Bieniek Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Zeby wyciagnac kilamtronik nie trzeba radia wyciagac.... Lapiesz od spodu klimatronik i pociagnij.Poprostu wyjdzie...
antonio Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 wyjeżdżam z pracy. jak dojade do domu to zobaczę. dzieki bieniek[br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 15:06_________________________________________________Wrzucam zdjęcie mojego klimatronika bo mam pytanie czy jak kupię klimatronik z B7 2005r to będzie mial kolor taki jak panel od Concert'a czy taki jak od klimy?? numer klimatronika z B7 to 8E0 820 043 AJ kolor 5PR zaznaczam że chce przełozyć tylko przyciski i panel concert'a wymieniałem jakiś miesiąc temu (kupiłem go na allegro)
lukasera Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 A co CI tak zależy na tym klimatroniku z B7? chyba jakaś zajebistą cenę znalazłeś? ja parę dni temu kupiłem taki klimatronik od b6 na allegro - 100zl zapłaciłem -igiełka, zero kombinowania. Możesz przekręcić tylko przedni panel, lub w kilka minut Vagiem zaadoptować. A co do koloru concerta, to potraktuj go parę razy plakiem, natłuścisz plastik i powinien trochę ściemnieć. Ile zapłaciłeś za radio? też się rozglądam;)
antonio Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 wymieniałem sam panel od concerta koszt 49 złotych za klimatronik chłop chce 100zł i chcę go kupic dla przycisków
Elberoth Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 przebieg to 144k raczej pewny, udokumentowany Ja mam 150k i klimatronik jest w idealnym stanie
Flyer Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 przebieg to 144k raczej pewny, udokumentowany Ja mam 150k i klimatronik jest w idealnym stanie Tez mnie to dziwi... ludzie maja po 300-400k km i klimatroniki jak nowe.
Elberoth Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Bo wiesz jak to jest z tymi przebiegami - 3 letnie samochody mają 100k przebiegu, a 6 letnie ... też 100k przebiegu Niby dla kogo są ogłoszenia w Giełdzie Samochodowej o "naprawie" liczników ? Są ich dziesiatki. Gdyby nikt z ich usług nie korzystał, to by ich nie było. Wniosek jest jeden - bardzo wiele aut s/h ma cofane liczniki. Dam ci taki przykład. 2 lata temu sprzedawałem C-klasę W203 mojej żony. Miała już 200k na liczniku (u nas w rodzinie od nowości, najpierw jeździła nią teściowa, a potem moja żona, więc przebieg 1000% oryginalny). Przy 200k kierownica i skóra na mieszku zmiany biegów były dalej w dobrym stanie. Zero przetarć. A połowa C-klas z deklarowanymi przebiegami rzędu 150k miała poprzecierane kiery i mieszki. Więc się pytam - jak to możliwe ? Czary jakieś ? Prawda jest taka, że wiekszość z tych aut miała nie 150k, tylko wielokrotnośc tej liczby
lukasera Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 koledzy na pewno macie racje w swoich wypowiedziach,ale gdybyście zerknęli na podobne wątki, to zobaczylibyście,ze sporo osób ma z tym problemy. Trzeba przyznać,ze średnio są wykonane te elementy plastikowe typu włącznik świateł, przyciski na klimatroniku,czy radiu. Osobiście jestem osobą, która dba bardzo o auto,niestety auto trafiłem z drugiej ręki i na blacie miałem 240kkm i raczej był to realny przebieg. kiera wygląda dobrze, siedzenia w porządku, a radio i klima powycierane. Wymieniałem niedawno panel klimatronika i kiedy już miałem nowy na starym zrobiłem test: przejechałem mocno paznokciem po elemencie i niestety przy powtórzeniu tej próby zdarła się farba i wylazł biały plastik. Także wg mnie te plastiki są naprawdę na niskim poziomie wykonania pod względem wytrzymałości na ścieranie,zarysowania.
Elberoth Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Wszystko przez to, że Audi chciało aby plastyki były miłe w dotyku. Niestety materiał jakim je pokryto, nie jest tak trwały/odporny na zarysowania jak goły plastyk. Jest to niestety pewien kompromis. W B8 masz już na powrót goły plastyk. U mnie przy 150k przełącznik świateł, a także switche od szyb miały wyraźne ślady użytkowania (wsio wymieniłem) natomiast radio, klimatronik trzymają się świetnie. Dlatego się dziwię.
Cineksik Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 ...natomiast radio, klimatronik trzymają się świetnie. Dlatego się dziwię. Może to kwestia tego, że nie robisz sobie tipsów (chyba nie robisz)
miniSteel Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Witam mam podobne pytanie, gdyż w moim panelu sterowania jeden przycisk tak jakby ktoś zahaczył pazurem i teraz mam drugi taki sam panel sterowania i nie wiem czy podmieniać cały(to przy tej operacji trzeba wyciągać jeszcze radio czy wystarczy złapać za spód i pociągnąć jak to jest?) czy tylko wymienić sobie przycisk a jak tak to trzeba do tego też wyciągnąć panel i odkręcać te śrubki i zatrzaski żeby wydobyć 1 przycisk czy tylko jakoś go podważyć
Misio Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Najtańszym rozwiązaniem jest kupić TANIO obojętnie jaki sterownik klimy (pasujący do B6/B7 oczywiście) i przełożyć same przyciski. Operacja tak jest nie skomplikowana i masz 100% pewności ze wszystko bedzie pasowało. Odgrzewam kotleta. Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć na temat przełożenia przycisków w klimatroniku - jak to się ciężko rozbiera i jak się do tego zabrać?
nitroo Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Nic trudnego. Odkręcasz chrom, a później podważasz przedni front. Do wyciągnięcia przycisku musisz od tyłu zdjąć mu blokadę.
Misio Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 A całą przednią ramkę jak się ściąga, czy to dużo roboty?
nitroo Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zaopatrz się w np. dwa płaski śrubokręty i tyle. Podważasz zatrzaski, najlepiej dwa jednocześnie i powoli kolejne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się