poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Za oceanem setup bardzo powszechny...w PL nieliczni przetarli szlaki Wykres: Lista modyfikacji silnika: 1. turbina Garrett GTRS eliminator 2. Wtryski 430ccm genessis 3. Wydech 2,5" turbo-back by El-tec 4. FMIC plus orurowanie by El-Tec 5. Zawor upustowy Forge 007P 6. Turbo inlet pipe z kwasówki plus złączki 7. Pompa paliwa Bosch 044 - bardzo istotna sprawa 8. Świece NGK BKR7E-11 stopień zimniejsze 9. Sprzęgło Radzikowskiego Strojenie www.unitronic.pl silnik seria
domjenick Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 ...no....jak na serje niezle zapier....ala... a pompka paliwowa o ile wydajniejsza od seryjnej?
poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 ...no....jak na serje niezle zapier....ala... a pompka paliwowa o ile wydajniejsza od seryjnej? pompa paliwowa ta: http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=24_78&products_id=13869&osCsid=iv215iai4lbpfs3a76c84g3ju0 400KM jej nie straszne...
domjenick Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 niezla,czyli mozna sie spodziewac jakiejs nowej modyfikacji?czy juz tak zostawisz ... [br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 21:32_________________________________________________co jeszcze mozna zmienic...?
poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 niezla,czyli mozna sie spodziewac jakiejs nowej modyfikacji?czy juz tak zostawisz ... [br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 21:32_________________________________________________co jeszcze mozna zmienic...? to juz raczej przyszły właściciel zadecyduje dalej to wypadałoby wrzucić kute korby, jakby było więcej kasy to i tłoki, zmienić układ paliwowy...juz w USA się z tym rozprawili i 450KM można uzyskać...na garrett 3076
letallec Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Poziu, a jak tam skrzynka wytrzymuje 2x większą moc niż seryjna?
Adas Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Poziek sie musial pochwalic przed sprzedaniem autko mistrzowskie :gwizdanie:
jaro4444 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Wybaczcie, ale wyleję łyżkę dziegciu - Unitronic albo nie chce, albo nie potrafi zrozumieć, że źle wstawia temperaturę powietrza zasysanego. Jak w pomieszczeniu jest ok 28C, zasysane ma 61C to skąd ta temperatura? Z Mapp albo jak się sondę zasysanego wpieprzy za chłodnice. Może od razu lepiej wpisac tam EGT, a wyniki bedą jeszcze ciekawsze Teraz podajcie ile wóz ma mocy, jeśli przyjmie się temperaturę zasysanego ok. 30C - taka powinna być dla otoczenia ok 28C i wyjdzie, że tak na oko ok. 20-30 kucy poszło w pole... Poza tym super projekt
poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 Poziu, a jak tam skrzynka wytrzymuje 2x większą moc niż seryjna? nic się nie dzieje, śmiga [br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 22:24_________________________________________________ Wybaczcie, ale wyleję łyżkę dziegciu - Unitronic alebo nie chce, albo nie potrafi zrozumieć, że źle wstawia temperaturę powietrza zasysanego. Jak w pomieszczeniu jest ok 28C, zasysane ma 61C to skąd ta temperatura? Z Mapp albo jak się sondę zasysanego wpieprzy za chłodnice. Może od razu lepiej wpisac tam EGT, a wyniki bedą jeszcze ciekawsze Teraz podajcie ile wóz ma mocy, jeśli przyjmie się temperaturę zasysanego ok. 30C - taka powinna być dla otoczenia ok 28C i wyjdzie, że tak na oko ok. 20-30 kucy poszło w pole... Poza tym super projekt to prawda, Andrzej ma taką filozofię, że temperaturę bierze ze złącza obd - taki lajf za kilka dni zrobimy pomiar a kreatorze mocy na hamowni VTG wyszło 295KM i 370Nm dla mnie te wykresy nie mają żadnego znaczenia... wszystko rewiduje ulica....
jaro4444 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 to prawda, Andrzej ma taką filozofię, że temperaturę bierze ze złącza obd - taki lajf Poziek z Andrzejem fajnie się gada na luzie, ale jako klient powiedziałbym, że jestem celowo robiony w ciula Wiesz doskonale, że jest to niezgodne z normą DIN, niezgodne z inżynierską wiedzą i niestety nieuczciwe. Szczegół ten wyłapuje parę % ludzi, reszta brandzluje się tak "podrasowanymi" wynikami. Skoro bierze z OBD to dlaczego nie np. z czujnika dodatkowego pomiedzy turbiną, a IC?
domjenick Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 a co masz na oku,jak ta pojdzie-no i czy nie szkoda...troche pracy wlozyles....
A3 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Dokładnie ładny wykres wcale nie musi się przenieść na ulice prawidłowe podejście :cool1: No mam nadzieje że przyszły właściciel pójdzie dalej i zrobi ponad 400KM jak na razie rekord należy do Bullita okolice 500 wyciągnął :kox:
poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 tak "podrasowanymi" wynikami. napisałem o wyniku z vtg ? [br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 22:54_________________________________________________ Skoro bierze z OBD to dlaczego nie np. z czujnika dodatkowego pomiedzy turbiną, a IC? :decayed zrobił mi auto szybsze od rs4 b7...dla mnie to on może ten czujnik mi nawet w tyłek wsadzić byleby taki rs4 regularnie baty dostawał...
A3 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Obecnie najnowszą i najnowocześniejszą hamownie ma Jetronik z Wrocławia...nie wiem dokładnie czym się różni ale jest tylko takich pare w Europie
jaro4444 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Poziek też mam w d... te parę KM na papierze, jednak jako inżyniera drażnią mnie takie "rasowanki"
poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 Obecnie najnowszą i najnowocześniejszą hamownie ma Jetronik z Wrocławia...nie wiem dokładnie czym się różni ale jest tylko takich pare w Europie to prawda...nie ma sensu się spinać o hamownie...sens ma jak podjeżdza obok ciebie takie m3 E46 czy STI i go klepiesz, albo S4 b5/B6/B7 albo wiele innych autek... założenie na poczatku było takie zeby auto było szybsze od S4 B6...a że wyszło szybsze od kilku innych to tylko na plus [br]Dopisany: 11 Marzec 2009, 23:02_________________________________________________ Poziek też mam w d... te parę KM na papierze, jednak jako inżyniera drażnią mnie takie "rasowanki" rozumiem, nie potepiam...różne są podejścia tunerów...Ex tak robi i tyle. postaw dwie A4 1.8T obok siebie z jedna z jakimkolwiek programem czy to vtg, czy compotów kogo chcesz a drugą Exa... i zawsze jakoś szybsze są Exowe...
Gość Trzeniu Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Poź , skilowało Cię na tym setup`ie jakieś TDI? :gwizdanie:
poziek Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Opublikowano 11 Marca 2009 Poź , skilowało Cię na tym setup`ie jakieś TDI? :gwizdanie: nie wierzę :polew: :polew: :polew: :polew:
A3 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Wszystko rozchodzi się o niebieską Octavie TDI gdzie Poziek nie wyłączył kontroli trakcji i go zmuliło na starcie, wiem bo sam widziałem ten wyścig, gdyby ją wyłączył to by wygrał :wink4:
Gość Trzeniu Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 Poź , skilowało Cię na tym setup`ie jakieś TDI? :gwizdanie: nie wierzę :polew: :polew: :polew: :polew: ale o co lotto? że mam szanse czy co?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się