morgan84 Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 Witam mam problem z silnikiem 1,8T AEB w którym pół roku temu została podniesiona moc na 250KM i 380Nm (większy intercooler, wtryski, turbo hybryda, brak przepływki, cały wydech 2,5" ) mapa ustawiona była tak ze od 3500obr była pełna moc, niestety od jakiegoś czasu auto straciło moc i jeździło jak seria. opiszę co sprawdziłem i wymieniłem: - sprawdziłem ciśnienie paliwa i wyszło że przy pełnym gazie dochodziło do 6bar. (wymieniłem regulator ciśnienia paliwa na 3 bary teraz max dochodzi do 4bar...) - sprawdziłem kompresje silnika wyszło 12, 11, 12, 11 (chyba tragedii niema) - kupiłem VCDSa i na "auto skan" wyszło, że jest walnięty czujnik położenia wałka rozrządu oraz przepływka. (Wymieniłem oba elementy auto od razu zaczęło lepiej chodzić, ale zbiera sie odczuwanie dopiero powyżej 5000obr i niema takiego kopa jak wcześniej.) - świece, cewki wymienione na nowe 6miesięcy temu. zastanawia mnie doładowanie grupa 115 (mapa od razu zadaje 1,55bara od 1500obr do samego końca, a turbo bardzo wolno wstaje i dochodzi max do 1,2bara) podeśle również logi z czasem wtrysków i kątem zapłonu. Bardzo proszę o analizę i pomoc LOG-01-002-003-115mm2.CSV
morgan84 Opublikowano 1 Lipca 2019 Autor Opublikowano 1 Lipca 2019 *brak katalizatora a nie przepływki...
Łukasz13 Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 Z tych logów niewiele da sie powiedzieć, oprócz tego że turbo wstaje masakrycznie słabo, zrób komplet logów czyli 002+033, 003+020, 115+118. Układ dolotowy jest szczelny? zawór dv sprawny? Wogóle ten program to jakoś dobrze nie wygląda patrzac po zadanym ciśnieniu
morgan84 Opublikowano 1 Lipca 2019 Autor Opublikowano 1 Lipca 2019 Cześć! dziękuje za szybką odpowiedź, mnie też dziwi ze program zadaje pełne ciśnienie w całym spektrum obrotów, myślalem że powinno to iść bardziej "liniowo" ale nie znam sie na mapach... Idę zrobić logi o które prosiłeś i zaraz wrzucę. pozdrawiam
przem8 Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 Wrzuć je na vaglogi.pl i wklej linki, łatwiej się czyta potem.
morgan84 Opublikowano 1 Lipca 2019 Autor Opublikowano 1 Lipca 2019 na bloku 020 nic nie wyświetlało... LOG-01-002-033mgr1.CSV LOG-01-003-020-mgr2.CSV LOG-01-115-118-mgr3.CSV
morgan84 Opublikowano 1 Lipca 2019 Autor Opublikowano 1 Lipca 2019 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Łukasz13 Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 Obawiam się że przy tym setupie i na tym programie to nikt po logach nie będzie w stanie Ci pomóc, zajmij sie narazie tym co pisalem i znajdz przyczyne bardzo poznego wstawania turbiny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się