mk_c Opublikowano 11 Czerwca 2019 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Dzień dobry, Proszę o pomoc. Audi A4B6 1.8T BFB 2002r. Walczę już od dłuższego czasu z błedem: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Auto po programie na 180km. Wymieniony n75, DV i przepływomierz ponieważ już był zanieczyszczony. Auto pompuje ok 0,6 bara. Zapotrzebowanie po programie to 0,9-1,0 bara. Po odłączeniu wężyka od N75 turbo pompuje 1,5 bara także luźną klapkę i problemy z wg wykluczam. Czy problem może być w tym, że nowy n75 jest uszkodzony?? A może jest źle podłączony? Będę wdzięczny za wszelką pomoc ponieważ nie mam już sił. Z góry dziękuję. 1
Łukasz13 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Zacznij od wstawienia logów dynamicznych.
mk_c Opublikowano 12 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2019 12 godzin temu, Łukasz13 napisał: Zacznij od wstawienia logów dynamicznych. Podpowiesz, z których grup mam zrobić logi? Dziękuję
Łukasz13 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Zacznij od standardowych, 002+033, 003+020, 115+118, jeśli wali błędem cały czas to przed każdym logiem kasuj błąd.
mk_c Opublikowano 24 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2019 Proszę o analizę logów: 002 + 033 https://log.malonetuning.com/chart/259275?fbclid=IwAR18hJkCvgiYWECXi880IqG8814RA27IBeXmB4lf2EchI5veC_eyp51CGwE#H8KLCAB%2BLxFdAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 003 + 020 https://log.malonetuning.com/chart/259276?fbclid=IwAR31NEqdqXG19QkyhfgMDxbfBH92e5XnhvKFO9ANpQWXfuSO47zN0GkHxEU#H8KLCADDjS8RXQIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D 115 + 118 https://log.malonetuning.com/chart/259274?fbclid=IwAR30X9yyUEJo5r41BpS3hvpSk3yr6KdWHgKLhtsb4P5i9-q7oIdZDWHND1o#H8KLCAANLxFdAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA
Łukasz13 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Opublikowano 29 Czerwca 2019 To jest 100 % seria tak? wygląda że jest problem ze sterowaniem turbiny, pokaż jak masz to n75 zamontowane, zrób zdjecie.
arasss1979 Opublikowano 3 Kwietnia Opublikowano 3 Kwietnia witam a moje logi ktoś sprawdzi z góry dzięki LOG-01-002-033-xxx.csv LOG-01-003-020-xxx.csv LOG-01-115-118-xxx.csv
przem8 Opublikowano 4 Kwietnia Opublikowano 4 Kwietnia Turbo przeladowuje, wtryski pętlą. Słabo. Soft świeży czy juz tak kupione?
arasss1979 Opublikowano 20 Kwietnia Opublikowano 20 Kwietnia (edytowane) soft był zrobiony i było wszystko ok ale silnik obrucił na panewce i był wymieniony na taki sam BFB do tego doszła nowa turbina czuje właśnie że odcina turbo a o wtryski to mi aż tak nie chodzi gdyż mam w aucie podtlenek lpg i benzyna tylko jest na uruchomienie auta ps poprawił by ktoś z was ten mój soft Edytowane 20 Kwietnia przez arasss1979
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się