeczy, nawigacja regularnie się zacina i resetuje. ACC przynajmniej działa bez zarzutu.

Ale co ciekawe coś mi chyba z geometrią spieprzyli bo poza tym, że kierownica jest krzywo o czym pisałem wyżej przy szarpnięciach (np szybkie ruszenie lub mocne hamowanie, a na najlepiej jedno po drugim, słychać metaliczne dźwięki. Więc albo już coś zerwałem albo oni coś zepsuli i obstawiam to drugie. Auto chyba dopiero zostawię u nich jak polecę w grudniu na 2 tygodnie wakacji żeby się nie denerwować.

Szkoda opon, czasu i nerwów na aso. Jak raz nie umieli zrobić to kolejny raz może być tylko gorzej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.11.2019 o 23:42, Norbas napisał:

Stanie nad nimi nic Ci nie da. Gwarancje i reklamacje dla aso są najgorsze bo tam  liczy się czas. Nie mieścisz się w czasie to firma traci...  Sylwek robi ustawienia codziennie a aso odświętnie. Ogólnie przed ustawieniem powinno się sprawdzić zawieche, napompować koła, skalibrować zawieche o ile jest na pneumatyce, dodatkowo w niektórych autach wrzuca się balast odpowiedni pod wagę przeciętnego kierowcy. 

U mnie tak było, wszystko sprawdził oraz dociążył. Po wyjechaniu prowadzenie nie do poznania idzie jak po sznurku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie tam RS i S spot ;)  

2x Audi RS5 Sportback 2.9 V6 TFSI 450ps

Audi RS5 Coupe 4.2 V8 FSI 450ps

Audi RS4 Avant 2.9 V6 TFSI 450ps

Audi RS3 Sportback 2.5 R5 TFSI 400ps

Audi S7 Sportback 4.0 V8 TFSI 450ps

Audi S5 Sportback 3.0 V6 TFSI 460ps

Audi S5 Sportback 3.0 V6 TFSI 333ps

Audi S5 Coupe 4.2 V8 FSI 354ps

Audi S4 Limo 3.0 V6 TFSI 450ps

D73D4649-0A04-4268-B19A-46E80E9115C6.jpeg

7F31B2B2-1B37-4A0E-9486-61EF2DE44922.jpeg

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nogaro jak dla mnie wygrywa wyglądem.

Te RS3 z GPFem czy bez? Wczoraj słuchałem RS3 z GPFem i się przeraziłem. Myślałem że wszyscy którzy mówią że GPF "zabił" te auto przesadzają ale jednak mają rację. Tragedia to mało powiedziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten jest już z.

Musi się przepalić ten wydech i zaczyna gadaç jak i w RS5. Po kilku k km zaczynają lepiej gadać. Najgorzej jak jest całkowicie zimny. Wtedy auta z gpf nie brzmią prawie wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się tego badziewia pozbyć czy nieusuwalne ?? Tzn. o GPF mi chodzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Ogi napisał:

Da się tego badziewia pozbyć czy nieusuwalne ?? Tzn. o GPF mi chodzi. 

na pewno sie da, trzeba tylko poczekac aż tunerzy dojda co i jak

bedzie tak samo jak kiedys DPFami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.12.2019 o 09:57, Ogi napisał:

Da się tego badziewia pozbyć czy nieusuwalne ?? Tzn. o GPF mi chodzi. 

Już dużo tunerów to usuwa, zasada podobna do dpf 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.12.2019 o 15:11, Kodzak33 napisał:

Już dużo tunerów to usuwa, zasada podobna do dpf 

Tyle że usunąć legalnie chyba nie ma możliwości. A robienie tego na własna rękę może skończyć się dość niemiło w razie wykrycia. Może w Polsce nie jest to jakoś praktykowane przez nasze służby, ale za zachodnia granica Policja już chyba częściej skora do wysyłania na takie badania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez GPF wszelkie wymagane normy spełnisz bez problemu. Oni to pakują żeby średnie normy emisyjne jeszcze mocniej sobie zbić dzięki czemu płacą mniejsze kary/opłaty.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale że można legalnie wywalić GPFa? Czy tylko że wywalając go normy da radę spełnić? Pytam właśnie w kwestii Niemiec, gdzie takie znaczące zmiany powinny być potwierdzone ponownym przeglądem technicznym i wpisem w dowód rejestracyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to wygląda w DE. W PL samochód ma spełniać normę czystości spalin i nikt za bardzo nie patrzy na to jaką normę EURO powinien spełniać według producenta, raz z uwagi na to że te podawane przez producenta w rzeczywistych warunkach znacząco odbiegają od tego co oni podają a dwa że na ten moment nawet prawo unijne pozwala na to by wynik ponad 2 krotnie odbiegał od podanej normy. GPF aż tak znacząco nie wpłynie na twoja emisję spalin, zamiast w euro 6 bedziesz na granicy miedzy euro 6 a euro 5 :D . Co do legalnosci to pod wzgledem czysto prawnym w PL nikt ci tego zabronić nie może, prawo odnosi sie tylko do norm emisji, natomiast producent na pewno uwali ci gwarancje jesli jeszcze taka masz, choc czasem sa na tyle wyrozumiali ze tylko na układ wydechowy. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosmita Co powiesz na temat odświeżonej RS5 ?? Bardziej Ci się podoba czy nie zamieniłbyś ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamienić to nie zamieniłbym teraz. Ale jak ktoś kupuje nową to zła też nie jest. Dla mnie są zmiany na plus i na minus.

