kamil-vag Opublikowano 23 Czerwca 2019 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Zrób jeszcze na rozgrzanym motorze screen z basic settings grupa 000, tdi timing, zobaczymy jaki jest kąt wtrysku. Tu mała podpowiedź: https://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html
morpheus87 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2019 Koła posprawdzane, wszystko jest ok. A ta grupe 007 to statycznie zrobić?
morpheus87 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2019 W grupie 007 mam tylko temperatury wrzucam screena na zimnym i ciepłym oraz dwa wykresy
kamil-vag Opublikowano 23 Czerwca 2019 Opublikowano 23 Czerwca 2019 G62 od temperatury wygląda na sprawny, ten tdi timing robiłeś na rozgrzanym już aucie? Jak tak, to można by trochę opóźnić ten kąt wtrysku...
morpheus87 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2019 Tak na rozgrzanym, na klimatroniku na kanale 49 miałem 88 stopni a na kanale 51 - 90 stopni. A jak się to robi?
kamil-vag Opublikowano 23 Czerwca 2019 Opublikowano 23 Czerwca 2019 https://a4-klub.pl/topic/6270-ustawienie-kąta-wtrysku-tdi-na-pompie-wtryskowej-vp/
morpheus87 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2019 To sam za to się nie będę brał, za ustawianie tego kąta wtrysku. A duża jest nie prawidłowość czy tak w granicach normy? W pierwszej kolejności zajmę się podmianą przepływki, zrobię logi i zobaczymy czy problem ustanie.
morpheus87 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2019 Witam, wymieniłem przepływkę (używka) i zrobiłem logi dwukrotnie Dynamiczny: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_3963Q.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2098p4X.html Dodatkowo zrobiłem jeszcze raz TDI Timing dla porównania z wcześniejszym
kamil-vag Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Tnie dawkę tylko powyżej 4 tys. wcześniej jest ok, ja bym tak zostawił i tak normalnie się na tych obrotach nie jeździ. Ten kąt wtrysku za bardzo przyspieszony niestety, powinien być na tej niebieskiej lini lub delikatnie nad nią...
morpheus87 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2019 Ok, w takim razie sprawdzę teraz spalanie, zrobię 100 km i zobaczymy jaki wynik wyjdzie. A co do kątu wtrysku to podjadę do kogoś żeby mi to ogarnął. A te wskazania na osi X to co oznaczają bo teraz jest pomiędzu 200 a 210 a wcześniej było około 150?
morpheus87 Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Opublikowano 8 Lipca 2019 Niestety dalej mam problem z podwyższonym spalaniem. Średnie spalanie po zrobieniu 220 km wyszlo 7.6 l, gdzie dalej można szukać przyczyny?
kamil-vag Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Ustawiłeś ten kąt wtrysku? Zrób jeszcze log statyczny i dynamiczny 004 oraz BS 004
morpheus87 Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Opublikowano 8 Lipca 2019 Kąt wtrysku jeszcze nie ustawiłem ale jestem już umówiony. Statyczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_z6qWenf.html Dynamiczny: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Tm0xS7.html Basic settings: Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_hTeZ84G.html
morpheus87 Opublikowano 11 Lipca 2019 Autor Opublikowano 11 Lipca 2019 (edytowane) @kamil-vag patrzyłeś może na te logi? czy jest ok? Edytowane 11 Lipca 2019 przez morpheus87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się