Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nieprawidłowe wskazanie temperatury


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A z czym masz problem?

Opublikowano

Witam nie pokazuje mi prawidłowej temperatury na zegarach. Jak na filmiku widać.Przy temperaturze 80 stopni odrazu wskakuje na 92. Wymieniłem czujnik wody oraz termostat.

Opublikowano

Porównywałeś temperatury w vagu czy wymieniłeś czujnik i termostat na pałe?

Opublikowano

Tak porównywałem na wagu zgadza się z klimatronikiem natomiast na zegarach już nie.Czujnik orginał i termostst wahlera.Nagrzewa sie dobrze.

Opublikowano

Może to coś z zegarami bo i na 92 stopnich stoi co?

Opublikowano

Od dawna? Licznik może przekłamywać. U mnie też wskazówka stoi za 90, a na vagu 85-87 stopni. W vagu porównywałeś w engine i instruments?

Opublikowano (edytowane)

Od wymiany czujnika i termostatu.Wcześniej termostat był uszkodzony i nie dogrzewał silnika.Teraz grzeje super.Tylko ta wskazówka ciśnienie mi podnosi.U mnie na wagu 80 a na liczniku 92.Może tak musi być?Oczywiście przy 87 włącza się drugi wentylator itd

 

Edytowane przez hadesik1402
Opublikowano

Czujnik może stary był dobry? Ten nowy to jakiś zamiennik? Co licznik pokazywał zanim termostat padł?

Opublikowano

Stary był zamiennik BERU st 119 jak dobrze pamiętam.Nowy to orginał aso. Licznik pokazywał 70 stopni.Dlatego powymieniałem na nowe

Opublikowano

Tak ma być. Na liczniku pokaże 90 jak w rzeczywistości jest już 80. Wszystkie vagi tak mają. Szukacie problemów na siłę.

Opublikowano
5 minut temu, przem8 napisał:

Tak ma być. Na liczniku pokaże 90 jak w rzeczywistości jest już 80. Wszystkie vagi tak mają. Szukacie problemów na siłę.

A to że pokazuje około 92 stopnie a nie równe 90 to też tak ma być?

Opublikowano

A i co najważniejsze bo nie napisałem ciężko pali na ciepłym silniku.Na zimnym od strzała a na ciepłym nie zawsze ale często ciężko odpala.

Opublikowano

Olej ten licznik, jak pisałem u mnie też stoi za 90. Prędkościomierz też Ci idealnie nie pokazuje. Z odpalaniem to inna sprawa. Czujnik wału może szwankować, gaz puszczać podciśnieniem albo wtryskami.

Opublikowano
2 godziny temu, hadesik1402 napisał:

A to że pokazuje około 92 stopnie a nie równe 90 to też tak ma być?

Tak ma być. Co do odpalania to może czasem reduktor Ci puszcza gaz. Pojeździj dzień z zakręconą butlą i wypalonym gazem w przewodach i będziesz wiedział.

Opublikowano

Oki dzięki chłopaki. Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...