Na plus: fajniejsza maska zakończona tymi sportowymi wlotami, fajniejsze sportowe światła tylne, animacje świetlne (oledowe światła) przy włączeniu/wyłączeniu auta, fajniejsze wzory felg, wewnątrz bardziej nowoczesny i rozwijany system mmi.

Na minus: przednie reflektory jakieś takie grzeczniejsze (ledy do jazdy dziennej), z tyłu pseudo dyfuzor z rs6/7, w środku dziura po pokrętle mmi oraz wyświetlacz dosyć daleko od kierowcy, możliwość tylko dotykowej obsługi mmi.

Także nadal fajna fura ale żeby zamieniać specjalnie to nie.

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież nie ma dziury tylko jest zamykany schowek..

 

938690320_;slot=10;filename=eyJmbiI6Im52

swoją drogą piękny konfig tego auta, z którego jest zdjęcie, ale cena jak za A5 2.0TDI to przegięcie..:

938690320_;slot=1;filename=eyJmbiI6InEyb
WWW.OTOMOTO.PL

Audi A5, Szary, Diesel, 190 KM, 2 000 cm3. Tapicerka skórzana,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jedrekx napisał:

przecież nie ma dziury tylko jest zamykany schowek..

Racja, ale pod schowkiem dziura ;)

Mnie to trochę denerwuje, że zrobili taki myk w tej generacji, że dla uatrakcyjnienia modeli zwykłych, dodali dodatki do tej pory zarezerwowane tylko dla modeli S lub RS. I tak zwykła A5 w kopciuchu ma maskę z wlotami jak RS, grill w plastry miodu jak RS, lotkę z tyłu jak S i RS.. Szkoda, że go jeszcze nie poszerzyli.. Owszem, niby RS ma to coś i nadal jest to inne, a te dodatki w S-line są inaczej wykonane ale za bardzo to się zbliżyło do siebie, aby podnieść sprzedaż. Tymczasem RS nic nowego poza nową maską nie dostał. Taka uwaga oczywiście z mojej perspektywy ;)

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jedrekx napisał:

swoją drogą piękny konfig tego auta, z którego jest zdjęcie, ale cena jak za A5 2.0TDI to przegięcie..:

i to jest najgorsze w tym wszystkim.

A za chwilę ta A5 po rabacie będzie kosztowała 250 kpln

Wiadomo że to dalej nie RS ale jednak już za bardzo podobne... 

Gdyby ściągnąć tylne emblematy to 90% nie powie że to zwykła A5 tym bardziej że większość ludzi która nie interesuje się motoryzacją myli RS i ES ze zwykłą A5 :/

Kupisz se taką RS5 a za chwile ktoś sprawdzi na otomoto ile taka kosztuje i stwierdzi że 220kpln widząc oczywiście zwykłe A5.

RS5 w porównaniu do A5 powinno znacznie się różnić również wizualnie. 

 

Edytowane przez Bristol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem więcej.. A6/A7, które mam skonfigurowane pod siebie wychodzą niecałe 20% drożej niż to A5.. ;)

Edytowane przez jedrekx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bristol napisał:

Gdyby ściągnąć tylne emblematy to 90% nie powie że to zwykła A5 tym bardziej że większość ludzi która nie interesuje się motoryzacją myli RS i ES ze zwykłą A5 :/

Kupisz se taką RS5 a za chwile ktoś sprawdzi na otomoto ile taka kosztuje i stwierdzi że 220kpln widząc oczywiście zwykłe A5.

Tylko co z tego? Jeśli ktoś kupuje samochód dla pokazania się to proponuje uderzyć jednak do innych marek. Jakoś mnie mało interesuje czy ktoś sobie sprawdzi i będzie myślał ze mam samochód za 220 tys jak faktycznie dałem ponad 2x tyle, wręcz nawet niech sobie tak myśli.

zaraz wyjdzie że dobrze byłoby żeby kupując nie dostawać rabatu bo dzięki temu podnoszę wartość pojazdu w oczach innych mogąc pomachać im fakturą:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...