Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Wysokość zawieszenia


Peterka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam taki problemik, zastanawiam się jakie mam zawieszenie, wstawiam zdjęcie i proszę o opinie czy według Was jest ono obniżone czy seryjne. Chociaż tak z wyglądu. z tyłu w kole jest napis 1BA

Bo wydaje mi się jakoś dziwnie niżej, jak stoję obok innego a4 to nie jest tak samo.

dscf2601.th.jpg

Proszę o ocenę. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też mi się tak wydaję, dodam że amorki są do wymiany, ale to chyba nie ma wpływu na wysokość.

A tak ogólnie to jak sprawdzić jakie to zawieszenie? Odczytać kolory ze sprężyn? Springi są koloru czarnego, choć nie wiem czy to ma znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno stoi niżej, w 1BA można całą rękę miedzy oponę a błotnik włożyć, amorki też troszeczkę wpływają na wysokość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może może, ale jak sprawdzić czy jest 1BE? Pozdro [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 19:54_________________________________________________peterkacidhpim1892zy0jp.th.jpg

To jest zdjęcie jeszcze od poprzedniego właściciela ale auto miało przejechane z 30tys mniej. Na tym zdjęciu jakby stało wyżej. czy jest możliwe że bez żadnych zmian aż tak siadło równomiernie z każdej strony?? Czy to przez te amorki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko właśnie, że chyba od momentu zrobienia fotki, coś było zmieniane.

peterkaimg1462.th.jpg

Tutaj fotka dzień po zakupie, więc raczej odpowiada fotce sprzed kilku dni. Może ktoś coś zmieniał...

Koledzy jak sprawdzić jakie tam siedzi zawieszenie? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na fotce od poprzedniego właściciela to jest właśnie 1BA.

Zobacz sobie na zdjęcia które wkleiłem tutaj

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_co_sadzicie_o_tej_niuni-t70127.0.html

świerzo przyciągnięta z Niemiec, też stoi wysoko jak cholera i tak pewnie wyglada niewyruchane 1BA właśnie.

A tył to ci klapnął od LPG tak jak i u mnie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może się zdarzyć że troszkę go uniesie,zwłaszcza jeśli stare amorki są już mocno wyeksploatowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, są baardzo wyeksploatowane... Bo jak go wyniesie w górę to będę musieć kupić springi niższe...

I stąd mój dylemat, czy kupić:

- seryjne amorki Sachs + springi Eibach -30 = ~2200PLN

- kit Eibach Pro - system = ~ 2500 PLN

Albo zostawić na tych sprężynach, tylko nie wiadomo co się dokładnie stanie czyt. jak wysoko się podniesie...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że się podniesie jest prawie pewne, aczkolwiek możliwe jest że takie podniesienie to będzie efekt chwilowy i za jakis czas znowu trochę oklapnie bo o wysokości zawieszenia to ewidentnie jednak decydują sprężyny , jeśli chcesz byc pewien wysokości zawieszenia i masz kase na pozbyciu to najlepiej kupić amory + springi. Przy czym jako że masz LPG to proponuje na przód troszkę niższe niż na tył bo za jakiś czas butla może zrobić swoje i będziesz miał rakietę tak jak teraz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...