Kocurei Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 Witam serdecznie Państwa Mam pewien problem Otóż to wczoraj jechałem autem i było wszystko okey, miał przyspieszenie, bez spadku mocy, no jechało się jak marzenie Lecz gdy dzisiaj rano chciałem nim jechać do pracy no jak by stracił pół silnika Z tego co mi się udało zauważyć objawy są takie że w ogóle nie ma mocy. Zbiera się teraz jak by ktoś go pchał, powyżej 2000 obrotów coś grzechocze, i nie jest to że strony silnika. Przynajmniej tak mi się wydaje. Na biegu jałowym silnik chodzi cichutko jak na 2.5 Tdi, odczucie mam takie jakby coś się z turbo stało, jakby jej nie doładowywało bo nie słychać jej nawet Czy to może być coś ze sterownikiem N75, czy z gruszką, czy to w ogóle nie to Proszę o jakoś radę dotyczącą tego problemu
GreGoriO Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 (edytowane) Napinacz pompy oleju, zjadło zęby na wale korbowym, takie ja miałem objawy. Nie jeździj , tylko zrzucaj michę i pierwsze co...to napęd pompy oleju do przejrzenia. remont silnika nie opłacalny więc działaj za wczasu!!! jeśli jeszcze go masz... Edytowane 28 Maja 2019 przez GreGoriO
Kocurei Opublikowano 28 Maja 2019 Autor Opublikowano 28 Maja 2019 Godzinę temu, GreGoriO napisał: Napinacz pompy oleju, zjadło zęby na wale korbowym, takie ja miałem objawy. Nie jeździj , tylko zrzucaj michę i pierwsze co...to napęd pompy oleju do przejrzenia. remont silnika nie opłacalny więc działaj za wczasu!!! jeśli jeszcze go masz... To do wymiany będzie cała pompa oleju? Wymieniać odrazu z rozrządem czy nie?
GreGoriO Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 pompa oleju jest w misce i nie ma nic do rozrządu. ona ma swój własny niezależny łańcuch....i napinacz czy to jest to??? nie wiem... musisz sam (mechanik) ocenić.
Kocurei Opublikowano 29 Maja 2019 Autor Opublikowano 29 Maja 2019 15 godzin temu, GreGoriO napisał: pompa oleju jest w misce i nie ma nic do rozrządu. ona ma swój własny niezależny łańcuch....i napinacz czy to jest to??? nie wiem... musisz sam (mechanik) ocenić. Okazało się że nie było sterowania turbiną Dlatego mi się zapaliły kontrolki ESP i ABS, Został wymieniony jeden przewód od podciśnienia i usunięty błąd Wszystko wróciło do normy Temat zamykam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się