michas760 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Siemaneczko mam problem z furą ano stracił moc ,dymi na czarno .Po podłączeniu kompa błąd 5171 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 00 [096] - Przekroczona granica regulacji Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów można to jakoś sprawdzić vcds co podło ? turbo czy któryś zawór? może jakieś inne sposoby?
kkt Opublikowano 14 Czerwca 2019 Opublikowano 14 Czerwca 2019 (edytowane) Witam. Na vcdsie to sprawdzisz w nastawach podstawowych. Świeci się kontrolka na desce? Silnik bierze olej? Jest olej w intercoolere? Zdejmij wąż ssacy od turbo i zobacz czy sprężarka ma luz. Edytowane 14 Czerwca 2019 przez kkt
Kodzak33 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 10 godzin temu, michas760 napisał: Siemaneczko mam problem z furą ano stracił moc ,dymi na czarno .Po podłączeniu kompa błąd 5171 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 00 [096] - Przekroczona granica regulacji Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów można to jakoś sprawdzić vcds co podło ? turbo czy któryś zawór? może jakieś inne sposoby? Geometria się przycina, albo gruszka do wymiany
michas760 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2019 zaświeciła się raz po wykasowaniu sie nie pojawia,oleju nie bierze,olej jest w inter tylko że znikome ilości,luz na ośce też znikomy,wymieniłem dziś zawór od podciśnienia i egru i nadal to samo.a jeszcze zauważyłem że jak puszcze gaz to obroty bardzo szybko spadają do ok 800-900.Auto pali na dotyk i trzyma równe obroty
kkt Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 (edytowane) Sprawdź turbo spreżarkę i regulację ciśnienia doładowania w vcdsie. Edytowane 15 Czerwca 2019 przez kkt
michas760 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2019 Vcds czyli nastawy podstawowe tak.? Bo do bloków pomiarowych nie mogę się dostać nie wiem dlaczego. 2.0 caga
corradoowner Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Ślady oleju w IC i przepustnicy to nic nadzwyczajnego bo w tych silnikach nie ma suchej odmy czy chociaz separatora oleju. Gdyby przycinala Ci się geometria sprężarki to nie dymil by na czarno. Jeśli dymi na czarno jak lokomotywa to szukaj nieszczelności w dolocie, od turbo po przepustnice. Może któreś połączenie jest nieszczelne lub pekniety wąż.
kkt Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 2 godziny temu, michas760 napisał: Vcds czyli nastawy podstawowe tak.? Tak. Ja też mam caga.
michas760 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2019 UkladVcds czyli nastawy podstawowe tak.? Bo do bloków pomiarowych nie mogę się dostać nie wiem dlaczego. 2.0 caga
michas760 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2019 A więc układ odlotowy szczelny więc albo gruszka lub turbina jutro jadę sprawdzić turbo na maszynie i dam znać co i jak
michas760 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2019 a więc jestem po sprawdzeniu turbiny brak zastrzeżeń do pracy turbiny jak i gruszki.Wyczyszczony egr, przepustnica ,niestety problem nadal ten sam Dpf ? kontrolka od filtra nie zaświeciła.
michas760 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2019 Temat zamykam...!! Diagnoza Dpf zatkany przed zaswieceniem się kontrolki o błędzie dpf. Czyli jak ktoś ma takie objawy odrazu dpf do czyszczenia. Pozdrawiam i dzięki za rady mam nadzieję że może komuś się przyda ta wskazówka. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się