M@teo Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Witam wszystkich mam problem z a4 b6 silnik awx po przejechaniu 2000 km ubyło litr oleju . W dolocie też jest go trochę . Turbo Może się kończyć czy to odma ?? Auto mam od niedawna A poprzedni właściciel mówił że turbo jest po regeneracji.
kamil-vag Opublikowano 20 Czerwca 2019 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Daj na próbę na jakiś czas rurkę od odmy w butelkę, króciec przy turbo zaślep. Pojeździj i zobacz czy zbiera się olej. Jak nie odkręć rurę od turbo i zobacz stronę gorącą jak wygląda, czy nie jest oblepiona... Regeneracja to zazwyczaj robota po kosztach... na słabej jakości zamiennikach, więc nie wykluczone, że już to regenerowane turbo popuszcza olej... i trzeba uważać bo w końcu może się rozbiegać bo 1l na 2000km to już sporo... Zostają jeszcze uszczelniacze zaworowe. Nie widzisz jakiegoś kopcenia po odpaleniu ? Albo przy mocniejszym deptaniu ?
M@teo Opublikowano 20 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2019 (edytowane) Jak rano odpalam I tak sobie chodzi na wolnych obrotach z 2 min to jak depne przy ruszaniu widzę chmurę dymu A później już tego nie ma do kolejnego zatrzymania I gdy znowu ruszam to jest dym . Dzięki za zainteresowanie Edytowane 20 Czerwca 2019 przez M@teo
szalonyharry Opublikowano 20 Czerwca 2019 Opublikowano 20 Czerwca 2019 albo pierscionki , ale to juz musiało być nabite miliony , ale dokładnie tak jak mowił kamil odkreć wydech za turbo i zobacz czy nie ma oleju . Mi jak turbo padało to też diametralnie zwiekszyło sie spalanie oleju . poranny rozruch dym na niebiesko przez okoo minute az sie wypaliło , no i potem przy ruszaniu tez lubiało puścic na niebiesko . A jesli wszystko bedzie jak na te lata auta wporzątku to dodam od siebie że olej też ma duże znaczenie . marka marce nierówna , na jednym oleju pali 1l a na innym 300ml . osobiście odradzam castrola a polecam motula
M@teo Opublikowano 20 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2019 (edytowane) Wydaje mi się że jak by to były pierścienie to by stracil na dynamice . Jak zdjąlem rure tą przed turbo od strony zimnej to jest zaolejona a z weza który idzie od odmy do dolotu kapie olej . Właśnie najwięcej oleju jest w dolocie rozłączyłem rury między intercoolerem A kolektorem I tam było widać że jest go znacznie więcej załączyłem wcześniej zdjęcie na którym to widać . Też odpaliłem i odkręciłem korek wlewu oleju to jakas chmurka dymu z niego poleciała z bagnetu to samo . A gdyby turbo padało po gorącej stronie to chyba by nie było oleju w dolocie Edytowane 20 Czerwca 2019 przez M@teo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się