kamil-vag 1358 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Z tyłu silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasters 0 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Ten obok pompy tandem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasters 0 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Odpinam czujnik i auto pali normalnie. Czujnik do wymiany ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Czy do wymiany, potrzebny log na zimnym i na ciepłym grupy 007. Ewentualnie wizyta u tunera i podniesienie dawki startowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasters 0 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Nie mam pojęcia dlaczego ale wraz ze wzrostem temperatury rosną korekty na pompkach z np 0.18 przy zimnym do 1.65 na Ciepłym co to może oznaczać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk 2 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 (edytowane) Koledze kiedyś zalało wodą puszkę w podszybiu, ta w której znajduje się sterownik silnika. Jest tam przekaźnik, który steruje pompą paliwa w zbiorniku. Po prostu nie dawał czasami prądu na pompę i jej nie uruchamiał i auto nie odpaliło w ogóle albo po kilku próbach zapalił z opóźnieniem. Warto to sprawdzić, bo VAG nie pokazywał żadnych błędów. Edytowane 12 Lipca 2019 przez jmk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 3 godziny temu, Nasters napisał: Nie mam pojęcia dlaczego ale wraz ze wzrostem temperatury rosną korekty na pompkach z np 0.18 przy zimnym do 1.65 na Ciepłym co to może oznaczać?? Wymień ten czujnik temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasters 0 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Wymieniłem dzisaj na ori z aso ale nie mam pojęcia dlaczego na zasadach temperatura normalnie rośnie i później trzyma 90 a w vagu pokazuje 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Na tym z ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasters 0 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Tak na nowym z Aso.Na tamtym starym było normalnie w vagu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 To go reklamuj... To jest 2 czujniki w 1 obudowie. Jeden G62 daje info do ECU, drugi G2 na zegary. Ich odczyty maja się pokrywać z tolerancja +/- 5 stopni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się